KURALLAR VE FRP
Ben bu kadar yazıdan sizin gram oyun oynatmadığınızı çıkardım. Ã?ünkü ZB 'de oynar sadece oyuncular yoktur burda. Ayrıca bu kadar düz mantıkla giderseniz size daha çok kapı çıkar, girmeyince de ZB 'yi suçlarsınız kötü diye. Adam o kadar yazsın, yapsın tutup iki tane adam kıllık yapıyor diye oyun bozulsun. Birde üstüne atıp tutun adama "yaratıcı değil!" diye. ZB olan arkadaşlar robot, sadece senaryo yazıyor, zindan yapıyorlar ya, birde amaçları oyuncuları rahat ettirmek olduğu için, oyuncularda da doğal bir "Hadi len adam olsaydın da düzgün yazsaydın, habire kapı çıkıyor girmem ben!" deme hakkı çıkıyor. ZB kendini tatmin etmeyecek diye haftalık, aylık uğraşılarının zebil mi etsin?
from Dawn to Wish...
-
The_KiRaTh
- Başbüyücü
- Posts: 878
- Joined: Fri Sep 26, 2003 10:00 am
Ben de senin bu yazıdan senin gram bu konudan anlamadığını çıkardım napcaz şimdi? Ayrıca düz mantık hangisi oluyor allah aşkına bi düşün.
Birde insanları bir şeylerle itham etmektense, onlarla tartışıp, kendi fikirlerini onlara anlatmaya çalışsan, onların fikirlerini anlamaya çalışsan, sabit fikirli olmayıp, neden öyle düşündüğünü yazsan herkes için daha iyi olur kanımca...
Birde insanları bir şeylerle itham etmektense, onlarla tartışıp, kendi fikirlerini onlara anlatmaya çalışsan, onların fikirlerini anlamaya çalışsan, sabit fikirli olmayıp, neden öyle düşündüğünü yazsan herkes için daha iyi olur kanımca...
Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesidir...
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
ben senin gördüğün zar sayısı kadar oyun oynatmışımdır bilip bilmeden bol keseden sıkma..
Dm oyundan zevk alır ama bu senin dediğin şekilde olmaz Dm senaryoyu yazar ve oyuncular Dm in istediğini yaparlar ama bunu Dm senaryoyu öyle yazdı diye değil kendileri öyle yapması gerektiği için yaparlar.. bişi istiosa dm oyunculara da istetmelidir..
Dm oyundan zevk alır ama bu senin dediğin şekilde olmaz Dm senaryoyu yazar ve oyuncular Dm in istediğini yaparlar ama bunu Dm senaryoyu öyle yazdı diye değil kendileri öyle yapması gerektiği için yaparlar.. bişi istiosa dm oyunculara da istetmelidir..
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
[quote="KabakTadi"]Ben bu kadar yazıdan sizin gram oyun oynatmadığınızı çıkardım.quote]
gördün mü
bu saate kadar sabırla cevap veren insanların tepesini attırdın
sanırım sadece tartışmak için tartışıyorsun
kimseye kendi fikrini empoze edemezsin, ama sanırım anlattığın tarzda dmlik yapa yapa alışmışın gak dediğinin susup guk dediğinden "ulu manitu" muamelesi görmeye
kimse de sana kendi fikrini anlatmak zorunda değil -artık değil- çünkü onların fikirleriyle tartışmıyor, bizzat şahıslarına sataşıyorsun
düşündüm de, dediğin doğru
bence de öyle oynanması gerekli, öylesi daha zevkli,
tatmin olduysan gidip sevdiğin yolla ve sevdiğin kişilerle oyununu oyna
tartışmak istiyorsan da belli çerçeveler içinde herkesin kapısı açık
gördün mü
bu saate kadar sabırla cevap veren insanların tepesini attırdın
sanırım sadece tartışmak için tartışıyorsun
kimseye kendi fikrini empoze edemezsin, ama sanırım anlattığın tarzda dmlik yapa yapa alışmışın gak dediğinin susup guk dediğinden "ulu manitu" muamelesi görmeye
kimse de sana kendi fikrini anlatmak zorunda değil -artık değil- çünkü onların fikirleriyle tartışmıyor, bizzat şahıslarına sataşıyorsun
düşündüm de, dediğin doğru
bence de öyle oynanması gerekli, öylesi daha zevkli,
tatmin olduysan gidip sevdiğin yolla ve sevdiğin kişilerle oyununu oyna
tartışmak istiyorsan da belli çerçeveler içinde herkesin kapısı açık
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am