Dilediğini sat.

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Dilediğini sat.

Post by Darkgnome »

Elinizde çok güzel bir kılıç, gürz, sandalye, büyü parşömeni, BirİtmeyleSalınıpİkincisiyleKalkanLevyeEklemliTaşıtınız; yani herhangi bir nesne var ave siz bu nesneyi satacaksınız. Satmak için nasıl bir plan ve düzenleme yaparsınız, neler söylersiniz.

Ã?rneğin bir BirİtmeyleSalınıpİkincisiyleKalkanLevyeEklemliTaşıt için önce bir yol yapıp sonrasında bu yolda dha hızlı hareket için bu buluşunuzu pazarlayabilirsiniz. Hatta bir kaçta söz söyleyeyim.

"Yemez, içmez, huysuzlanmaz, her yerde yatar ve her an için göreve hazırdır. Koşarak kendinizi yormanın ne gereği var. Artık Atların çağı bitti çünkü BirİtmeyleSalınıpİkincisiyleKalkanLevyeEklemliTaşıt geldi."

"Mamülümüzün yapımında büyü kullanılmamıştır. İsteyenlere istedikleri büyüleme ile birlikte verilebilir!"

"Bir uçuruma geldiğinizde atnızı ne yaparsınız. Bırakırsınız! Peki bir uçuruma geldiğinizde BirİtmeyleSalınıpİkincisiyleKalkanLevyeEklemliTaşıtınızı ne yaparsınız. rahatlıkla aşağıya taşırsınız. ünkü bu buluş o ot tüketiciler kadar ağır değildir. (Çok fazla bu işle uğraşanlar için katlanabilen BirİtmeyleSalınıpİkincisiyleKalkanLevyeEklemliTaşıt. Bekleyin. Yakında!"
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Walla BirİtmeyleSalınıpİkincisiyleKalkanLevyeEklemliTaşıtı ben biliyorum ve almayı düşünüyorum karakterime daha ne olsun. Süper bir gnom icadı. Hastlich'e teşekkürler :wink:
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Harold da(Efla) sağolsun. Onunda çalışmalarını unutmayalım. :D

Yalnız sende bir şeyler satsaydın ya sonra züğürt başına nasıl alacaksın benim(!) süper(!!) buluşumu(!!!). :-P
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ben şu an Erke Dönergeç üstüne bir buluş üzerine çalışıyorum. Söyleyemem sır :D
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Lixer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 511
Joined: Thu May 04, 2006 10:00 am

Post by Lixer »

Benim de uzun zamandır özel çalışma yerimde hazırladığım bir icat vardı. Pek çok işlemlerden sonra esas halini buldu :

Kanlı Irklara Lazımolan Işıltılı Ã?elik adını verdiğim bu teknoloji harikası alet ile bundan sonraki savaşların gidişatı değişecektir!

Serttir sivridir balta gibi ağaç kesmek için değil de savaşmak için yapılmıştır. Tüm psikopat ırkların hizmetindedir. Yakında daha ufak ırklar için yapılacak olan yeni bir versiyonu üzerinde çalışılmaktadır.

Duyduk duymadık demeyin. Kanlı Irklara Lazımolan Işıltılı Ã?elik piyasaya çıktı!!!
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

BirİtmeyleSalınıpİkincisiyleKalkanLevyeEklemliTaşıta hiç ihtiyacım olduğunu sanmıyorum, gnom işi şeyler bunlar, şeytan işi şeyler eheuhe. Ya napiim bisikleti ya, savaşadamı bisikletle gircem, attan şaşmayacaksın. Ayrıca ben satın almam çalarım ki ne yapıcam bir elf olarak bu aleti, ama motorsiklet yaparsanız önce bir ödünç alırım sonra o benim olur, ödünçalma mevzusu.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Siftah yapamadan hırsızlar dadandı. :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Lupus Nigra
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 236
Joined: Sat Dec 24, 2005 10:00 am
Location: Four Corner Square No:4 Old City/Silvermoon-SILVER MARCHES

Post by Lupus Nigra »

Darkgnome wrote:Siftah yapamadan hırsızlar dadandı. :D
ahaahaha yarıldım :P
Bir kişinin ölümü bir trajedi, bir milyon insanın ölümü ise bir istatistiktir.
Joseph Stalin
Post Reply