Arkadaşlar TTnet kullanıcıları son günlerde siteye bağlanırken bağlantı problemi yaşayabiliyor. Bağlantı zaman aşımına uğradı hatası oluyor genelde bu. Bu durumla karşılaştığınızda bir süre siteye erişemiyorsunuz.
Bir süredir sorun bende de vardı ve erişebilmek için proxy sunucuları kullanıyordum.
web tabanlı proxy hizmeti olarak http://anonymouse.org önerebilirim.
Fakat sanırım bir çözüm buldum. Adsl modeminizi yeniden başlatıp ya da bir şekilde telefon hattından ayırıp tekrar takarsanız. YEni bir ip adresiylen bağlanıyorsunz ve siteye sorunsuz erişebiliyorsunuz.
Tabii bunları buraya yazmam ne akdar anlamlı bilmiyorum giremeyen üyeler zaten okuyamayacakalr ama olur da sizin de başınıza gelir diye yazıyorum.
Son günlerde yaşanan bağlantı sorunları
Son günlerde yaşanan bağlantı sorunları
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
O sorun bende olduğu zaman, ben de modemi resetliyordum, o zaman yavaş dahi olsa girebiliyordum siteye.Artık yok, zamanla geçiyor 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury

