Ya abiler.
Biraz saçmalamışsınız. Kafir islamiyetin bir kawramıdır. İnanmayanlara ve allaha şirk koşanlar için söylenir. Undead lerde -akılları olanlar yani, inançlı olabilirler. Eğer tanrıları için bişiyler yapıyorsa, onlarda büyü yapabilirler tanrılarının sayesinde.Özellikle FRda Undead tanrısı vardır bizzat yaa. Geyik yapıyorsunuz diye sayıyorum bu saçma önesürümleri.
...
Namevt muabbetine gelirsek. Estetik anlamda hoş oluyor bence. Shakespare'nin Hamlet'i eski ingilizceyle çok daha iyidir. Kelimeleri sözlük anlamlarına ayırıp analiz etmek biraz düz mantık değilmi? Bunun yanında salakça arapça kelime demekte çok çocukça. Latince nasıl bilim diliyse Arapçada şiir ve edebiyat dilidir Farsçayla beraber. Türkçe ise göçebe barbar dilidir. İstedikleri kadar çabalasınlar ama türkçe bu tip şeyler için uygun bi dil değildir.
Keşke hala Osmanlıca konuşabilseydik.
undead cleric
abi saçmalama dediğin bölümü işaretlersen sevinirim. sanırım yazının tamamına dememişsindir çünkü ben de seninle aynı şeyden bahsediyordum tek ayrıldığımız nokta iyi undead ların olmasıdır.
arapça ve farsçanın edebiyat dili olmasına gelince hangi yüzyılda yaşıyorsun abi? o yıllar önceydi. bilmiyorum arapça hakkında ne kadar bilgin var ama inan ne kadar bozulduğunu bilsen bu fikirlerinden anında uzaklaşırsın. kendileri bile o eski dili anlayamıyor.
osmanlıca diye bir dilden mi bahsediyorsun. lütfen kelimeleri doru kullan o bir dil değil. ben gidip 3 dilibirleştirirsem o yeni bir dil olmaz arkadaşım. osmanlıca konuşabilseydik diyorsun. osmalılarda dediğin dili halk kullanmıyordu. onlar şimdi bizim kullanmaya çalıştığımız dilin atasını kullanıyorlardı yani öz türkçeyi. türkçe bir barbar dilidir diyorsan sana soruyorum hangi dil barbar dili değildir? araplar o dili konuşurken medeni miydiler soruyorum. kız çocuklarını öldüren her türlü pisliğin yaygoın olduğu bir topluma barbar değil derken kadın haklarının yerleşmiş olduğu. herşeyin kurallara göre yapıldığı bir topluma nasıl barbar diyebiliyorsun. türkçe böyle şeylere uygun değildir öyle mi. gülerim sana. türkçe dünya üzerinde kelime üretmeye en uygun dildir. matematiksel bir yapısı olduğundan üretim çok kolay ve başarılı olur. namevt in uyduğunu mu düşünüyorsun. ne kadar mantıksız bir anlam ifade ettiğini daha önceki yazım da anlatmıştım.
saygılarımla yeminer teh lich
arapça ve farsçanın edebiyat dili olmasına gelince hangi yüzyılda yaşıyorsun abi? o yıllar önceydi. bilmiyorum arapça hakkında ne kadar bilgin var ama inan ne kadar bozulduğunu bilsen bu fikirlerinden anında uzaklaşırsın. kendileri bile o eski dili anlayamıyor.
osmanlıca diye bir dilden mi bahsediyorsun. lütfen kelimeleri doru kullan o bir dil değil. ben gidip 3 dilibirleştirirsem o yeni bir dil olmaz arkadaşım. osmanlıca konuşabilseydik diyorsun. osmalılarda dediğin dili halk kullanmıyordu. onlar şimdi bizim kullanmaya çalıştığımız dilin atasını kullanıyorlardı yani öz türkçeyi. türkçe bir barbar dilidir diyorsan sana soruyorum hangi dil barbar dili değildir? araplar o dili konuşurken medeni miydiler soruyorum. kız çocuklarını öldüren her türlü pisliğin yaygoın olduğu bir topluma barbar değil derken kadın haklarının yerleşmiş olduğu. herşeyin kurallara göre yapıldığı bir topluma nasıl barbar diyebiliyorsun. türkçe böyle şeylere uygun değildir öyle mi. gülerim sana. türkçe dünya üzerinde kelime üretmeye en uygun dildir. matematiksel bir yapısı olduğundan üretim çok kolay ve başarılı olur. namevt in uyduğunu mu düşünüyorsun. ne kadar mantıksız bir anlam ifade ettiğini daha önceki yazım da anlatmıştım.
saygılarımla yeminer teh lich
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am