Böcükozmos ..........(muhabbet, yorum)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Ne yazıkki benim lu anki halime güven olmaz. Ã?nümde çok zor sınavlar var ve tamamen onlara konsantre olmak zorunundayım. METUCON'a dahi sadece uğrayabileceğim çalışmam çok bölünmesin diye.

Ama dediğim gibi METUCOn'a az kaldı. Orada olursan belki konuşabiliriz.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ooo gnomcum ama olmadıki, hem gazlıyosun hem yoksun ortalıkta walla olmaz, hem ben de gelirim, eğleniriz birlikte. eminim çok eğlenceli olacaktır. MetuCona ne zaman geleceksiniz bildirin, saat tarih falan ben olurum direkt olarak.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

:D Evet, oyuncular toplanıyor.

1- Edmond
2-
3-
4-

Oynamak isteyenler açık seçik olarak yoklamaya katılsın lütfen, yanlış anlama olmaması açısından. Ama önce girişteki (ilk mesaj) oyun açıklamasını okuyalım, nasıl oynandığını öğrenelim. :mrgreen:
.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Varım!
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

:D Evet, oyuncular toplanıyor.

1- Edmond
2- Artemis
3-
4-
5-
6-
7- 8)
8- :-P
9- :schemes:

Oynamak isteyenler açık seçik olarak yoklamaya katılsın lütfen, yanlış anlama olmaması açısından. Ama önce girişteki (ilk mesaj) oyun açıklamasını okuyalım, nasıl oynandığını öğrenelim. :mrgreen:
.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Ben oynamak istiyorum ama giremiyorum. şimdi istediğim için beni yoklamaya katacak mısın yoksa oynayacaklar yoklaması mı o? :p

Saco valla gaza getirdim gibi. Sonra da kendimi çekiyorum. Ama elden ne gelir işte. Aslında şu anda buraya bu kadar mesaj attığım için de suçlu hissediyorum. Ben sana gmre ayarlarım. ya sana göre ayarlarım yada sabah erkenden giderim. Büyük ihtimal ama ikinci seçenek etkili olacak. Ha bide, direkt değil doğrudan. Türkçemizi koruyalım lütfen. :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Yok oynayacaklar için, üstelik aksatmadan genelde siteyi ziyaret edenler için oyun.
.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Irk Talebi:

-Sümüklü Böcük: (100 tp) HP: 100-200, Hasar: 1d6 Hız: -10, Zırh: +6, Özel yeteneği: Sümüksü: Sümüğümsü kıvamını kullanarak duvarlara tırmanabilir, tuzak hazırlayabilir. Sümüğe takılan bir böcük uçamaz, hızı 3 de 2 sine düşer. Sümüksü özelliğinin kullanımı her seferinde 2 hpye mal olur.

-Kırmızı Karıncük: (250 tp) Ã?nşart: Karıncük ailesinden biri olmak. HP: 25 Hasar: 1d8+2 (+2 sokma), Hız +10, Özel yetenek: Kaçınım: Hızlı ve küçük olduklarından dolayı kırmızı karıncüklere saldırmak çok zordur. Yapılan her saldırı 4 te 3 ihtimalle isabet edemez.
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Artemis Entreri wrote:Irk Talebi:

-Sümüklü Böcük: (100 tp) HP: 100-200, Hasar: 1d6 Hız: -10, Zırh: +6, Özel yeteneği: Sümüksü: Sümüğümsü kıvamını kullanarak duvarlara tırmanabilir, tuzak hazırlayabilir. Sümüğe takılan bir böcük uçamaz, hızı 3 de 2 sine düşer. Sümüksü özelliğinin kullanımı her seferinde 2 hpye mal olur.

-Kırmızı Karıncük: (250 tp) Ã?nşart: Karıncük ailesinden biri olmak. HP: 25 Hasar: 1d8+2 (+2 sokma), Hız +10, Özel yetenek: Kaçınım: Hızlı ve küçük olduklarından dolayı kırmızı karıncüklere saldırmak çok zordur. Yapılan her saldırı 4 te 3 ihtimalle isabet edemez.
Artemis güzel çalışmalar. :D
Sümüklü böcükğü NPC olarak kullanmayı düşündüm çünkü onların hızı -10 değil çok çok daha düşük 1/3 filan, oyuncuları kasar grubun temposunu düşürür.
Kırmızı karıncük de çok atom karınca olmuş :mrgreen:

İsabet etmeme durumu kuralı koymamız gerekecek ama malesef. Onu da sadece ranged saldırılara koyacağız. Uzaktan ateş ederken 1d20+ saldırı bonusu= eğer 10 ve üzeri olursa isabet etti kabul edeceğiz yoksa ıskaladı olacak. Melee saldırıda ıska olayı yok!
Siper alma durumlarında DM ayarlayacak pozisyonu -4 ceza vs koyarım düzgün nişan alınması imkansız ise.

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

dwaxer wrote:İsabet etmeme durumu kuralı koymamız gerekecek ama malesef. Onu da sadece ranged saldırılara koyacağız..
O zaman biraz hack n' slash olmaz mı?
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:
dwaxer wrote:İsabet etmeme durumu kuralı koymamız gerekecek ama malesef. Onu da sadece ranged saldırılara koyacağız..
O zaman biraz hack n' slash olmaz mı?
Kurallara boğulmayalım diye basit tutuyorum formülleri Hakslaş olup olmaması senaryolara bağlı. Savaş kaçınılmaz olsa da öykülerde problemlerin sosyal yöntemlerle hallolması ya da olamaması önem kazanacak, örneğin karıncük bir NPCyi ikna etmek için grubunuzdaki sinek mi, örümcük mü yoksa karıncük mü konuşur? Bu basit değil mi? Güzellikle ikna etmek için karıcük konuşur çünkü aynı ırktan olduklarından daha bir yakınlık olur. Ancak gözünü korkutmak için örümcük konuşur değil mi? Bunları sayısal formüllere dökmek istemiyorum zaten mantıken ikna olmamız yeterli.
Ayrıca bir sürü bulmacalar, şifreler zeka ile çözülecek.
Savaş kısımlarında pek ıska beklemeyeceğiz ama “zırh” faktörünü incelerseniz “damage” olayının zırha takıldığını görürsünüz. Yani HP hesaplarını, zırh hesaplarını dikkatli yapmak gerekebilir. Yani kafa yormak gerekir ki bu da Hak-slaş olmaz zannedersem.
.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Gnom varsa ben de varım, hele artemis varmış ki, off tadından yenmez.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

SacoKhan wrote:Gnom varsa ben de varım, hele artemis varmış ki, off tadından yenmez.
Gnom yok, Artemis var. :mrgreen:
.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

var var gnom da var, benim diplomasime bakar o iş :D
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Ben başlattım bakalım oyunu, isteyen sonradan da gelip katılabilir. :D

.
Post Reply