Böcükozmos ..........(muhabbet, yorum)
Yediş'in içindeki liderlik duygusuyla, CORÃ?'un içindeki faşizm kapışıyor 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Evet aslında gerçekten sorun yaşıyoruz ekip olmada...
Yedişin düşünmeden yaptığı özellikle son konuşma Buşu çileden çıkarttı... Nacinin yerinde olsam hüseyin abileri çağırır pılımızı pırtımızı çalar evimize postalardım bizi. Kiminle nerde nasıl konuşacağını bilmelisin.
Yedişin düşünmeden yaptığı özellikle son konuşma Buşu çileden çıkarttı... Nacinin yerinde olsam hüseyin abileri çağırır pılımızı pırtımızı çalar evimize postalardım bizi. Kiminle nerde nasıl konuşacağını bilmelisin.
Been there. Seen that. Got the scars.
Psikopat bir böcekten daha eğlenceli ne olabilir?
Bunu Buş mu söyledi?
Bunu Buş mu söyledi?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Buş, içgüdülerime güvenseydin keşke
Bak indirirdim topuzu kafasına, bela mela kalmazdı.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Süper bi oyun gercekten.Yenilendikce okuyorum.Eger vakit ayırabilecegimi bilsem hemen katılırdım ama su sıralar pek vakit bulamıorum.Gercekten muhtesem bir oyun.
Oyun ici hakkında uygun görürseniz bir kac yorumum olacak;
Yediş'in düşünmeden yaptıgı bu hareketler ilerde baslarına gercekten büyük sorun cıkarcak gibi.Buş daha ne kadar dayanır bilmiyorum.Ama 2 gün sonra Buş Yediş'i öldürdü diye bir haber duyarsak şaşırmayacagım
ki şöyle bir sey var Dwaxer gercekten iyi bir dm.Ayrıca (arenadan biliyorum) hic kimsenin gözünün yasına bakmaz valla
Oyun gerci oldukca heycanlı gidiyor.Dwaxer de biraz tolerans göstermiyor değil hani gruba.Yoksa simdiye baya bi zaman şişlenmiştiniz.
İyi oyunlar
Oyun ici hakkında uygun görürseniz bir kac yorumum olacak;
Yediş'in düşünmeden yaptıgı bu hareketler ilerde baslarına gercekten büyük sorun cıkarcak gibi.Buş daha ne kadar dayanır bilmiyorum.Ama 2 gün sonra Buş Yediş'i öldürdü diye bir haber duyarsak şaşırmayacagım
Oyun gerci oldukca heycanlı gidiyor.Dwaxer de biraz tolerans göstermiyor değil hani gruba.Yoksa simdiye baya bi zaman şişlenmiştiniz.
İyi oyunlar
Just because you were born a noble, you can act like God? - Griffith (the White Hawk)
.
WeS_DeX, göğsümüz kabardı; oyunumuzun takip edilmesi, beğenilmesi filan elbette hoşumuza gitti. Teşekkürler değerli yorumların için.
***
Bu arada sırası gelmişken yine yapayım duyurumu; bu espirili -fakat ciddi- oyunumuza katılmak isteyen arkadaşlar çekingen davranmasın. İstediğiniz zaman katılabilirsiniz.
.
WeS_DeX, göğsümüz kabardı; oyunumuzun takip edilmesi, beğenilmesi filan elbette hoşumuza gitti. Teşekkürler değerli yorumların için.
***
Bu arada sırası gelmişken yine yapayım duyurumu; bu espirili -fakat ciddi- oyunumuza katılmak isteyen arkadaşlar çekingen davranmasın. İstediğiniz zaman katılabilirsiniz.
.
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
hadi bakalım edmond, burdan sonra ne yapcaksın çok merak ediyorum
tpmiz de yok, her yerde eli silahlı adamlar. ben geri döneceğim başka görev yok mu yav. göz göre göre ölüme gidemem. 30 tp yi adama versek ne olcak sanki? sümük satan adamı kendi mekanında tehdit edecek halimiz yok ya.
Been there. Seen that. Got the scars.
Yapma şunu Buş, Buş'Luğunu konuşturma, gerçek hayattaki hâlin gibi birisi olma, gel benim yapacağımı yapalım, adamı rehin alalım, ben kafasına indireyim balyozumu 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
.
Arkadaşlar ödül avcılığında canlı ya da ölü getirme kavramını açıklayayım size: Bir böcükle savaştığınızda onun canını yani HPsini % 90 aldığınızda suyu çıkmış oluyor. Yani % 90 canı giden biri artık savaşamaz, uçamaz, kaçamaz, vs. Eğer aranan kişiyi % 10 can kalmış halde yakalarsanız canlı yakalamış oluyorsunuz, o zaman da ödülünüz daha fazla olur.
Ã?rnekle açıklayayım: diyelim ki HP: 200 olan bir böcüğü yakalamak istediniz. Tabii savaşmadan teslim olmak istemeyecek. 200ün %10u=20 ettiğine göre böcüğün canını 1-20 arasına düşürebilirseniz artık daha savaşamaz ve canlı ele geçirebilirsiniz. Ancak yanlışlıkla fazla vurup da canı 0 ya da eksiye düşerse ölmüştür artık.
.
Arkadaşlar ödül avcılığında canlı ya da ölü getirme kavramını açıklayayım size: Bir böcükle savaştığınızda onun canını yani HPsini % 90 aldığınızda suyu çıkmış oluyor. Yani % 90 canı giden biri artık savaşamaz, uçamaz, kaçamaz, vs. Eğer aranan kişiyi % 10 can kalmış halde yakalarsanız canlı yakalamış oluyorsunuz, o zaman da ödülünüz daha fazla olur.
Ã?rnekle açıklayayım: diyelim ki HP: 200 olan bir böcüğü yakalamak istediniz. Tabii savaşmadan teslim olmak istemeyecek. 200ün %10u=20 ettiğine göre böcüğün canını 1-20 arasına düşürebilirseniz artık daha savaşamaz ve canlı ele geçirebilirsiniz. Ancak yanlışlıkla fazla vurup da canı 0 ya da eksiye düşerse ölmüştür artık.
.
Dwaxer eger cok gec kalmadıysam bende katılmak istiyorum.
Okudukca icimdeki istek yükseldi.Bu aralar siteye girmemi engelleyecek hic bir unsur da yok.Tamamen bosum yani hikaye ye gereken ilgiyi gösterebilirim.Eger uygun görürseniz bende baslamak isiyorum.
Okudukca icimdeki istek yükseldi.Bu aralar siteye girmemi engelleyecek hic bir unsur da yok.Tamamen bosum yani hikaye ye gereken ilgiyi gösterebilirim.Eger uygun görürseniz bende baslamak isiyorum.
Just because you were born a noble, you can act like God? - Griffith (the White Hawk)
Hiçbir zaman geç kalmak diye bir şey yok bu oyunda. :schemes:WeS_DeX wrote:Dwaxer eger cok gec kalmadıysam bende katılmak istiyorum.
Okudukca icimdeki istek yükseldi.Bu aralar siteye girmemi engelleyecek hic bir unsur da yok.Tamamen bosum yani hikaye ye gereken ilgiyi gösterebilirim.Eger uygun görürseniz bende baslamak isiyorum.
Tamam karakter hazırlıklarını buradan yapalım, isim ve seçtiğin ırk nedir?
.
Karıncük ve tırtıl gittigine göre bende güve olabilirim.
Hp 220 olsun.Ayrıca güve olursam Ucma özelligim de hemen olucak mı yoksa bir süre gectikten sonra mı kazanacagım bu yetenegi.Sanırım ilerde veya hemen ucabilecegim icin menzilli saldırılarda ustalasacagım.Belki yakın dövüs icinde ufak caplı itemlar alırım.
Hp:220
Irk:Güve
İsim:Ralf
İsmimin Ralf olmasının nedeni Kethüda yı kızdırmamak ve okunusunun da kolay olması yoksa Ralph da koyabilirdim
Hp 220 olsun.Ayrıca güve olursam Ucma özelligim de hemen olucak mı yoksa bir süre gectikten sonra mı kazanacagım bu yetenegi.Sanırım ilerde veya hemen ucabilecegim icin menzilli saldırılarda ustalasacagım.Belki yakın dövüs icinde ufak caplı itemlar alırım.
Hp:220
Irk:Güve
İsim:Ralf
İsmimin Ralf olmasının nedeni Kethüda yı kızdırmamak ve okunusunun da kolay olması yoksa Ralph da koyabilirdim
Just because you were born a noble, you can act like God? - Griffith (the White Hawk)