Hiç böyle bir sahneyle karşılaştınızmı bilmem ama ben bir oyunda böyle bir söyleşiye girmiştim. 2 ayrı tarafın kişileri olarak. Karşımdaki çok iyi bir oyuncu olmamasına karşılık yinede güzel bir rol sürdürmüştük.
Var olan veya yetmeye çalışan bilgeliğimizin yanında druidin doğa ve eşitlik bilinci ile paladinin görev ve doğruluk bilinci arasındaki gelgitler.
Siz yaşadınız mı? Böyle bir söyleşiye girmek hoş olurdu diye düşünüyorum. Mesajlarınızı merakla bekliyorum.
Saygılarımla.
Druid-Paladin söyleşileri
Druid paladin olarak olmadı ancak oyuncularımdan ikisinin çok iyi bir samuray-ninja söyleşisine girdiklerine şahit olmuştum. Daha başka söyleşileri de olmuştur bahis konusu oyuncuların ancak en iyisi, bakış açıları ve yöntemleri tamamen zıt olan bu iki class hakkında olandı. Samuray onur,görev ve cesaret üçgeninde ilerlerkn ninjanın hayatta kalma içgüdüleri, arkadan saldırma ve gizlilik gibi yöntemlerini epey bir tartışmışlardı. Özellikle de gmler bu tip tartışmalar yapan oyuncularınızın sohbetlerini bölmeyin ve eğer boş muhabbet yapmayıp gerçekten ortaya birşeyler koyuyor ve neticede oyunda birşeyler bu sohbet sonunda değişiyor ise kesinlikle iyi bir exp. ile ödüllendirmeyi unutmayın.
Gerçekten güzel bir rol ve sohbet olduğuna inanıyorum ve söylediğine katılıyorum böyle konuşmalar sırasında oyuncuların dikkatinin bozulmaması ve bundan tatmin olmaları için ortamın ciddi ve sonuç olarakda ödüllendirilmeleri uygun olacaktır.
Ayrica düşük seviye druid oyunculari ile yüksek seviye veya efendi seviyesindeki druidler arasindaki söyleşilerde oldukça keyifli oluyor. Ne olursa olsun her şey bir saygı çerçevesinde gerçekleşiyor ve oyuna bir düzey getirmiş oluyor. Bunu gören karşıt görüşteki bir oyuncuda buna göre o seviyedki karşıt görüşünü oyuna taşıyor.
Saygılarımla. teşekkürler Shevarash
Ayrica düşük seviye druid oyunculari ile yüksek seviye veya efendi seviyesindeki druidler arasindaki söyleşilerde oldukça keyifli oluyor. Ne olursa olsun her şey bir saygı çerçevesinde gerçekleşiyor ve oyuna bir düzey getirmiş oluyor. Bunu gören karşıt görüşteki bir oyuncuda buna göre o seviyedki karşıt görüşünü oyuna taşıyor.
Saygılarımla. teşekkürler Shevarash
-
Bunises
- Site Yazarı

- Posts: 139
- Joined: Tue Jun 15, 2004 10:00 am
- Location: istanbul,Ankara,Kayseri,kibris, Berlin
Kara ağaçlar kutsaldır... 
<a href="http://bunises.deviantart.com/"><strong>Hayat, ölüm anında görülen bir düş değil midir? Kim bilir?<br></strong></a>
-
Bunises
- Site Yazarı

- Posts: 139
- Joined: Tue Jun 15, 2004 10:00 am
- Location: istanbul,Ankara,Kayseri,kibris, Berlin
Zaman hızla geçiyor;ama hatıralar daha dün gibi yanımda. Görüşürüz çok kısa zamanda.
Sevgilerimle.
Sevgilerimle.
<a href="http://bunises.deviantart.com/"><strong>Hayat, ölüm anında görülen bir düş değil midir? Kim bilir?<br></strong></a>
cüce,thief söyleşisi meşhurdur bizde!diyceksiniz şimdi be hey şaşkın:cüceden thief olamazmı?yada biri ırk biri class ne alaka!e sizde bi duysaydınız muhabbetleri ve oyunun mide kramplarından nasıl mecburi ara verdirtdiğine şahit olsaydınız emin olun hak verirdiniz.
2 karakter düşünün kısaca.1.si warrior/techniker bir cüce.en büyük hayali yükseklerdeki bal kovanlarına bir gün hükmetmek:)domuz pastırması ve şaraba tapar.ancak yaptığı her icatımsı alete dünyanın son harikası der ve acil durumda hiç biri çalışmaz.piskopat dövüşür.şöle piskopat iki saat deli gibi saldırır mantık yürütmez e doğal olarakda sonuçda alamaz tam o son anda yanlışlıkla bi hareket yapar ve o hareket gider chritical bir harekete dönüşür ve gidişatı etkiler.(yanları uçurum bir yuvarlak formda areneda üstüne iki ayrı anda iki ayrı yerden atlayan ikiayrı thief'i onlardan haberi bile olmadan yanlışlıkla eğilmeler sonucu uçuruma atması ki bu en ufak zaferi neler var daha)girdiğimiz 3 ayrı tapınaksal ve hansal mekanda herkez geçit tuzak ararken o mutfak ve balhavuzuna daldı her defasında manivela ve kollara o dokundu tabi(istemeden)2.karakter asla bişey çalamayan thief!daha salakçası rp olarak herkezin ortasında kendini(ona yeni verilen skill'lerden dolayı)kraliyet assasini olarak tanıtmasıydı.her içeri sızma harekatında yakalanır ve cüceye nazire bir şansla hep yanlışlıkla kurtulur.damlardan,duvarlardan düşer nöbetçi haklar.
ve bu karakterler birbirlerine pis boğazlıkları ve açgözlülükleri için hep tenkitte bulunurlar.işin komiği biri diğerine sakar derken diğeride onu kurnaz olmamakla suçluyor:)hangisi hangisi belli dimi:)
ve bu ne bir hikaye nede oyun.bu gerçek arkadaşlar.gerçekten ya.keşke görseniz.yeminle işi gücü bırakıp izlemezseniz bunları ben bi daha frp yi ağzıma almıycam.keşke!ve bide ciddi oynuyolar oy oyy oy!
