masabaşı rp

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
barabus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 400
Joined: Tue Oct 18, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by barabus »

bununla ilgili bi post aç seninle orada tartışalım bunu ama barbarlar konusunda yanılıyorsun hertoplumda zanaatkarlar vardır sanatçılar vardır ve bide barbarlar vardır senin bu dediklerini zanattkar ve sanatçılar yapar barbarlarda çeşitli mühendislik harikalarına neden olurlar mesela çin seddi gibi ama barbarlar bunu kendileri yapmaz yapılmasına neden olur

neyse dağıtmayalım konuyu dediğim gibi bu konuda fikir istiyorsan başka bi başlıkta yardımcı olabilirim :D :D :D
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000
Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by erethan »

Shaverash combat'la rp'yi niye ayırdığımızı sormuşsunda,aslında ayırdığımız falan yok,daha doğrusu bu tip muhabbetlerde bahsi geçen rp seninde bildiğin gibi rol yapma anlamında gelen rp değil,oyunun muhabbet ile geçen kısmı anlamında kullanılıyor.Diğer anlamda rp zaten oyun boyunca yapılması gereken bir unsur sonuçta oyunun adı bu.

Forum rp'si ise benimde pek ısınamadığım bir unsur,oyunların bu derece kopuk gitmesi yanlış anlaşılmaların çok fazla olması vs. beni soğuttu bu olaydan.
İsim:Erethan Aereos
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
Sensei
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 399
Joined: Wed Jun 09, 2004 10:00 am
Location: Sakarya

Post by Sensei »

biz genelde masa başında 4 kişi oluyoruz , rp ler oyunun %70 ini combatlar %30 unu oluşturuyo çünkü dm imiz sağolsun gerçek hayatta gibiyiz öyle rp yapman gerekiyoki kaçabilmelisin o ortamdan ve hiç iz bırakmamalısın... zaten olayı güzelleştiren durumda bu hele hele combat sırasında yapılan rp ler, en zevk aldığım taraftır...
Gitarım Aşkım... My Guitar My Soul...
Post Reply