beyler açık söyliyim ben böyle anket ve başlıkları saçma buluyorum. genelde zaten cevabı belli şeyler ve kısır anlatımlar. yani sonuçta unutulmuş diyarlarıda birileri yazıyor. gider bende unutulmuş diyarlara bir kitap yazarım. ordada ne bileyim en şirin ırk hangisiyse onu alaca karanlık kuşağı gibi bir hale sokarım oldu size en tehlikeli ırk. ne bileyim daha verimli şeyler konuşsak daha iyi olur gibime geliyor. en tehlikeli ırk hangisi, en güzel kim , en karizma kim , yani pop derglilerindeki bir sanatçıda aradığınız 3 şey anketlerine benziyor...
daha verimli , yararlı şeyler konuşsak. mesela yeni oluşturduğunuz hayal dünyanız veya ne bileyim özgün başkalarından özenilmiş veya kopya edilmemiş şeyler. şu oyunu nasıl editleyelim veya şurda şu sempozyum var toplanıp gidelim tarzı şeyler...
Forumlarda Konuşulan Konular
Bunların da konuşulduğu yerler var Trulias... Ancak forumda konuşulan konulara bir sınırlama getirilmesini istiyorsan bu tartışılır. Yalnız bu tartışma başlıklardan birinin içinde olmaz. Başlıklardan bağımsız olur. Her hangi bir görüş yerleşirse de o görüşün gereği yerine getirilir. Dolayısı ile ben de bu mesajını bölüyor ve ayrı bir başlık haline getiriliyorum. Dolayısı ile forumlarda konuşulması gereken konular ve bu konuda bir sınırlama gelip gelmemesi gerektiği konusundaki görüşleri olanları bekliyorum.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Ya her konunun uyum sağlayıp açılacağı alan belli zaten.
Kalkıp tapınaklar kısmından geyik yaparsanız kafanıza meteor düşer.
Yada savaş karargahında avatar tahlili yaparsanız
adamantine bi kılıç kafanızı keser filan
Kalkıp tapınaklar kısmından geyik yaparsanız kafanıza meteor düşer.
Yada savaş karargahında avatar tahlili yaparsanız
adamantine bi kılıç kafanızı keser filan
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
