ankarada nerde nasıl nekdara dövme yaptırılabilinir.
bilinen, temiz mekan flm varsa yarıdmcı olursanız sevinrm...
Ankarada dövme...
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
Ankarada dövme...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
tunalıda ve yükselde 2 yer var die biliyorum ciddi çalışan ama ne kadar hijyenik onu bilemem... gerçekten bilen varsa şöyle temiz bi yer çok iyi olur
"Bunu yapacağım.Hayatımda hiçbir şeyin önemi yok, bundan başka.Hayatımda bundan başka an yok.Bu anda doğdum ve eğer başarısız olursam bu anda öleceğim."
-Raist
-Raist
Tunalıda Ertuğ'da Cemal var. Çok pahalı ama çok kaliteli yapar gerçekten, eğer hatunsan güzel bir de indirim alırsın. Çok temizdir gerçekten, özenerek yapar. İstersen bir şeyler de çiziktirebilir.
BUnun dışında bahçelide Tattoocu var. O da çok özenir yaptığı işe ama Cemal kadar güzel belki yorum katamaz. Verdiğin deseni ise hakkını vererek çizer hoşuna da gider. Hem çok da iyi adamdır.
BUnlar dışında Tunalı'da Aynalı Pasajında vardı bir tane 'Spike' mı ne üst katta, bir yanındakinde de sanırım eğer sıkmıyorsam al katta vardı; ama nasıl işler yaparalar hiç mi hiç fikrim yok.
Eğer temizlik istiyorsan, Kızılaya veya yüksele gitme. Çok paran gider; ama sonuçta HAYATIN boyunca taşıyacaksın. Değer o paraya, değsinde zaten...
BUnun dışında bahçelide Tattoocu var. O da çok özenir yaptığı işe ama Cemal kadar güzel belki yorum katamaz. Verdiğin deseni ise hakkını vererek çizer hoşuna da gider. Hem çok da iyi adamdır.
BUnlar dışında Tunalı'da Aynalı Pasajında vardı bir tane 'Spike' mı ne üst katta, bir yanındakinde de sanırım eğer sıkmıyorsam al katta vardı; ama nasıl işler yaparalar hiç mi hiç fikrim yok.
Eğer temizlik istiyorsan, Kızılaya veya yüksele gitme. Çok paran gider; ama sonuçta HAYATIN boyunca taşıyacaksın. Değer o paraya, değsinde zaten...
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara