Hangi tur karakterleri canlandirarak omrunuzu harcadiniz?

Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
Post Reply
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Hangi tur karakterleri canlandirarak omrunuzu harcadiniz?

Post by Raistlin »

Evet arkadaslar, kimse foruma bir sey yazmiyor. Buyrun size yeni bir baslik:

Herkes masaustu ve forum deneyimini ortaya doksun, kirli camasirlarini ortaya doksun. Ne kadar sureyle ne tur karakterleri hangi sistemlerde canlandirarak omrunuzu tukettiniz? Buyrun ben basliyorum (oyun seanslari genelde uzun sure olanlar haftada bir gun, 1 haftadan az ise her gun 4-8 saat arasi gibi)

2 sene:
Khalid (Dominion)
Human Barbarian/Hunter Chaotic Good Level 15-20 arasi ediyordu sanirim Dominion'da(Sonradan Chaotic Evil oldu)

1,5 sene:
Vladimir Nikolai Kormiltsev (Vampire the Masquerade)
Gangrel (Protean,Fortitude,Potence) Lawful Evil (ileride Chaotic Evil)

1,5 sene:
Osman Gazi (Mage the Awakening)
Obrimos (Force,Life) Chaotic Neutral (ileride Chaotic Evil)

1 yil:
Corax Tigerheart (DnD Generic)
19 Human 4fighter/5barbarian/10frenzied berserker Chaotic Neutral

1 yil:
Kuthul (DnD Generic)
11 Half-orc Berserker(Modifiye barbar) Chaotic Evil

6 ay:
Daniel Righteous(Dominion)
Human Summoner Mage(Dominion) Chaotic Neutral level 5-10 civari (Ileride Chaotic Evil)

3 ay:
Cervantes (DnD)
4 Human cleric (St. Cuthbert) Lawful Neutral

3 ay:
Kharz Tightrock(DnD Generic)
5 War-forged Dwarf Fighter(Protection) Lawful Good

3 ay:
Axon (DnD Generic)
4 Human Barbarian Chaotic Neutral

2 ay:
Birinin Ravenloft Karakteri
15 Elf Cleric True Neutral

1 ay:
Bork (Dark Sun)
8 Half-Giant Gladiator Chaotic Neutral

1 hafta:
Mark Strongarm (d10 FR)
6 Human 4Fighter/2Blacksmith Chaotic Good

1 hafta:
Damon (Dominion)
Human Ninja Lawful Evil

1 hafta:
Birinin Planescape Karakteri
7 Dwarf Cleric Lawful Good

2 gun:
Getharn (Hyboria d20 Generic Conan dunyasi)
3 Cimmerian Human 1Ranger/1Fighter/1Barbarian Chaotic Neutral

48 saat! (amac butun galaksiyi ele gecirmekti ve basardik!gibi :P):
Dave (Star Wars)
7 Human Scoundrel (hacker/spy) Lawful Evil

1 gun (convention):
Gork (Dark Sun)
6 Half-Giant Gladiator True Neutral

1 gun(convention):
Zargh'ul (Warcraft)
6 Troll Frenzied Berserker Chaotic Evil

1 gun:
Khroll(DnD Generic)
3 Homo-Superior Slayer Chaotic Neutral

(1. gun herkes oldu hahaha):
Reynold (FR)
6 Human Barbarian Chaotic Neutral

FRPWORLD Forum RPsi:
Corax Tigerheart (Chaotic Neutral Human Cleric/Fighter/Barbarian/Frenzied Berserker) Chosen of God of War(2 yil)
Cervantes(Lawful Good Human Fighter/Paladin/Cleric/Pious Templar), Chosen of God of Law(6 ay)
Hellfire (Chaotic Evil Half-fiend Fighter/Barbarian/Frenzied Berserker) Chosen of God of Vengeance (6 ay)
Nameless One Demi-God (True Neutral Outsider/Astral Being) (6 ay)

Apocalypse, Lord of Slaughter, Murder and Chaos (Chaotic Evil God of Chaos, Destruction, Evil, War) (1 yil)
Glasya, Avatar of Apocalypse(Chaotic Evil Succubus Sorceror) (1 yil)

