Kardeşlik (DnD 3.5 ed) Forgotten Realms
Kardeşlik (DnD 3.5 ed) Forgotten Realms
Merhaba,
Yeni bir oyun açmak istiyorum, oynamak isteyenler için kurallar aşağıdadır.
En önemli kural:
Haftada en az bir kez yazı yazabilmek. Uzun süreli bir oyun olmasını istiyorum, yarıda bırakacak ya da gidişatı aksatabilecek kişiler diğer oyuncuların oynamasını engellemesin.
Karakter yaratma kuralları:
Evil olmayacak.
Irk serbest. (ECL +2'ye kadar)
Sınıf serbest. (Seçilmesi düşünülen Prestij sınıflar önceden açıklanacak. Tek prestij sınıf tercih edilmeli ama başka prestij sınıf isteniyorsa ilk prestijle ortak yanları olmalı)
1. seviye 32 pb başlanacak.
Özgeçmiş: Shadowdale yakınlarında Epoh kasabasında büyüdünüz, eğitiminizi burada tamamladınız. Belirli bir yaşa geldiğinizde hikayedeki gibi sizde "Kardeşlik" grubuna katıldınız. Bundan sonra seviye atlarken geçirdiğiniz maceraları ekleyebilirsiniz.
Unearted Arcana Kuralı:
Vitality & Wound uygulanacak.
Vitality: Bu normal olarak kullandığımız HP. Savaş esnasında hasar aldıkça bunlar düşüyor (Ufak yara bere gibi düşünebiliriz) . 0 olduktan sonra Wound almaya başlıyorsunuz yani vucudunuzda gerçek yaralar açılmaya başlıyor.
Standart vitality kazanımı: ilk level tam, çift sayılarda yarım, tek sayılarda yarım+1 vitality kaznıyorsunuz. (+ her seviye için con bonus)
Barbar karakter için örnek:
12+6+7+6+7...vs.
Wound: Bu Con'umuza eşit. Eğer 13 Con'umuz varsa 13 Wound (Canımız) var demektir. Critical ataklar x2 ya da x3 dmg vurmaz direk canımızdan düşer. Böyle bir yara aldığınızda Attack & dmg'a -2 ceza alırsınız. Wound'unuz 0 olduğunda ölürsünüz, Vitality'niz daha bitmemiş olsa bile.
Sneak atack'larda 4d6 dmg veriyorsanız wound'a da 4 dmg vurursunuz.
İyileştirme büyülerinde 1d8+1 iyileştirirseniz 1d8 Vitality 1 Wound düzeltirsiniz.
Yeni bir oyun açmak istiyorum, oynamak isteyenler için kurallar aşağıdadır.
En önemli kural:
Haftada en az bir kez yazı yazabilmek. Uzun süreli bir oyun olmasını istiyorum, yarıda bırakacak ya da gidişatı aksatabilecek kişiler diğer oyuncuların oynamasını engellemesin.
Karakter yaratma kuralları:
Evil olmayacak.
Irk serbest. (ECL +2'ye kadar)
Sınıf serbest. (Seçilmesi düşünülen Prestij sınıflar önceden açıklanacak. Tek prestij sınıf tercih edilmeli ama başka prestij sınıf isteniyorsa ilk prestijle ortak yanları olmalı)
1. seviye 32 pb başlanacak.
Özgeçmiş: Shadowdale yakınlarında Epoh kasabasında büyüdünüz, eğitiminizi burada tamamladınız. Belirli bir yaşa geldiğinizde hikayedeki gibi sizde "Kardeşlik" grubuna katıldınız. Bundan sonra seviye atlarken geçirdiğiniz maceraları ekleyebilirsiniz.
Unearted Arcana Kuralı:
Vitality & Wound uygulanacak.
Vitality: Bu normal olarak kullandığımız HP. Savaş esnasında hasar aldıkça bunlar düşüyor (Ufak yara bere gibi düşünebiliriz) . 0 olduktan sonra Wound almaya başlıyorsunuz yani vucudunuzda gerçek yaralar açılmaya başlıyor.
Standart vitality kazanımı: ilk level tam, çift sayılarda yarım, tek sayılarda yarım+1 vitality kaznıyorsunuz. (+ her seviye için con bonus)
Barbar karakter için örnek:
12+6+7+6+7...vs.
