Kardeşlik (DnD 3.5 ed) Forgotten Realms

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Kardeşlik (DnD 3.5 ed) Forgotten Realms

Post by devrimk »

Merhaba,
Yeni bir oyun açmak istiyorum, oynamak isteyenler için kurallar aşağıdadır.

En önemli kural:
Haftada en az bir kez yazı yazabilmek. Uzun süreli bir oyun olmasını istiyorum, yarıda bırakacak ya da gidişatı aksatabilecek kişiler diğer oyuncuların oynamasını engellemesin.

Karakter yaratma kuralları:
Evil olmayacak.
Irk serbest. (ECL +2'ye kadar)
Sınıf serbest. (Seçilmesi düşünülen Prestij sınıflar önceden açıklanacak. Tek prestij sınıf tercih edilmeli ama başka prestij sınıf isteniyorsa ilk prestijle ortak yanları olmalı)
1. seviye 32 pb başlanacak.

Özgeçmiş: Shadowdale yakınlarında Epoh kasabasında büyüdünüz, eğitiminizi burada tamamladınız. Belirli bir yaşa geldiğinizde hikayedeki gibi sizde "Kardeşlik" grubuna katıldınız. Bundan sonra seviye atlarken geçirdiğiniz maceraları ekleyebilirsiniz.

Unearted Arcana Kuralı:
Vitality & Wound uygulanacak.

Vitality: Bu normal olarak kullandığımız HP. Savaş esnasında hasar aldıkça bunlar düşüyor (Ufak yara bere gibi düşünebiliriz) . 0 olduktan sonra Wound almaya başlıyorsunuz yani vucudunuzda gerçek yaralar açılmaya başlıyor.
Standart vitality kazanımı: ilk level tam, çift sayılarda yarım, tek sayılarda yarım+1 vitality kaznıyorsunuz. (+ her seviye için con bonus)
Barbar karakter için örnek:
12+6+7+6+7...vs.

Wound: Bu Con'umuza eşit. Eğer 13 Con'umuz varsa 13 Wound (Canımız) var demektir. Critical ataklar x2 ya da x3 dmg vurmaz direk canımızdan düşer. Böyle bir yara aldığınızda Attack & dmg'a -2 ceza alırsınız. Wound'unuz 0 olduğunda ölürsünüz, Vitality'niz daha bitmemiş olsa bile.

Sneak atack'larda 4d6 dmg veriyorsanız wound'a da 4 dmg vurursunuz.

İyileştirme büyülerinde 1d8+1 iyileştirirseniz 1d8 Vitality 1 Wound düzeltirsiniz.
Last edited by devrimk on Wed Apr 09, 2008 1:34 am, edited 2 times in total.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Çok pardon acemiliğime bağışla,

Unearted Arcana Kuralı:
Vitality & Wound uygulanacak.

demişsin, ne olduğunu açıklarsan ben varım :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Açıklamasını hemen yapıyorum:

Vitality: Bu normal olarak kullandığımız HP. Savaş esnasında hasar aldıkça bunlar düşüyor (Ufak yara bere gibi düşünebiliriz) . 0 olduktan sonra Wound almaya başlıyorsunuz yani vucudunuzda gerçek yaralar açılmaya başlıyor.

Wound: Bu Con'umuza eşit. Eğer 13 Con'umuz varsa 13 Wound (Canımız) var demektir. Critical ataklar x2 ya da x3 dmg vurmaz direk canımızdan düşer. Böyle bir yara aldığınızda Attack & dmg'a -2 ceza alırsınız. Wound'unuz 0 olduğunda ölürsünüz, Vitality'niz daha bitmemiş olsa bile.

Sneak atack'larda 4d6 dmg veriyorsanız wound'a da 4 dmg vurursunuz.

