hemen açıyım bi kaç konu orada o zamanEğer tapınak bölümümnde epeyce fazla druid konulu başlık ve ona atılmış cevaplar görülürse yeni bir bölüm açılması düşünülebilir diyorum ben.
Druidler'le ilgili bir şey
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
:plotting: gazına geldim Efla, eger zamanımı ayarlayabilirsem bu aksam bir tane cizeyim, elf mi olsun acepEfla wrote:Possesed kesinlikle çizmelisin, galeriye eklerim bende hemen, resim yollamıyosun bu aralar
kusura bakma, bir ara pek fantastik resimle ilgilenmedim, defter yapraklarına boş boş resimler çizdim. Ciddi bir calısma yapmadıgım için de resim gondermedim
ehehe, o da guzeldarkflarer wrote:hemen açıyım bi kaç konu orada o zaman![]()
![]()
druidlerle ilgili iki laf da ben edeyim diyemeden siz baya tartışmışınız, benim bildiklerimi aşmış konu, en iyisi susayım
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Ehehe
cok da dağıtmadık canım konuyu, druidlerden bahsediyoruz
Baya çizdim, golgelendirme kaldı, 2B ile koyulaştırmaya geçecem.
Sağ olun begendiyseniz ne mutlu bana. Bayan çizimine daha fazla agırlık verdim (niye acaba
) ee, daha estetik duruyor kadın, kıllı bir adam mı görmek istersiniz, seksi bir kadın mı 
Baya çizdim, golgelendirme kaldı, 2B ile koyulaştırmaya geçecem.
Sağ olun begendiyseniz ne mutlu bana. Bayan çizimine daha fazla agırlık verdim (niye acaba
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Ehehe
yok yok azgın mazgın sanmadık seni, merak etme. Yenge! merak etme, iyi cocuk darkflarer, dilinden hiç düşmüyorsun, sen yukarı sen aşağı

Ã?arşamba veya perşembe hazır olur resim, koyarız (henuz olmayan) druid bölümümüzün en başına
bu arada her şakanın altında bir gerçek olduguna ben de inanırım
Ã?arşamba veya perşembe hazır olur resim, koyarız (henuz olmayan) druid bölümümüzün en başına
bu arada her şakanın altında bir gerçek olduguna ben de inanırım
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
ne kadar doğru bilmiyorum kulak dolgunluğuyla söylüyorum bunu daha önce druid oynatmamıştım. druidler kendilerine ait bir doğal ortamlarını olmasını çok isterlermiş ve orada huzur içinda rahtsız edilmeden yaşamak, o ortam dışındaki olaylara çok bulaşmamak. ne kadar doğru bilemiyorum, oynayanlardan kulak dolgunluğu oldu 
Gitarım Aşkım... My Guitar My Soul...
