Druidler'le ilgili bir şey

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

Eğer tapınak bölümümnde epeyce fazla druid konulu başlık ve ona atılmış cevaplar görülürse yeni bir bölüm açılması düşünülebilir diyorum ben.
hemen açıyım bi kaç konu orada o zaman :D :D
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Druidlerinde "evil" olabildiği unutulmamalıdır. Ayrıca kötü ırklardanda druid çıkabilir Gnoll ler buna bir örnektir.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Efla wrote:Possesed kesinlikle çizmelisin, galeriye eklerim bende hemen, resim yollamıyosun bu aralar :)
:plotting: gazına geldim Efla, eger zamanımı ayarlayabilirsem bu aksam bir tane cizeyim, elf mi olsun acep :)
kusura bakma, bir ara pek fantastik resimle ilgilenmedim, defter yapraklarına boş boş resimler çizdim. Ciddi bir calısma yapmadıgım için de resim gondermedim :)
darkflarer wrote:hemen açıyım bi kaç konu orada o zaman :D :D
ehehe, o da guzel :D

druidlerle ilgili iki laf da ben edeyim diyemeden siz baya tartışmışınız, benim bildiklerimi aşmış konu, en iyisi susayım :)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

gazına geldim Efla, eger zamanımı ayarlayabilirsem bu aksam bir tane cizeyim, elf mi olsun acep

elf olsun, elf olsun, elf, elf!!! Ben elf kız istirem. Tam züğürt ağadaki dede gibi konuştum o da "Ben garı istirem" diyodu ya :D
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Phantom
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 323
Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:

Post by Phantom »

Yakışır Dark kardeşime çiz Possessed Elf olsun şöyle en güzelinden Dark babaya.
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

haha ne yerim ben o druid'i ehuehe şapır şupur (konu saptı bu arada)
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Possesed walla çizdiğin bayan resimleri epey ilgi görüyo sen bu işi beceriyosun. Lady Vengance de epey beğeni toplamıştı galeride.

NEyse konu çok dağilmasın
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Ehehe :D cok da dağıtmadık canım konuyu, druidlerden bahsediyoruz :)
Baya çizdim, golgelendirme kaldı, 2B ile koyulaştırmaya geçecem.
Sağ olun begendiyseniz ne mutlu bana. Bayan çizimine daha fazla agırlık verdim (niye acaba :P ) ee, daha estetik duruyor kadın, kıllı bir adam mı görmek istersiniz, seksi bir kadın mı :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

kıllı adamı hiç tasvip etmitor ve eline jilet vererek o kılları kesmesini hatta tüy dökücü kremle yok etmesini öneriyorum zira çok kesilirse hem daha çabuk hemde daha fazla çıkıyor :D
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

hee bu arada bazı arkadaşlar beni bayan görmemişazgın teke sanmasın şapır şupur yerim derken espiri yapıyodum, aman ha (neyseki kız arkadaşım bu tür şeyleri okumuyo şama maka dinlemez sonuçta her şakanın içinde gerçeklik payı vardmış öyle diyo)
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Ehehe :D yok yok azgın mazgın sanmadık seni, merak etme. Yenge! merak etme, iyi cocuk darkflarer, dilinden hiç düşmüyorsun, sen yukarı sen aşağı :P :)
Ã?arşamba veya perşembe hazır olur resim, koyarız (henuz olmayan) druid bölümümüzün en başına :P :D

bu arada her şakanın altında bir gerçek olduguna ben de inanırım :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Sensei
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 399
Joined: Wed Jun 09, 2004 10:00 am
Location: Sakarya

Post by Sensei »

ne kadar doğru bilmiyorum kulak dolgunluğuyla söylüyorum bunu daha önce druid oynatmamıştım. druidler kendilerine ait bir doğal ortamlarını olmasını çok isterlermiş ve orada huzur içinda rahtsız edilmeden yaşamak, o ortam dışındaki olaylara çok bulaşmamak. ne kadar doğru bilemiyorum, oynayanlardan kulak dolgunluğu oldu :D
Gitarım Aşkım... My Guitar My Soul...
Post Reply