Hayallere kaçış

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Peki Anchorite arkadaşım. Neden FRP eğlenceli? Seni günlük dertlerinden uzaklaştırdığı için olabilir mi? Peki bu uzaklaşmayı kaçış olarak tanımlarsak, sen kendinden nefret ediyor olmaz mısın?

Peki diyeli hayatın dertlerinden uzaklaştırma değil. O zaman sistemin sıkıcılığından uzaklaşmak eğlenceli olduğu için FRPyi seviyor olmayasın. O zaman sen yine kendinden nefret ediyorsun.

FRP gerçeklerden güç alır ve bunun içinde acılar, zorluklar mücadelelrde vardır. Ancak bunları kendine has bir platformda yapasın. Daha ne olduğunu anlamadığın bir sistemde deli danalar gibi koşup, 2 ileri 1 geri gitmezsin. FRP işşte bu sebeple sistemden kaçıştır. Hayattan kaçış değil hayatın bir parçasıdır.

Ancak hayattan bir kaçış diye kim söylemiş. Herhalde bir yazım yada ifade hatası vardır. Yada sen yanlış anlamışsındır.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Anchorite
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 435
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir

Post by Anchorite »

Ayaküstü psikanaliz...

Ayıpçılık kişiselleştirmek. Tam internet delikanlılığı hikayeleri. Kim olduğuna dair çok az fikrin olan birisi hakkında söz söyleme hakkına sahip olduğunu düşünmek 2 satır yazıdan...

Burada zaman geçiriyorum, ve bir şeyler paylaşıyorum.. Bir zersenişte bulunmak çok mu fazla? Yanlış anlamış olabilirmiyim? Yav, tabiki.. Sen hatalı olabilirmisin? Tabiki.. Saçmalamış ve saçmalıyor olabilirmiyim? Tabiki.. İçten içe manyak, geceyarıları yolda öldürecek adam arayan bir manyak olamazmıyım? .. Tabiki olma şansım var.. Heh. Hani tanımadığın insanlarla bir şey paylaşmak yazılı bir bullettin board'da böyle bir şey değil mi?

Kişiselleştirmek, falan.. Anchorite Arkadaşım lafları falan.. Yav.. Yapma üstat yav.. Oyun üzerine kurulmuş bir sitede, eğlenmek veya daha çok eğlenmemi sağlayacak yollar öğrenmek dışında bir şey yapmak bana .. garip geliyor.

Fenerli misin?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Anchorite wrote:Ayaküstü psikanaliz...

Ayıpçılık kişiselleştirmek. Tam internet delikanlılığı hikayeleri. Kim olduğuna dair çok az fikrin olan birisi hakkında söz söyleme hakkına sahip olduğunu düşünmek 2 satır yazıdan...

Burada zaman geçiriyorum, ve bir şeyler paylaşıyorum.. Bir zersenişte bulunmak çok mu fazla? Yanlış anlamış olabilirmiyim? Yav, tabiki.. Sen hatalı olabilirmisin? Tabiki.. Saçmalamış ve saçmalıyor olabilirmiyim? Tabiki.. İçten içe manyak, geceyarıları yolda öldürecek adam arayan bir manyak olamazmıyım? .. Tabiki olma şansım var.. Heh. Hani tanımadığın insanlarla bir şey paylaşmak yazılı bir bullettin board'da böyle bir şey değil mi?

Kişiselleştirmek, falan.. Anchorite Arkadaşım lafları falan.. Yav.. Yapma üstat yav.. Oyun üzerine kurulmuş bir sitede, eğlenmek veya daha çok eğlenmemi sağlayacak yollar öğrenmek dışında bir şey yapmak bana .. garip geliyor.

Fenerli misin?
Ayıp etmişsin Anchorite. Durduk yere laf atmışsın. Eleştiri başkadır karşındakine laf .. atma başka bir şeydir. Bende senin gibi yazabilirim ama hoşuna gider mi?

