Crysis
Crysis
bir türk oyunu olan crysisi daha oynayamadım ama çok iyi bir yapım olduğu söyleniyor oynayan arkadaşlar varsa bilgi verebilirlermi online oynanabiliniyormu yoksa sadece single playermı? 
-
slickblade
- Kullanıcı

- Posts: 182
- Joined: Sun Dec 24, 2006 10:00 am
- Location: Eskisehir
- Contact:
Türkçe dublaj videosu var benim epey hoşuma gitti. Görüntüleri de güzel. Ama Türk oyunu olmasına rağmen hikaye amerikanlar, kuzey koreliler ve uzaylılar arasında geçiyor sanırım.
Ya türk oyunu değil alman yapımı ama başlarındaki yapımcılar 3 türk kardeş ama oyun türk yapımı deil. aynı zamanda yerli kardeşlerin isteği doğrultusunda ubisoft teklifi kabul etmiş ve türkçe dublajlısı da çıkmış hem de indirimli fiyatla bu arada türkçe seslendirenler oyunu bile görmemişler zaten belli oluyor oyunu oynarken bazı yerler size soğuk gelebiliyor seslendirmeler adam daha seslendirdiği kişinin yüzünü bilmiyor yani haklılar tabi yine de iyi bir başlangış bir de single playerı pek güzel değil önce korelileri patakla sonra uzaylıları bitti gitti. nanosuit olmasa oyun zerre kadar güzel olmayacak hiç de oyuncu dostu da değil sistemini kastırıyorlar ne olursa olsun ama multiplayerı mükemmel. arkadaşlar orijinalini almanızı tavsiye ederim hem bölece ubisoft diğer çıkacak oyunlarına türkçe desteği çıkartacak hem de zaten crysisin asıl harika yönü olan multisini oynayamadıktan sonra korsanını oynasanız single playerı pek ahım şahım değil. konusu basit kısaca.
