4# Edition

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Lupus Nigra
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 236
Joined: Sat Dec 24, 2005 10:00 am
Location: Four Corner Square No:4 Old City/Silvermoon-SILVER MARCHES

4# Edition

Post by Lupus Nigra »

Sizce ne zaman çıkar? Her hangi bir söylenti duydunuz mu?

Benim en son duyduğum 3.5 çıkarken bir yazarla yapılan röportajdı. Onda da şöyle diyordu Röpotajı yapam.

-3.5 ed. nin çıkması 4. ed. için bir ön hazırlık mı?
-Aslında 3.5'u çıkarırken 2. ed oyuncularının 3.ed'de hissetikleri eksiklikleri gidermek ve bağzı hataları düzeltmek istemiştik. şu aralar 4. üzerinde bir ön çalışma yapmıyorz.
Bir kişinin ölümü bir trajedi, bir milyon insanın ölümü ise bir istatistiktir.
Joseph Stalin
Ao
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 392
Joined: Wed Dec 13, 2006 10:00 am
Location: Mersin-Eskişehir-İstanbul

Post by Ao »

Kabul Etmesi Zor Ama Onlarınkide Bir Ticaret Olduğu İçin Pazarlama Politikalarına Bağlı.Bence 3.5 la İlgili Baya Materyal Ã?ıkartırlar Sonra Baktılar Alım Durdu Alanlar Aldı Alacaklarını Sonra Yeni Editiona Uğraşmaya Başlarlar.
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
Anchorite
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 435
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir

Post by Anchorite »

Umarım D20'den vazgeçmezler... Ben 4th edition'a daha çok var diye düşünüyorum.. En azından 2-3 yıl.


4th editiona geçiş yapılması için 3rd edition'ın çıktığı setting kitaplarında (FR, Dragonlance, Raveloft) biraz roman yazılması ve yılların geçmesi lazım. En azından en çok satan serileri olan FR'da 1372-1374 civarı yazıldı en son. şöyle 1385'lerde falan hikayeler yazılmaya başladı mı 4th edition kapıda olacak diye düşünüyorum.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Lixer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 511
Joined: Thu May 04, 2006 10:00 am

Post by Lixer »

Bence de çok var. Minimum 5 yıl diye düşünüyorum. Ortalama beklentim ise 7-8 yıl sonrası...
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Aynen ben de bi 5 yıl diye düşünüyorum, açıkçası 3.5 editionda olan bütün sorunları yeni kitaplarla kapatıyorlar ve iyi bi hale getirmeye çalışıyorlar. 4th edition başlı başına yeni bi sistem açığa çıkartabilir...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Lixer wrote:Bence de çok var. Minimum 5 yıl diye düşünüyorum. Ortalama beklentim ise 7-8 yıl sonrası...
Kesinlikle katılıyorum, daha çok erken. Zaten 3.5 için pek çok kitap çıkardılar daha yeni ve çıkarmayada devam ediyorlar. PHB 2, MM 4, DM's guide 2 çıkardılar daha yeni sanmıyorum ki 1-2 yıla kadar 4.0 'a geçiş olsun. Ama bazı şeyler değişmelimi ? Diye sorarsanız kurallarda muhakkak değişmeli hala baya eksik yönleri var dnd 'nin ve bu eksikliklerin daha uzun bir süre düzeleceğini sanmıyorum. Umarım sistem d20 'yi bırakırlar ve d10 'a geçerler 4.0 'da.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Kimileri bu sene içine tarih verirken kimileri de 2011'e tarih veriyor. Wizards'ın forumuna girip gerekli incelemeler ve gerekli yazışmalar yapılmıştı.
siteyi iyice incelemiştim. Oradakiler de böyle bir şeyin çıkacağını söylüyorlar. Gelişmeleri size buradan anlatırım. şimdilik böyle bir plan, proje var.
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

4th Ed. çıkması için hiçbir sebep yok. 3rd Ed. gayet yerinde ve düzenli şekilde genişletilmeye devam edecektir.

Hatırlayalım ki 2nd Ed. nerdeyse 20yıl kadar mevcut kaldı. Ki o zamanlar internet falan filan bu kadar yaygun değildi. Millet düzeltme olduğunu ancak bir sonraki edition çıktığında öğreniyordu. şu an ise internet heryerde ve dolaysıyla ufak hatalar hemen fark edilip düzeltme yapılıyor. Sonuçta editon değişimi gerektirecek kadar büyük bir güncellemenin çok uzun bir süre olacağını sanmıyorum.
"Lovefull Evil"
Post Reply