Starcraft: Soğuk Ateşin Altında

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Argay
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 191
Joined: Tue Feb 21, 2006 10:00 am

Post by Argay »

Lord Necros wrote:
slickblade wrote:Ben de katılmak isterim, starcraftı strateji oyunundan bilirim ama frpsini hiç oynamadım...
argay wrote:aynı şekilde bende.bu başlık deneyimli oyuncular içinse sadece izlemeklede yetinebilirim.
Valla ben de ilk defa Starcraft oynatacağım arkadaşlar. Starcraft RPG'si hakkında sizden fazla deneyimim yok. Sadece hikâyesini epey araştırmıştım vaktiyle, o açıdan pek eksiğim yok. :) Ã?ekinmeyin yani. :wink:
varım o zaman.denemekten zarar gelmez. :D
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

Pekâlâ arkadaşlar, karakter kağıtlarını halletmemiz lazım bir ara. Ama şu anda finallerle boğuşuyorum, o yüzden o bitene kadar pek vaktim olmayacak korkarım. :(
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
dfunk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 504
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am

Post by dfunk »

necros wod sistemine göre oynuyoruz anlaşılan karakter özellikleri nezaman belli olur bir açıklama bekler kitle senden .
Argay
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 191
Joined: Tue Feb 21, 2006 10:00 am

Post by Argay »

devam edemiycez galiba güzel görünen ve başlamadan biten oyunlara bir yenisi mi katıldı? :(
User avatar
laraken
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 78
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am
Location: istanbul / Ankara
Contact:

Post by laraken »

Starcraft hastası olarak mümkünse marine olarak gelebilirim.
Post Reply