Birden ortama atlayıp iki kelimeden çıkarım yapma, okumadan konu başlığından konuyu anladığını sanma. Daha sonra bu 2 kelime üstünden 3 paragraf bir şeyler karalama, ardından felsefik bir kaç çıkarımla çürük dişe doldu yapma. Sonrada kişilere bir kişilik benimseterek kendisi ile çelişkiye düşme!

İlk olarak belirteyim, "Anchorite kardeşim"'i senin bana yaptığın gibi "laf atma edebiyatı" yapmak için demedim. Kardeşim bir kişi ile daha samimi bir bağ kurmak için kullanılan bir kelimedir. Bey çok resmi, sayın uzak ve soğuktur. Sadece adını yazmak ardından iki kelime gelmediği sürece veya aranızda bir ilişki yoksa boştur karşındaki ile empati kurmanı zorlaştırır. Cevap verdiğin mesajın kime olduğunu belirtmemek ortama .. atlamaktır.

Sen bir kişinin yazdığını yanlış anlamışsın yada, tüm yazılanları yanlış yorumlamışsın. Burada hiç kimse hayattan kaçıpta başka kendi özel dünyasında yaşamayı düşünmüyor. Buradakiler hayatın sisteminin ne kadar sık boğaz etmeye başladığını ve bu durumu ya sorguladıklarını yada bu sistemmden uzaklaştıklarını anlatıyorlar. Uzaklaşmak için kaçış kelimesini kullanmak çok yerinde bir kelimedir. Sistem kitapları kurcalayıp eğlenen RPcilerin, bunu daha iyi bilmeleri gerekir.

Tüm oyunların kuruluşunda bir oluşum ve ardından gelişim evresi vardır. FRP yada daha büyük kapsamda RP oyunlarında ise gelişim sadece tek bir yönden bakarak olmaz çünkü bunu oynayanlar insanladır ve oynadıkları da karakterlerdir. Yani bir zihinsel oluşum bir zihin beraberliğidir. Bu tip tartışmalar ise, zihindeki soruların ve fikirlerin kişiler arası paylaşılmasıdır ve dolaysıyla oyunun gelişmesi ve daha eğlenceli hale getirilmesidir.

Bu tip konuşmalar insanların birbirlerini daha iyi tanımlarına olanak sağlar, birbirleri ile olacak ilerideki iletişimlerinde daha verimli ve zevkli zamanlar geçirmelerini sağlar. Mesela ben Bogus'un konuşma ve fikirlerini savunuşundan çok etkilendim ve yüzyüzede konuşmanın çok güzel olacağını düşündüm. Buraya fikirlerini yazmış diğer kişiler ile de ya daha önceden yüz yüze görüşmüşlüğüm var ve onlarında çok derin insanlar olduğunu söyleyebilirim. Senden ise "Anchorite kardeşim" daha fazlasını beklerdim.

Evet yanılmışım. Gerçekten yanılmışım ama senin düşündüğün konuda değil.. başka bir konuda yanılmışım.

Soru: "Fenerli misin?"

Cevap: Hayır.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Anchorite arkadaşım boşu boşuna ortamı germenin bir anlamı yok. Her ne kadar frp sitesi olsak da üsluplu bir şekilde, kurallar çerçevisine uyan başlıkları isteyen her kullanıcımız açabilirler, bizler de fikrimizi söyleriz, konuyla ilgili yardımcı olmaya çalışırız.

Lütfen bu başlığa da gerekli özeni gösterelim, kişisel çatışmalardan kaçınalım.

şimdi kandırılmak, kandırılmamak meselesine geri dönersek eğer frp de bir araç tıpkı tv vb gibi. Ama en azından seviyesi farklı diye düşünüyorum. Kandırılmak istenen kandırılır, kandırılmak istemeyen de kandırılmaz olay budur kısa ve öz.. :D
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Post Reply