Böcükozmos ..........(muhabbet, yorum)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Bak örneğin:

Image

.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

ya çooookk şirin bi oyun . elime yüzüme bulşatırmayacağımı bilsem bende giricem :)
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Aaa, ben kakalakları bilirim, severim öldürmeyi :D Böcek öldürmüşlüğüm çoktu, mâlum Maraş'ta büyüdük, o kadar korkusuzluk olsun :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Illyra wrote:ya çooookk şirin bi oyun . elime yüzüme bulşatırmayacağımı bilsem bende giricem :)
Bulaştıracak bir şey yok ya, kuralları da fazla değil. İlk mesajda yazılı bir sayfa filan okuyup öğrendiğin zaman hemen katılabilirsin oyuna. :)
.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Benim aklıma bir soru takıldı. Böcek öldürdüğümüz için gelmedik mi buraya neden daha fazla böcek öldürüyoruz barış içinde yaşasak :P
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Artemis Entreri wrote:Benim aklıma bir soru takıldı. Böcek öldürdüğümüz için gelmedik mi buraya neden daha fazla böcek öldürüyoruz barış içinde yaşasak :P
Kötü böcükleri öldürün sadece. :evil: Evet pis bir iş, ancak insanların yapabileceği türden. Komplo teorisini açıklatma bana şimdiden.
.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Beta aşamasındaki sistemin ilk dövüşünü gerçekleştirdik ve değişmesi gerekenler hemen kendini belli etti. :mrgreen:

Dövüşler uzun sürüyor çünkü HPler yüksek ve darbeler düşük oluyor. Bu yüzden motivasyon büyülerinin geçerlilik sürelerini 5 değil 20 tur yapsak iyi olacak.

Asit & Zehir olayını şöyle düşünüyorum:

+1 Asit silahı olanın verdiği hasara +%10 ekleniyor
+2 Asit silahı olursa +%20 hasar ekleniyor ve böylece artıyor...

+1 Zehir silahı olanın verdiği hasara %10 ekleniyor ve rakibin hızı -10 azalıyor
+2 Zehir silahı olanın verdiği hasara %20 ekleniyor ve rakibin hızı -20 azalıyor ve artmaya devam ediyor böyle.

.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Hımm, bence zırhlar fazla ucuz olmuş verdiklerine göre. şimdi daha bir görev yaparak kazandığım 200 tp ile ceket alsam, çok uzun bir süre kimse bana vuramayacak gibi geldi bana. Yükseltilmesi taraftarıyım. Ama siz daha iyi bilirsiniz tabi.
Been there. Seen that. Got the scars.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Bence gayet güzel çünkü karınca gibi tiplemelerin zırha erken erişmesi şart :)

Bir şey daha, birden fazla zırh aynı anda takılabiliyor değil mi?Madem öyle zırhların uzuvlara göre dağılımını yaparsan güzel olabilir.Misal:(örnek mi demeliydim?)

-Yarım Miğfer (baş) ......
-Tam Miğfer (baş) ......
-Ceket (dış gövde) .....
-Kazak (iç gövde) .....
-Pantolon (bacak) ......
-Yün çorap (iç ayak) .....
-Deri çorap (iç ayak) .....
-Ayakkabı (dış ayak) .....
-Yelek (dış gövde) ......
-T-Shirt (iç gövde) ......


Bu örnekteki gibi bir şey olursa eğer, neyi neyle kullanabileceğimiz daha açık olabilir.Tabi biz bunu adıylan da anlarız amma ne bilim işte geldi içimden koyayım dedim :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Bence sorun hasar mekaniğinde. Onu ayarlamamız gerekiyor.

şöyle yapacağız: Bütün ırkların hasarları 4 le çarpacağız!
Ã?rneğin:
- Karıncük: Hasar:4d6+8
- Tırtıl: Hasar: 4d6+4

İlk fırsatta "Böcükozmos - Tablo - Liste" diye bir başlık açıp; büyüler, ırklar, silah, zırh, vs hepsinin derli toplu ve kolay ulaşılabilir olmasını sağlamak niyetim var. Hem oradan gerekli değişiklik ve yenilikleri yapabilirim hızlı bir şekilde.
.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Edmond zehirli sarmaşık sopası menüden kaldırıldı. Değişiklikleri inceleyip seçimlerimizi ona göre yapalım. Değerler değişti ama gerekliydi ve böyle daha iyi oldu sanırım. :mrgreen:
.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

dwaxer wrote:İlk fırsatta "Böcükozmos - Tablo - Liste" diye bir başlık açıp; büyüler, ırklar, silah, zırh, vs hepsinin derli toplu ve kolay ulaşılabilir olmasını sağlamak niyetim var. Hem oradan gerekli değişiklik ve yenilikleri yapabilirim hızlı bir şekilde.
Arkadaşlar yeni başlık açmadım Böcükozmos - OYUN başlığındaki ilk mesaja, haritanın altına ekledim listeleri. Bundan sonra aklınızda olsun tablolara bakma ihtiyacı olduğunda (örneğin bir büyünün nasıl yapıldığı, fiyatlar, vs için) OYUN başlığındaki ilk mesajda bulabilirsiniz sayısal değerleri, vs. :D

Edmond ve Artemis yeni hasar durumlarına bakarak alışverişlerinizi yapabilirsiniz. "şu olur mu?" vs şeklinde sormanıza gerek yok, listedekileri satın alabilirsiniz bütçenizin yettiği kadarıyla.

Alışverişinizi bitirin yeni görevinizi vereceğim. :schemes:
.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar, "nasıl olsa ölsem de Kubbeye dönerim" diye düşünüp fazla pervasızca davranmayın. Savaş alanında ölürseniz eşyalarınız öldüğünüz yerde kalır yani büyük ihtimalle düşman alır.
.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Bu şekilde çok daha iyi olmuş.
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Artemis Entreri wrote:Bu şekilde çok daha iyi olmuş.
:D Beğenmene sevindim

Kesme, biçme sokma olaylarını kaldırıp daha da basitleştirdim olayı.
Modifikasyonlarda anlaşılmadık bir taraf yok herhalde; D&Ddeki silah ve zırh geliştirme olayından "esinlendim" :mrgreen:
.
Post Reply