varım o zaman.denemekten zarar gelmez.Lord Necros wrote:slickblade wrote:Ben de katılmak isterim, starcraftı strateji oyunundan bilirim ama frpsini hiç oynamadım...Valla ben de ilk defa Starcraft oynatacağım arkadaşlar. Starcraft RPG'si hakkında sizden fazla deneyimim yok. Sadece hikâyesini epey araştırmıştım vaktiyle, o açıdan pek eksiğim yok.argay wrote:aynı şekilde bende.bu başlık deneyimli oyuncular içinse sadece izlemeklede yetinebilirim.Ã?ekinmeyin yani.
Starcraft: Soğuk Ateşin Altında
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
Pekâlâ arkadaşlar, karakter kağıtlarını halletmemiz lazım bir ara. Ama şu anda finallerle boğuşuyorum, o yüzden o bitene kadar pek vaktim olmayacak korkarım. 
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Power demands sacrifice.
Power demands sacrifice.