Wound: Bu Con'umuza eşit. Eğer 13 Con'umuz varsa 13 Wound (Canımız) var demektir. Critical ataklar x2 ya da x3 dmg vurmaz direk canımızdan düşer. Böyle bir yara aldığınızda Attack & dmg'a -2 ceza alırsınız. Wound'unuz 0 olduğunda ölürsünüz, Vitality'niz daha bitmemiş olsa bile.
Sneak atack'larda 4d6 dmg veriyorsanız wound'a da 4 dmg vurursunuz.
İyileştirme büyülerinde 1d8+1 iyileştirirseniz 1d8 Vitality 1 Wound düzeltirsiniz.
Last edited by devrimk on Wed Apr 09, 2008 1:34 am, edited 2 times in total.
Çok pardon acemiliğime bağışla,
Unearted Arcana Kuralı:
Vitality & Wound uygulanacak.
demişsin, ne olduğunu açıklarsan ben varım
Unearted Arcana Kuralı:
Vitality & Wound uygulanacak.
demişsin, ne olduğunu açıklarsan ben varım
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Açıklamasını hemen yapıyorum:
Vitality: Bu normal olarak kullandığımız HP. Savaş esnasında hasar aldıkça bunlar düşüyor (Ufak yara bere gibi düşünebiliriz) . 0 olduktan sonra Wound almaya başlıyorsunuz yani vucudunuzda gerçek yaralar açılmaya başlıyor.
Wound: Bu Con'umuza eşit. Eğer 13 Con'umuz varsa 13 Wound (Canımız) var demektir. Critical ataklar x2 ya da x3 dmg vurmaz direk canımızdan düşer. Böyle bir yara aldığınızda Attack & dmg'a -2 ceza alırsınız. Wound'unuz 0 olduğunda ölürsünüz, Vitality'niz daha bitmemiş olsa bile.
Sneak atack'larda 4d6 dmg veriyorsanız wound'a da 4 dmg vurursunuz.
İyileştirme büyülerinde 1d8+1 iyileştirirseniz 1d8 Vitality 1 Wound düzeltirsiniz.
Vitality: Bu normal olarak kullandığımız HP. Savaş esnasında hasar aldıkça bunlar düşüyor (Ufak yara bere gibi düşünebiliriz) . 0 olduktan sonra Wound almaya başlıyorsunuz yani vucudunuzda gerçek yaralar açılmaya başlıyor.
Wound: Bu Con'umuza eşit. Eğer 13 Con'umuz varsa 13 Wound (Canımız) var demektir. Critical ataklar x2 ya da x3 dmg vurmaz direk canımızdan düşer. Böyle bir yara aldığınızda Attack & dmg'a -2 ceza alırsınız. Wound'unuz 0 olduğunda ölürsünüz, Vitality'niz daha bitmemiş olsa bile.
Sneak atack'larda 4d6 dmg veriyorsanız wound'a da 4 dmg vurursunuz.
İyileştirme büyülerinde 1d8+1 iyileştirirseniz 1d8 Vitality 1 Wound düzeltirsiniz.
Eh, bana bir zararı olmaz
Ben varım, karakterim Elf Bard olabilirse başlıyorum.Zararı varsa söyle, karakter oluştalım 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
İkiside uygundur, aşağıdaki başlığa karakterlerinizi gönderebilirsiniz.
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... 292#157292
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... 292#157292
Karakter yaratmayla ilgili bir şeyler bilmesem de oyunculuğum iyidir
Kural falan bilmem açıkçası, senin bayağı bir yardımın olacaktır.Ama kuralların dışında bilmediğim pek bir şey olmaz herhalde
Haftanın her günü yazmaya hazırım.Günde bir bile yazabilirim
Haftanın her günü yazmaya hazırım.Günde bir bile yazabilirim
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Böyle bir oyun açtığı için devrimke teşekkür ediyorum. Sitede rp düzenini oturtana kadar oyuncuları tatmin etmek için gerekli birşey gerçekten.
Herhangi bir talebinizi doğrudan bana iletebilirsiniz arkadaşlar her şekilde yardımcı olmaya çalışırız.
Saygılar...
Herhangi bir talebinizi doğrudan bana iletebilirsiniz arkadaşlar her şekilde yardımcı olmaya çalışırız.
Saygılar...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
Önemli olan kuralları bilmek değil, sonuçta herkes yavaş yavaş öğreniyor. Tam öğrendim dediğin anda da yeni edition çıkartıyorlar.
