arkadaslara 2 aydır oyun oynatıyordum ama hemen hemen her oyunda akıllara zarar hamleleriyle beni ve oyuncuları şaşırtan beni güldüren diğerlerini saç baş yolduran hareketleriyle bir arkadaşımız( haritanın sonundaki dağa gidip görev almayı reddetmek, dostumuz ve büyük ihtimalle kurtarıcımız olacak paladini sneak attackla zıbartmak, level 4 lük ranger olarak level 32 lik frost gianta saldırmak , tek başına ogre ordusuna girişip diğerlerini pusuya düşürtmek gibi) vardı.
bir gün yine oynarken bu adını vermek istemediğim cesur fakat salak kişi ve tayfası eski bir şehir kapısı harabesinde tuzağa düşürüldüler kırmızı bir genç ejderha ayaklarını lönk efektiyle tepelerindeki iki orta boy kapı kulesine kondurdu.diğer zeki olanlara ejderhanın level 40 olduğunu indiremeyeceklerini felan söyledim ancak cesur rangerımız ejdere ok ve kılıç kombinasyonuyla saldırmaya karar verir: ejderhadan hide olarak kaçıp kurtulmaları gerekirken ranger ejdere grubu farkettirdi. tabi diğerleri ona vuruyor bağırıyor hatta bir ara barbarla kavgaya tutuşuyorlardı ama diğer yolarkadaşları aralarını düzeltti.gelgelelim gerçek dünyada rp yaparak elfçe meydan okudu şovalye selamı verdi ve criitical hit mit denemeden direkt daldı.geriyeyse kanadında küçük bir ok deliği ve ayaklarında hafif sıyrıklarla bir kızıl ejder ve kömür olmuş bir ranger :evillaugh: ejderin ters yönüne deli gibi koşan büyücü, ejdere aval aval bakan bir kender ve onu sürükleyen bir half ork barbar.
sonuç bu arkadaşı bir daha oynatmadılar ama şovalye rp sinide ondan iyi yapan çıkmadı zaten bi onu beceriyodu.
level 2 ama gururlu
level 2 ama gururlu
''Nindyn vel'uss kyorl ninta ratha, thalra elghinn dal l' alust...''
Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...
drow atasözü
Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...
drow atasözü