Genel olarak uzmanlik alanim, Chaotic Evil Barbarlar diyebilirim sanirim :P
Smdi bile yeni bir oyuna baslayacak olsam yine CN-CE barbar olurum, bende bir sorun var galiba :schemes:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Walla diyecem çetelemi tuttun. Hatırladığım kadarını yazayım ama isimler sınıflar, ırkalr. Birde bende çok değişken oluyor karakterler. 40 yaşında da kesin bunak olacak bir kafa yapısına sahip olduğuma göre :D ... Tam başlayacağım birde süreler. Ohooo. ... Du bakayım seviyelerde mi :s

2 yıl:
Gimnişi: (House rule AD&D)
NG Gnome Transmuter (Mucit)

1 Yıl:
... (House rule AD&D)
CG Dwarf Cleric (Crusader of Tempus)

1 ay:
Ulrak balık (House rule AD&D)
LN Human Fighter (Legioneer)

1.5 ay:
.... (House rule AD&D)
CG Elf Ranger (Phantom blade)

1 ay:
... (House rule d20 High tech)
NG Human Psionic (Haccer)

3 hafta:
Albert Newton (Houdserule Fallout SPECIAL)
Human Technician

1 ay:
.... (House rule AD&D)
LG Elf(Half angel) cleric (Priest of lathander)

1 hafta: (hatta 3 gün)
.... (House rule AD&D)
CG Human Cleric (Priest of Tempus)

1.5 ay:
... (House rule AD&D)
NE Halforc Cleric (Priest of grumsh)

2 hafta:
... (House rule AD&D)
LG Human Paladin

1 günlük:
.... (3E (inanmayacaksınız house rule yok :D )
CG Human Ranger

2 Ay:
... (House rule AD&D)
NG Bard (Song of gods)

3 Ay:
... (House rule AD&D)
CN Bard (War song)

2 hafta:
... (House rule AD&D)
CN Fighter

3 gün:(2 günü ancak)
.... (House rule AD&D)
NE Halfling (Fighter/Thief)

1 hafta:
.... (House rule AD&D)
NG Human Bard (Song of gods)

2 hafta:
... (House rule AD&D)
NG Gnom (Half elf'e değişmiştim sonra) (Thief/Mage)

Ya böyle çerez çerez gider.Karakterlerin isimlerini bile hatırlamıyorum. İmkansız yani hepsini hatırlamam. Yazdıkça yenileri geliyor. Ana karakterim sadece Bir gnome ve bir dwarf olmuştu. Onların dahi karakter kağıtları elimde değil. House rule AD&D lerin hepside aynı kurallarla değil. Zaman olarak nasıl desem bende hatırlamıyorum. Ama bunların çoğu zaten üniversite zamanından ve bizim evde herkes FRP oynuyordu, çoğunluğu ile de aynı bölümdeydik.

Aslında iğrenç bir sesim ve berbat bir müzik kulağım olmasına rağmen bayaa bir bard oynattım ama onların hepsini birbirine karıştırıyorum. One shotları artık burda yazamam. Bu arada saygı duydum hem karakter kağıtlarını saklamışsın hemde uzun soluklu oyunlar oynayabilmişsiniz. Herhalde daha kısaları vardır. Benim oynadıklarım senin oynadıklarının yarısı bile olamaz.

şimdi birde Hangi oyunları oynattınız çıkar herhalde. :D

Ha birde phantom'un oynattığı one shot'ı yazayım buraya yoksa kızar bana :D

3 saat:
.... (D&D 3.5E)
CN Human Barbarian
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Phantom
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 323
Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:

Post by Phantom »

Darkgnome wrote: Ha birde phantom'un oynattığı one shot'ı yazayım buraya yoksa kızar bana :D

3 saat:
.... (D&D 3.5E)
CN Human Barbarian
Rahip Efendi biz sizi kapının orda bekliyoruz.Bi süre sonra patlama sesleri kesilir. :D :D :D :D :evillaugh: :evillaugh: .
Image
-------------------------------------------------------------

UNOFFİCİAL SİTE PSİKOPATI.
celephael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 150
Joined: Mon Jul 30, 2007 10:00 am
Location: Silivri/ISTANBUL

Post by celephael »

O kadar ayrıntılı hatırlayamayacağım ama aklımda kalanlar

- Human Paladin( çok hevesle istedim ama oynarken nefret ettim)
- Human Mage ( Zoraki olarak, yeni katılan arkadaşlara önderlik etme nedeniyle)
- Elf Ranger (Ok ve Yay bana göre değilmiş)
- Human Fighter (Psikolojim yerine geldi,rahatladım)
- Half-Ork Barbarian ( Kendimi buldum) :evillaugh:
Nothing Can Be Explained.
Post Reply