Redblade kullanıyorsan, Abilities seçeneğine geldiğinde üstte "Default: 4d6 drop lowest" yazar onu değiştirip "Point buy: 32 Points (High powered)" var onu seçip abilitilerini dağıtacaksın. şu andaki statların toplamda 32 puan ve çok fena durumda.
Red Blade'de yoktur ama yanılmıyorsam FR'de Charisma'ya +2 alan ve Favored class'ı Bard olan bir elf ırkı vardı, istersen onu da kullanabilirsin. Onun ayrıntılarına kitaptan bakarım.
Not: Kızılacak birşey yok kafana takılan her şeyi sorabilirsin.
Redblade kullanıyorsan, Abilities seçeneğine geldiğinde üstte "Default: 4d6 drop lowest" yazar onu değiştirip "Point buy: 32 Points (High powered)" var onu seçip abilitilerini dağıtacaksın. şu andaki statların toplamda 32 puan ve çok fena durumda.
Red Blade'de yoktur ama yanılmıyorsam FR'de Charisma'ya +2 alan ve Favored class'ı Bard olan bir elf ırkı vardı, istersen onu da kullanabilirsin. Onun ayrıntılarına kitaptan bakarım.
Not: Kızılacak birşey yok kafana takılan her şeyi sorabilirsin.
4. kez karakterimi düzeltmiş bulunmaktayım, sanırım bu son.İlk üçü silinebilir 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Karakterine bir masterwork silah ve bir masterwork zırh ekle. (Tavsiyem Chain shirt)
Ayrıca eşya alabillmek için 10 gp'in var.
Reflex saving throw'un toplamda 5 olması lazım sanırım, bir kontrol etmeni rica edeceğim.
Benim tavsiyem Cha'nı biraz düşürüp Con'unu yükseltmen. Ã?rnek vermek gerekirse 16 Cha'lı bir bard 20. seviye bard büyülerini yapabilecek kabiliyettedir. Bu yüzden 13-14 Cha ile başlamak yeterlidir.
şu haliyle
Wound:8
Vitality: 5
Bu arada ben unutmuşum,
Irksal özellikler:
Low Light Vision
Immunity to magic sleep effects
+2 Save bonus to enchantment
Sınıf Özellikleri:
Bardic Music
Bardic Knowledge
Countersong
Fascinate
Inspire Courage +1
Bunları da abilitilerin üstüne bir yere yazarsan iyi olur.
Ayrıca eşya alabillmek için 10 gp'in var.
Reflex saving throw'un toplamda 5 olması lazım sanırım, bir kontrol etmeni rica edeceğim.
Benim tavsiyem Cha'nı biraz düşürüp Con'unu yükseltmen. Ã?rnek vermek gerekirse 16 Cha'lı bir bard 20. seviye bard büyülerini yapabilecek kabiliyettedir. Bu yüzden 13-14 Cha ile başlamak yeterlidir.
şu haliyle
Wound:8
Vitality: 5
Bu arada ben unutmuşum,
Irksal özellikler:
Low Light Vision
Immunity to magic sleep effects
+2 Save bonus to enchantment
Sınıf Özellikleri:
Bardic Music
Bardic Knowledge
Countersong
Fascinate
Inspire Courage +1
Bunları da abilitilerin üstüne bir yere yazarsan iyi olur.
uzun süreli bir oyun arıyordum, haftada bir yazı yazma şartı harikulade. böylece karakterimi de unutmam. çünkü 1 buçuk ay ara veriliyor oyunlarda biliyorsunuzdur, yada patlıyorlar. o zaman karakteri unutuyorum, yani havasına giremiyorum. ne o öle damla damla su içmek gibi.
işte tam bu yüzden, oyununuzda yer almaktan zevk duyucam.
işte tam bu yüzden, oyununuzda yer almaktan zevk duyucam.
devrimk bilerek yaptım bunları, zaten fazla hatta neredeyse hiç savaşmayı düşünmediğim için bu karakteri bu haliyle uygun gördüm
Geçmiş istemediğin için tam tasvir de yapmadım.Sanırım biraz değil, hat safada süt bir karakter bu.Aslında fakir bir aileden olsa da, hiç savaşmamış, kavga dahi etmemiş bir karakter bu
Ayrıca tekrar tekrar baktım, ref +7 görünüyor
Bu arada ben masterwork silah veya zırhı, parayı hesaba katmadan mı ekleyeyim?
Ayrıca tekrar tekrar baktım, ref +7 görünüyor
Bu arada ben masterwork silah veya zırhı, parayı hesaba katmadan mı ekleyeyim?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury

