Böcükozmos .......... OYUN

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Beş kuruşum yok, aslında.....

Diye düşünerek Yediş, Corç'a baktı.

*Hey Buş, bak seninle şöyle bir şey yapalım, benim 5 TP'm yok, ama senin var, eğer sen mantar almak istersen, bana bir mantar TP'si değil de, 3/4 mantar TP'si ver, ben sana bir mantar vereyim?Hem sen kârlı çık, hem ben?Sonuçta karincük arkadaş sadece bana yarı fiyatına satıyor?*

Güzel fikirdi.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Çok saçma bir fikirdi.

"Senden 3/4 üne alacağıma şu arkadaşı ikna etmeye çalışırım daha iyi. Ayrıca bizim mantara ihtiyacımız yok. Biliyorsun buraya sümük satın almaya geldik. Buralarda sümük satan birilerini bulabilir miyiz ne dersin ahbap?" diye sordu karıncüke.
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
"Sümük mü?.. Mantar alacak mısınız peki? şekerle karıştırınca şifalı bir yiyecek oluyor!" dedi karıncük.
.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

"Pekala, ver bakalım ordan 2 mantar."

"şimdi sümüklerden bahset bakalım."
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
"Sadece 2 mantar mı?" diye hafifçe suratını buruşturur karıcük. Sonra da cebinden 2 mantar verir; ruhani, ilahi, vs bir biçimde -anlaştıkları gibi- 10 tp Buş'un hesabından karıncüğe aktarılır. (Buş'un 10 tpsi kaldı cebinde)

"Dostum sümük filan bilmiyorum ben, öyle acayip şeyler ancak Karaborsa Pazarında satılır. Burdan dümdüz Bataklığa doğru gidin. Ama oralar pek tekin değildir ona göre!"
.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

"Seni pazarlıkçı seniii.. İyi bakalım, hadi gel Yediş, yola koyulalım." diyerek karıncükün tasvir ettiği yola koyuldular.
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
İki kafadar bataklık bölgeye varmışlardır. Sazlıkların arasında sora sora Karaborsa pazarını bulurlar. Burası herkezin birbirine şüpheyle baktığı, güvenilmez tiplerle dolu olan dar, fakat uzun bir sokaktır. Sağlı sollu dükkanlar güya şeker, nektar, mantar, fosfor gibi, ayrıca silah, zırh, vs satmaktadırlar. Bu sokakta dükkanların yanı sıra bir han (Batak Han), bir eğlence kulübü (Kurbağa Dili Barı) ve bir de restoran (Balıkekmek) göze çarpmaktadır.

Yanlarına bir sivrisinek yanaşır. “Zehir lazım mı abi? Ne lazım? Ben yardımcı oliim size... Adım Naci, herkesi tanırım burda abi, siz yenisiniz belli ki...”

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yediş insan olduğu günleri hatırladı.

*Gel bakalım Naci!*

diyerek Naci'nin yanına yaklaştı.

*şimdi, sana bir soru soracağız, eğer cevabı doğru bilirsen, ödülün gerçekten yüksek olacak!Ne dersin?*

Ardından sorusunu yöneltti:

*Burada sümük satan bir karasinek var mı?*
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Sivrisinek Naci biraz tedirgin olmuş gibiydi. "Sümük mü?.. Karasinek mi?.. Size sümük mü lazım yoksa karasinek mi?"
.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yediş sırıtarak:

*Bak dostum, senden saklamayacağım.*

Ã?ıkardı silahını.

*Kara sinek?*
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Sivri bozulmuştu Yediş'in silah çekmesine. "Arkadaşım öyle silah çekmeler filan hiç hoş değil. Buranın zaten mafyası var, dağdan geldin bağdakine posta mı koyuyorsun!? Sok o silahı cebine yoksa... Kötü olur!" dedi.
.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yediş sırıtarak:

*Ben sadece tozunu alacaktım, şimdi bir soru daha, dostça bir soru, karasinek nerede?*

Hafif yüzünü buzuşturdu tehditkâr bir biçimde.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

"Bak Naci," diye yanına sokuldu Buş sivrinin. Yedişten biraz uzaklaşarak, "Bunun tavırlarına aldırma, bu civarda yeni, kendini kral zannediyor. Bana bol miktarda sümük lazım, anlarsın ya, nık nık." diyerek gönlünü almaya çalıştı. "Bir arkadaşım, burada bir karasinekin sattığını söyledi bende koşarak geldim. Elinde kalmış mıdır acaba hiç?"
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Sivri Naci hala bozuktu. “Bakın buralarda önünüze gelene posta koymaya kalkarsanız ömrünüz çok kısa olur. (Buş’a hitaben) arkadaşına dikkat et, buralar katil, tetikçi doludur, birine denk gelirsiniz affetmezler şerefsizim!”

Bu arada Naci’nin çaktırmadan ara sokağın köşesindeki gölgeler arasından çıkmakta olan başka iki sivrisineği bir göz işaretiyle durdurduğunu farkedersiniz. Ã?tedeki sivrilerin elllerinde arbalet ve kısa kılıç, üzerlerinde yelek vardır. Ve pis pis sizi kesmektedirler.


Naci konuşmaya devam eder: “Posta koymaya meraklıysanız bataklığın mafya babası Kral Kurbağa’nın ekibine katılmayı deneyin diyeceğim ama gördüğüm kadarıyla bu konuda pek tecrübeli değilsiniz. Neden dersen şöyle izah edeyim: Üzerinde ne bir yay ne de arbalet görmüyorum buna rağmen benim gibi uçma yeteneği olan birine dayılık yapıyorsun. şimdi ben havalanıp (bu arada cebinden ufak bir arbalet çıkarıp gösterir) yukardan sizi şişlesem nasıl baş edeceksin benimle?”

“Neyse lafı fazla uzatmayalım; şimdi (Buş’a hitaben) sen bana bi 30 tp grunçla, ben de seni sümük bulabilecek adama yönlendireyim?

.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

"Anlaşıldı ahbap, hemen getiriyorum tplerini." diyerek arkasını dönüp o mekandan uzaklaşmaya başladı Buş. Bu lanet yerden bir an önce kurtulmayı planlıyordu. Tp filan getirecek hali de yoktu. Bir yandan sivrsineklere yan gözle baktı. Apaçık saldıracak halleri yoktu heralde.
Been there. Seen that. Got the scars.
Post Reply