neyse dağıtmayalım konuyu dediğim gibi bu konuda fikir istiyorsan başka bi başlıkta yardımcı olabilirim
masabaşı rp
bununla ilgili bi post aç seninle orada tartışalım bunu ama barbarlar konusunda yanılıyorsun hertoplumda zanaatkarlar vardır sanatçılar vardır ve bide barbarlar vardır senin bu dediklerini zanattkar ve sanatçılar yapar barbarlarda çeşitli mühendislik harikalarına neden olurlar mesela çin seddi gibi ama barbarlar bunu kendileri yapmaz yapılmasına neden olur
neyse dağıtmayalım konuyu dediğim gibi bu konuda fikir istiyorsan başka bi başlıkta yardımcı olabilirim

neyse dağıtmayalım konuyu dediğim gibi bu konuda fikir istiyorsan başka bi başlıkta yardımcı olabilirim
Shaverash combat'la rp'yi niye ayırdığımızı sormuşsunda,aslında ayırdığımız falan yok,daha doğrusu bu tip muhabbetlerde bahsi geçen rp seninde bildiğin gibi rol yapma anlamında gelen rp değil,oyunun muhabbet ile geçen kısmı anlamında kullanılıyor.Diğer anlamda rp zaten oyun boyunca yapılması gereken bir unsur sonuçta oyunun adı bu.
Forum rp'si ise benimde pek ısınamadığım bir unsur,oyunların bu derece kopuk gitmesi yanlış anlaşılmaların çok fazla olması vs. beni soğuttu bu olaydan.
Forum rp'si ise benimde pek ısınamadığım bir unsur,oyunların bu derece kopuk gitmesi yanlış anlaşılmaların çok fazla olması vs. beni soğuttu bu olaydan.
İsim:Erethan Aereos
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
biz genelde masa başında 4 kişi oluyoruz , rp ler oyunun %70 ini combatlar %30 unu oluşturuyo çünkü dm imiz sağolsun gerçek hayatta gibiyiz öyle rp yapman gerekiyoki kaçabilmelisin o ortamdan ve hiç iz bırakmamalısın... zaten olayı güzelleştiren durumda bu hele hele combat sırasında yapılan rp ler, en zevk aldığım taraftır...
Gitarım Aşkım... My Guitar My Soul...
