Kahin Bilgisi (katılım ve bilgilendirme)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Kahin Bilgisi (katılım ve bilgilendirme)

Post by Oren_Dautry »

8 kişilik adnd oyunu açacağım bana ulaştırdığınız mantıklı prestige class lar ve kit ler kabulümdür katılım sayısına göre başlangıç lvl ı belirlenecektir...
başvurular açılmıştır soruları da alabilir
gogogo! bastırın..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

abi kimse basvurmamis bende ilk olayim dedim
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Bende, varim.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Ranger uygun mudur? Uygunsa erkek bir ranger ile katılabilirim oyuna.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

herşey uygundur..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

İsim: Toledoras Elessar Telemnar
Irk: İnsan
Sınıf: Fighter / Ozan
Yaş: 21
Boy: 1.82
Kilo: 70
Goz: Ela
Sac: Omuzlara kadar kumral
Sakal: Kirli sakaldan

Kiyafet: Koyu kirmizi ipek gomlek uzerinde k.yesil yelek ve kalin bir kemerle tutulmus siyah pantalon koyu khave deri cizmeler ve en ustte yesil & gri pelerin.
Aksesuarlar: Sol kulaginda gumus bir kupe (halka) sol elinin isaret parmaginda gumus bir yuzuk
Gorunus: Pelerinin altinadan belinin sol yanina taktigi kilic elf yapimi gibi durmaktadir sag bacaginda cizmesine sokulmus bicak kama dikkat etmedikce farkedilmemektedir kemerinde goze carpan 3 torba bulunmaktadir (biri altin kesesi diger iksi ondan biraz daha buyuk )
pelerinini baglayan brons tanindik bir brons degildir Oldukca cevik ve dayanikli gozukmektedir; yuzune bakildiginda buruk ve huzunlu durmasina ragmen tuttugunu koparacak ve insanlara yol gosterebilecek oldugu gozlerinden anlasilmaktadir yuzunun sol tarafindan sirtina astigi sadak ve yay gozukmektedir

Geçmiş: Elessar fakir bir ailenin 3. cocugu olarak dogmustur. 5 kardestirler kendisinde buyuk 1 abisi ve ablasi kendisiyle ayni yasta bir kiz kardesi ve annesinin dogururken oldugu en kucuk erkek kardesi vardir annesi oldukten sonra babasi alkolik olmus ve en sonunda 2.sinif bir hanin kuytu bir kosesinde alkol komasindan olmusutur ardindan Kiz kardesi, o ve kucuk kardesi ayri ailelere evlat verilmislerdir.Buyuk ablasi zorla evlendirilmis, abiside hirsizliktan hapse girmistir. Kendisi bir generalin evlatligi olmus ve orduda egitime alinmistir o gunden itibaren kardeslerinden hicbir haber alamayan Elessar 18ine geldiginde ordudan ayrilir ve kardeslerinin izini surer 3 yil boyunca evsiz barksiz orda burda yasamistir hanlarda para karsiligi gorevler yapan zevkine gidip orc morc avlayan bi fighterdir kisacasi

herhalde kabul edilirsek isteyeceksin baska bir yerde basvurmustum kabul gormedi burda gorulmesi dilegiyle :D
User avatar
buzdaglarininleydisi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 204
Joined: Thu Sep 21, 2006 10:00 am
Location: Eskişehir

Post by buzdaglarininleydisi »

bende gelsem kapınız açıkmıdır, yada aralıkmı o zamanda gölgelere sızarım belki...nasıl olur?
Kalbinin esiri bir bilge
gözlerinin esiri bir kalp
iradenin esiri bir beden
arzularını hapsetmiş iki göz,
ve sevgiden bir haber sözler prensi sana selam...

http://tr2.monstersgame.net/?ac=vid&vid=34051957

http://www.knightf
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

Bende Varım bu oyun için .
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Oren_Dautry, abi hikayenin konusu ile ilgi ufak ipuçları verirsen biz de karakterlerimizi hazırlayabiliriz, ya da sen bize karakterlerle ilgili ufak ipuçları ver ki biz de ne yapabileceğimizi bilebilelim :)

Ama her karakter, her haliyle olur diyorsan o zaman kafama göre hazırlayıp bir özgeçmişle sana sunayım.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

katılımcılar Yeminer,Findor,buzdağlarının leydisi,Ellesar ve Mark

5 kişi olduğunuza göre herkes lvl 2 başlayacaktır..
bunu belirleme şeklim 1 kişi olsaydı lvl 7 başlayacaktı her yeni oyuncu başlangıç lvlını 1 aşağı çeker. yani 7-5 =2

böylece grup 3 kişi olsaydı hepsi lvl 4 oalcaktı.. böylece bu sistemle oyuncular 3-5-7-9 gibi gü. artışı olan lvlardan 1 düşük halde başlamış olucaklar..

har karakter uygundur ancak ırk oalrak ortalıkta rahat dolaşabileceğiniz şeyler seçin.. gidip de orc olcam diyen olmasın.. karakter kağıtlarınızı özelden bekliyorum karakter yaratma sistemi statlara 85 dağıtmak olacaktır..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Ben de katılabilir miyim?
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

setsuna da katıldı ve lvllar 3 e düştü..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Başlangıç paramız ve alet-edevatımız şu şekilde mi olacak:
Eldarin wrote:3. Seviye karakter: 2700 gp / Alınan tek bir eşya maksimum 500 gp olabilir.
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

büyülü olmayan ve üst düzel kalite olmayan herşey kabulüm..

örnekler: fullplate alamazsınız
quality dagger kılıç vb alamazsınız.

katana alabilirsiniz ama kırılırsa yenisini bulamazsınız kolay kolay..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Kathrac blade alabilrmiyiz Orencim :D Fiyatı sadece 0pp0gp0sp0cp :D:D:D
Bende katılayımda leveller 1e düşsün herkes doğduğu gibi oyuna koşsun :D
şaka şaka ama Oren şu Supernatural oynu baltaladın ya alacağın olsun :schemes:
Ne güzelde supernatıral dizisi izleyip gaz oluyorduk :)
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Post Reply