Türkler yüzüklerin efendisinde yer alsaydı neler

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Türkler yüzüklerin efendisinde yer alsaydı neler

Post by dungeonmaster »

sam:abim be bakayım bi şu yüzüğe azcık,biliorm fakiriz ama bizimde kalbimiz var

frodo:hadi ülen git kapalıçarşıya 10 milyona bulursun,yaylann!!ense traşını görelim
Est Solarous oth Mithas!
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by dungeonmaster »

legolas:argorn abi koş yetiş!!!!!

aragorn:ne oluyo ulann!

legolas:4 tane velet gibi bişey var hobit midir nedir,yengenin eteğinin altından bakıyorlar,birinin elinde bi kılıç var içine florasan takmışlar mavi mavi yanıyor gece lambası gibi,birde elinde yüzük var,nişan yüzüğü galiba aman dikkat et yengeyi kaçırma...
Est Solarous oth Mithas!
Ao
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 392
Joined: Wed Dec 13, 2006 10:00 am
Location: Mersin-Eskişehir-İstanbul

Post by Ao »

Eomer:Biraz daha boyun uzun olsa boynunu keserdim cüce
Aragorn:Ayıp oluyor genç gelmişsiniz 15 kişi racon kesiyorsunuz.Yiyorsa bire bir e gelin
Legolas:Devede boy var ne ye yarar koç uğraşma Gimli dayı ile
Gimli:Oğlum bak poposu yere yakın olandan korkacan öğretmedilermi sana bunu alırım aşşağıya
Eomer:Pardon abi tanıyamadım hörmetler
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
Ao
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 392
Joined: Wed Dec 13, 2006 10:00 am
Location: Mersin-Eskişehir-İstanbul

Post by Ao »

Gandalf:Ben Ak Gandalfım.
Aragorn:Ne diyo lan bu dede.
Legolas:Abi bu iyice yaşlandı ha.
Gimli:Bizim Ediple konuşayımda bunu huzur evine yollıyalım abi bu iyice uçmuş.''Bende Lila Gimliyim dede selamlar''
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by dungeonmaster »

gandalf atının üstünde şehre doğru yaklaşır,surlardaki askerler: o kim ya?muhittin abi görebiliyor musun?alsak mı içeri?

muhittin:bırak ya açma kapıyı pazarlamacıdır.

öbür asker:alalım ya yazıktır bak hem elinde bi sopa var parlıyor falan

muhittin:bizim bi cezmi abi vardı,onunda elinde sopası vardı.birgün o sopa bi girdi cezmi abiye.bir daha çıkaramadık
Est Solarous oth Mithas!
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by dungeonmaster »

hobitler ormanda yürümektedir birden acıkırlar;

frodo: yav acıktık ya şöyle adam gibi birşeyler olsada yesek,peksimetten anam ağladı be,kabız oldum sıçamıyorm

sam:tabi abi olur,ben de nehire karpuz koyduydum alayım hemen

frodo:olur olur,ben de şuradan 2 ork vurayım,bi mangal yaparız,bir de açarız bi 70lik ohhh kebap oluruz
Est Solarous oth Mithas!
Ao
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 392
Joined: Wed Dec 13, 2006 10:00 am
Location: Mersin-Eskişehir-İstanbul

Post by Ao »

Gimli şaka icabı baltası ile Legolasa vurur.(bkz. mesleki hayvan şakası)
Legolas:Ah kafam ahhhh ölüyom anam anam anam
Gimli:Hani lan siz elfler ölümsüzdünüz ne oldu kaba kulak düşmez kalkmaz bir Allah bunu aklınıza sokun.
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by dungeonmaster »

galadriel:evet dostlarım,size artık veda ediyoruz,ama size hediyelerimiz var.size ekmek arası elf köftesi yaptım,yanına da şalgam suyu.sonra size battaniye diye pelerin veriyorm ama hepsi ufak bi ücret karşılığında.bakın size bir de hediye olarak ip vericem,arada bi halat çekmece oynarsınız.bunu kimse yapmaz bak,siz tanıdıksınız,fiş de vermicem bak

frodo:kalk abi kalk ,mertlik iyice bozulmuş
Est Solarous oth Mithas!
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by dungeonmaster »

gimli:legolas senin dedikodun çıkmış,miğfer dibinde gandalfla kırıştırırken yakalanmışsın

legolas:yok abi valla yok,yalan.bak ekmek çarpsınki...

gimli:bak adam ol keserim o saçlarını kökünden , o gandalf denen adama da diyeceklerim var.gitsin sarumanla oynaşsın
Est Solarous oth Mithas!
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by dungeonmaster »

haber bültenlerinde ilk haber olarak şunlar geçer:

türklerin mangal yapmak isteyerek fangorn'a girmeleri sonucunda yangın çıktı,3 ent yandı,2 arif, 4 hobbit yaralandı.jandarmanın olay yerine gelmesi ile olay çözümlendi fakat yangın devam ediyor.evet şu anda yanımızda bölgede bulunan bir cüce var:

cüce:abla vallahi yalan,mangal hikaye,buraları yakıp yıkıp entkent kuracaklar.bööle 15 katlı evler yapacaklar...
Est Solarous oth Mithas!
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by dungeonmaster »

bilbo:frodom yavrumm,yeğenimm,ver amcana bir kerecik baksın şu yüzüğe

frodo:olmaz amca vermem,benim.hem gandalf amca kızıyor.

bilbo:bak ver sana marketten dondurma alıcam..

frodo:tamam ama yanına da cips alalım
Est Solarous oth Mithas!
calida
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 293
Joined: Mon Feb 27, 2006 10:00 am

Post by calida »

hahahaha ya cok iimis varmi dewami ya hahahha
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by dungeonmaster »

pippin:offf be benim isim niye böyle,bak aragorn abiye adamın isim şahane,benle dalga geçecekler pipin nereede pippin diye:((

gandalf:bana da zamanında gri hacı diyecekleri yerde gri bacı derlerdi.onlar bi gömdüm mordordan girip shiredan çıktılar...

gimli:sallama len gri hacı,mordor- shire arası metro hattı kuruldu,onu kullanmışlardır
Est Solarous oth Mithas!
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by dungeonmaster »

gollum:yeter ulan sıkıldım bu kıymetlinin peşinde koşmaktan neymiş efendim,"kıymetlimiss efendimisss"miş.bırakıyorum abi işi,başkası koşsun benim yerime..

frodo:olleyyy bee!!!bu gece barda gollum hovarda...
Est Solarous oth Mithas!
User avatar
dungeonmaster
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 95
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by dungeonmaster »

sauron:bana yüzüğümü getirene ağırlığı kadar altın verecem ulann

ork:tamam abi,iyi güzelde az ya!!

sauron:tamam ulan bir de beşibiryerde
Est Solarous oth Mithas!
Post Reply