Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
Bundan yaklaşık 2 sene önce yeni zamanlarım..
Ã?niversitedeyim o sıralar...
Ã?nce yurtta kalkardım giyiniydim.
Kayserinin karına kışına ne kadar giyiniysen fayda etmez.
Sora yurtla kampüs arasındaki
hayatımın en uzun hayatımın en kısa yolunu giderdim..
Ardından binaya ulaşır kuyruk olan kafeye gider beklerdim.
Havasız bi yer pc ler ölmüş kendilerinden geçmişler felan
Sora oturur başlardım yazmaya rp de rp olayı yani
öle işte..
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
En güzel FRP yazılarımı Finansal Yönetim dersinde yazardım.Hocamız kitabı olduğu gibi okurdu,etrafada bakmazdı.Bende ad&d player's book'u okurdum,arada bir oynadığımız oyunun senaryosuna devam ederdim.Hey gidi günler hey...
Sanırım yazmak için ağlamak gerektiği bile oluyor Duygusal karakter oynatırken ne olacağını ASLA VE ASLA önceden planlamam, o yüzden karakterim eğer ki sinirliysem hapı yuttu Eğer değilsem yaşadı.Duygusalsam ağlar.Yani duygusal karakter oynatmak için mecburen duygusal olmam gerekiyor.Hatta çıkma teklifine kendimi yüreklendirirken, "Ã?f be, eğer reddederse nasıl oyun yaparım ha Hele reddetmezse daha daha nasıl oyun yaparım." diye düşünmüştüm bir ara Sonuçta reddetmişti, o Frp'de karakterim öldü
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.