2 karakter düşünün kısaca.1.si warrior/techniker bir cüce.en büyük hayali yükseklerdeki bal kovanlarına bir gün hükmetmek:)domuz pastırması ve şaraba tapar.ancak yaptığı her icatımsı alete dünyanın son harikası der ve acil durumda hiç biri çalışmaz.piskopat dövüşür.şöle piskopat iki saat deli gibi saldırır mantık yürütmez e doğal olarakda sonuçda alamaz tam o son anda yanlışlıkla bi hareket yapar ve o hareket gider chritical bir harekete dönüşür ve gidişatı etkiler.(yanları uçurum bir yuvarlak formda areneda üstüne iki ayrı anda iki ayrı yerden atlayan ikiayrı thief'i onlardan haberi bile olmadan yanlışlıkla eğilmeler sonucu uçuruma atması ki bu en ufak zaferi neler var daha)girdiğimiz 3 ayrı tapınaksal ve hansal mekanda herkez geçit tuzak ararken o mutfak ve balhavuzuna daldı her defasında manivela ve kollara o dokundu tabi(istemeden)2.karakter asla bişey çalamayan thief!daha salakçası rp olarak herkezin ortasında kendini(ona yeni verilen skill'lerden dolayı)kraliyet assasini olarak tanıtmasıydı.her içeri sızma harekatında yakalanır ve cüceye nazire bir şansla hep yanlışlıkla kurtulur.damlardan,duvarlardan düşer nöbetçi haklar.
ve bu karakterler birbirlerine pis boğazlıkları ve açgözlülükleri için hep tenkitte bulunurlar.işin komiği biri diğerine sakar derken diğeride onu kurnaz olmamakla suçluyor:)hangisi hangisi belli dimi:)
ve bu ne bir hikaye nede oyun.bu gerçek arkadaşlar.gerçekten ya.keşke görseniz.yeminle işi gücü bırakıp izlemezseniz bunları ben bi daha frp yi ağzıma almıycam.keşke!ve bide ciddi oynuyolar oy oyy oy!
TOMB
oyun içinde druidinkoruluguna girmek zorunda kaldık belki yardım alırız düşüncesiyle 1 de oyuna yeni başlayan paladin arkadaşımız var. paladin arkadaşımıza bir paladinin hangi kurallara göre davrandığını kitlerini akla gelecek her şeyi defalarda anlattıgımız halde o sordu biz söyledik...ayrıca diğer klasları da anlattık... neyse olaya girelim p=paladin
d=druid
p:offf abi silahım kalmadı hiç bişeyim kalmadı delirecem yumrukla dövüşüyorum hep, ne bi kılıç ne bi dagger yeter usandım ya...
p: şu ilerdeki druidin evi olmalı , aslında çok da sakin geldik buraya , kesin bi b.kluk çıkacak adamın mekanına bu kadar kolay girilirmi yaw
d: (kapıdan çıkar) evet bende zaten sizi dinliyordum koruya girdiğiniz andan beri. (Etrafta 1 adet ayı ve 1 adet kurt belirir, ağacın dalında da bir baykuş izlemektedir olanı biteni)
olayı kısa geçyorum direk koptuğumuz yere...
p: kaç gündür silahsızım, bir paladinin silahsız olmadı ne demektir bilemezsin... Bakıyorum da şurdaki ğacın hem sert hemde iyi bir sopa olabilecek vaziyette... acaba kesip sopa yapabilirmiyim
dm: abi kafana piyano düştü öldün
gülmekten anca bu kadar öldürebildik
d=druid
p:offf abi silahım kalmadı hiç bişeyim kalmadı delirecem yumrukla dövüşüyorum hep, ne bi kılıç ne bi dagger yeter usandım ya...
p: şu ilerdeki druidin evi olmalı , aslında çok da sakin geldik buraya , kesin bi b.kluk çıkacak adamın mekanına bu kadar kolay girilirmi yaw
d: (kapıdan çıkar) evet bende zaten sizi dinliyordum koruya girdiğiniz andan beri. (Etrafta 1 adet ayı ve 1 adet kurt belirir, ağacın dalında da bir baykuş izlemektedir olanı biteni)
olayı kısa geçyorum direk koptuğumuz yere...
p: kaç gündür silahsızım, bir paladinin silahsız olmadı ne demektir bilemezsin... Bakıyorum da şurdaki ğacın hem sert hemde iyi bir sopa olabilecek vaziyette... acaba kesip sopa yapabilirmiyim
dm: abi kafana piyano düştü öldün
gülmekten anca bu kadar öldürebildik
Gitarım Aşkım... My Guitar My Soul...
