sanırım herkes tren yolculuğu fikrine sıcak bakıyor,bu konuda fazla problem yok sanırım.şimdi kalacak yer konusuna gelelim,ya herkes aynı otelde kalacak ya da bir şekilde dağılıp öyle kalınacak,mesela ben bir kişiyi misafir ederim,ama bu bir kişiyi ben seçsem,bu diğer arkadaşlara ayıp olabilir,ama herke sbir otelde kalırsa bu sorun olmaz.mesela iki kişilik bir otel odası 25 milyon falan olsa bu fiyat sizce nasıl olur?bu fiyat uygun gelirmi yoksa pahalımı olur?
evet abi bir gün ve gecesi sanırım. neyse abi 2 kişilik mişl senle ben aynı yerde kalırız
bende bunu yapabilecek kişi kim olabilir diye düşünüyordum bir vampirin ısıramayacagı biri olmalı ki birini daha kaybetmeyelim
bu arada 25 milyonluk fiyat bir günlük fiyat quel
Biraz olanak dışı benim için ama olsun yine de deneyeceğim.(büyük ihtimalle başaracağım)
Yeminerle kalma işine gelince;dört yıldır yüzünü görmekten bukytım bea adam !
bu threadi biraz daha çalıştıralım,şimdi soruyorum sizlere lotr müziklerimi yoksa metal müzikmi???
bu çok zor bir soru değil sanırım,herkes fikirlerini söylesin bakalım....