İyileştirme büyülerinde 1d8+1 iyileştirirseniz 1d8 Vitality 1 Wound düzeltirsiniz.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Ben de oynamak istiyorum, Shifter barbar/ranger düşünüyorum sonrasında weretouchmaster olacak uygun olur mu?
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Eh, bana bir zararı olmaz :) Ben varım, karakterim Elf Bard olabilirse başlıyorum.Zararı varsa söyle, karakter oluştalım :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

İkiside uygundur, aşağıdaki başlığa karakterlerinizi gönderebilirsiniz.

http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... 292#157292
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Karakter yaratmayla ilgili bir şeyler bilmesem de oyunculuğum iyidir :D Kural falan bilmem açıkçası, senin bayağı bir yardımın olacaktır.Ama kuralların dışında bilmediğim pek bir şey olmaz herhalde :)

Haftanın her günü yazmaya hazırım.Günde bir bile yazabilirim :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Böyle bir oyun açtığı için devrimke teşekkür ediyorum. Sitede rp düzenini oturtana kadar oyuncuları tatmin etmek için gerekli birşey gerçekten.

Herhangi bir talebinizi doğrudan bana iletebilirsiniz arkadaşlar her şekilde yardımcı olmaya çalışırız.

Saygılar...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Önemli olan kuralları bilmek değil, sonuçta herkes yavaş yavaş öğreniyor. Tam öğrendim dediğin anda da yeni edition çıkartıyorlar.

Redblade kullanıyorsan, Abilities seçeneğine geldiğinde üstte "Default: 4d6 drop lowest" yazar onu değiştirip "Point buy: 32 Points (High powered)" var onu seçip abilitilerini dağıtacaksın. şu andaki statların toplamda 32 puan ve çok fena durumda.

Red Blade'de yoktur ama yanılmıyorsam FR'de Charisma'ya +2 alan ve Favored class'ı Bard olan bir elf ırkı vardı, istersen onu da kullanabilirsin. Onun ayrıntılarına kitaptan bakarım.

Not: Kızılacak birşey yok kafana takılan her şeyi sorabilirsin.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

4. kez karakterimi düzeltmiş bulunmaktayım, sanırım bu son.İlk üçü silinebilir :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Karakterine bir masterwork silah ve bir masterwork zırh ekle. (Tavsiyem Chain shirt)
Ayrıca eşya alabillmek için 10 gp'in var.

Reflex saving throw'un toplamda 5 olması lazım sanırım, bir kontrol etmeni rica edeceğim.

Benim tavsiyem Cha'nı biraz düşürüp Con'unu yükseltmen. Ã?rnek vermek gerekirse 16 Cha'lı bir bard 20. seviye bard büyülerini yapabilecek kabiliyettedir. Bu yüzden 13-14 Cha ile başlamak yeterlidir.

şu haliyle
Wound:8
Vitality: 5

Bu arada ben unutmuşum,

Irksal özellikler:
Low Light Vision
Immunity to magic sleep effects
+2 Save bonus to enchantment

Sınıf Özellikleri:
Bardic Music
Bardic Knowledge
Countersong
Fascinate
Inspire Courage +1

Bunları da abilitilerin üstüne bir yere yazarsan iyi olur.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Efla wrote:Böyle bir oyun açtığı için devrimke teşekkür ediyorum. Sitede rp düzenini oturtana kadar oyuncuları tatmin etmek için gerekli birşey gerçekten.
Ben teşekkür ederim.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

uzun süreli bir oyun arıyordum, haftada bir yazı yazma şartı harikulade. böylece karakterimi de unutmam. çünkü 1 buçuk ay ara veriliyor oyunlarda biliyorsunuzdur, yada patlıyorlar. o zaman karakteri unutuyorum, yani havasına giremiyorum. ne o öle damla damla su içmek gibi.
işte tam bu yüzden, oyununuzda yer almaktan zevk duyucam. :roll:
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Ben de karakterimi yolladım, tab çalışmadığı için sayıları alt alta oturtana kadar akla karayı seçtim. Umarım kısa zamanda başlarız.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

devrimk bilerek yaptım bunları, zaten fazla hatta neredeyse hiç savaşmayı düşünmediğim için bu karakteri bu haliyle uygun gördüm :) Geçmiş istemediğin için tam tasvir de yapmadım.Sanırım biraz değil, hat safada süt bir karakter bu.Aslında fakir bir aileden olsa da, hiç savaşmamış, kavga dahi etmemiş bir karakter bu :)

Ayrıca tekrar tekrar baktım, ref +7 görünüyor :)

Bu arada ben masterwork silah veya zırhı, parayı hesaba katmadan mı ekleyeyim?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Locked