Bir tırtıl zaten ne kadar hızlı olabilir ki?dwaxer wrote:.
Liero, Zıp bu turda boş geçecek maalesef. Çok yavaşsın! :schemes:
.
Böcükozmos ..........(muhabbet, yorum)
.
Son Durum:
Malzeme: ................. Buş .............. Lugi ............... Ralf ...............Yediş ............. Zıp
Nektar likörü: ............. 3 .................. 2 ................... 3 ................... 1 ................. 4
Dirilten aş: .................. 3 .................. 2 .................. 3 ................... 2 ................. 3
Kuvvet Macunu: ........... 3 .................. 0 .................. 2 .................. 0 .................. 2
Nektar: ........................ 1 ................. 0 .................... 1 .................. 0 .................. 1
şeker: .......................... 9 ................. 0 .................... 9 .................. 0 .................. 9
Fosfor: ......................... 5 ................. 0 .................... 2 ................... 5 .................. 2
Mantar: ........................ 10 ............... 0 .................... 4 ................... 4 .................. 4
20Uzun kılıç: ................. 1
50Ceket: ....................... 1 .................................................................. 1
15Y.Miğfer: ......................................................................................... 1
20Dikenli Tapoz: ................................................................................. 1
4Yay: ............................ 1.......................................... 1 .......................................... 1
Ok ................................. 10 ....................................... 10 ........................................ 10
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toplam Ağırlık: ............. 130 .............. 8 ................... 48 .................. 100 .............. 50
.
Son Durum:
Malzeme: ................. Buş .............. Lugi ............... Ralf ...............Yediş ............. Zıp
Nektar likörü: ............. 3 .................. 2 ................... 3 ................... 1 ................. 4
Dirilten aş: .................. 3 .................. 2 .................. 3 ................... 2 ................. 3
Kuvvet Macunu: ........... 3 .................. 0 .................. 2 .................. 0 .................. 2
Nektar: ........................ 1 ................. 0 .................... 1 .................. 0 .................. 1
şeker: .......................... 9 ................. 0 .................... 9 .................. 0 .................. 9
Fosfor: ......................... 5 ................. 0 .................... 2 ................... 5 .................. 2
Mantar: ........................ 10 ............... 0 .................... 4 ................... 4 .................. 4
20Uzun kılıç: ................. 1
50Ceket: ....................... 1 .................................................................. 1
15Y.Miğfer: ......................................................................................... 1
20Dikenli Tapoz: ................................................................................. 1
4Yay: ............................ 1.......................................... 1 .......................................... 1
Ok ................................. 10 ....................................... 10 ........................................ 10
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toplam Ağırlık: ............. 130 .............. 8 ................... 48 .................. 100 .............. 50
.
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Dwaxer ben şöyle bir şirinlik düşündüm oyun için 
Ã?rneğin benim Can:150 ve Hız:85. Diyelim ki karşılaştığım bir durum sonucu canımı arttırmam gerektiğini düşündüm. şöyle bir rp yapılabilir mi sizce:
Lugi az sonra adımını atacağı Böğürtlen Korusunda kendisini türlü tehlikelerin bekliyor olabileceğini düşündü. Bir sıkımlık canı olan karıncük daha fazla cana gereksinim duyacağına karar verdi ve derin bir soluk alıp kendisini sıkmaya başladı, nefesini salmıyordu ve bu da kara yüzünün gittikçe morumsu bir hal almasına neden oluyordu. Derken küük karıncüğün bedeni titreşti, titreşti, titreşti veeeee.....
Plump!!! Lugi bir beden daha büyümüştü sanki, ve daha dolgn daha yoğun gözükmekteydi vücudu
Can değişim olayını bu şekilde yapsak nasıl olur ? (Bu olayın ne kadar zaman alacağına en iyi karar verebilecek olan dwaxer olur. Bu yüzden, eğer bu olay uygun görlürse, ortamına göre ne kadar süre alacağının belirlenmesini -örneğin çarpışma anında 1 tur, yolculuk sırasında önemsenmeyecek kadar az vb.- dxaxer'ın ellerine bırakmanın akıllıca olacağını düşünüyorum
Ã?rneğin benim Can:150 ve Hız:85. Diyelim ki karşılaştığım bir durum sonucu canımı arttırmam gerektiğini düşündüm. şöyle bir rp yapılabilir mi sizce:
Lugi az sonra adımını atacağı Böğürtlen Korusunda kendisini türlü tehlikelerin bekliyor olabileceğini düşündü. Bir sıkımlık canı olan karıncük daha fazla cana gereksinim duyacağına karar verdi ve derin bir soluk alıp kendisini sıkmaya başladı, nefesini salmıyordu ve bu da kara yüzünün gittikçe morumsu bir hal almasına neden oluyordu. Derken küük karıncüğün bedeni titreşti, titreşti, titreşti veeeee.....
Plump!!! Lugi bir beden daha büyümüştü sanki, ve daha dolgn daha yoğun gözükmekteydi vücudu
Can değişim olayını bu şekilde yapsak nasıl olur ? (Bu olayın ne kadar zaman alacağına en iyi karar verebilecek olan dwaxer olur. Bu yüzden, eğer bu olay uygun görlürse, ortamına göre ne kadar süre alacağının belirlenmesini -örneğin çarpışma anında 1 tur, yolculuk sırasında önemsenmeyecek kadar az vb.- dxaxer'ın ellerine bırakmanın akıllıca olacağını düşünüyorum
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
.
HP arttırma azaltma olayları (tabii belirtilen limitler içinde) tıpkı Kethuda'nın uzaktan iyileştirmesi gibi oluyor. Yani Kethuda ile telepatik iletişlime geçip arzu ettiğin HPyi söylüyorsun, anında Kethuda seni şişirip söndürebiliyor. Ancak söndürme için bir tp alışverişi olmamasına rağmen, şişirilme yani HPnin ertmesı için (tıpkı iyileşirkenki gibi) eşit miktarda tp ödemesi yapıyorsun. Anında görüntü oluyor, işlem hızlı oluyor yani.
şimdi örneğin Yediş kendini HP: 100 den 130a şişirttirmek isterse 30 tp ödemesi lazım. Ama tersi durumda tp geri ödenmez. Bence maksimum HPlerinizi kullanıp, gerektiğinde hızlandırıcı iksir alsanız daha kullanışlı olur ama tabii keyfiniz bilir.
.
HP arttırma azaltma olayları (tabii belirtilen limitler içinde) tıpkı Kethuda'nın uzaktan iyileştirmesi gibi oluyor. Yani Kethuda ile telepatik iletişlime geçip arzu ettiğin HPyi söylüyorsun, anında Kethuda seni şişirip söndürebiliyor. Ancak söndürme için bir tp alışverişi olmamasına rağmen, şişirilme yani HPnin ertmesı için (tıpkı iyileşirkenki gibi) eşit miktarda tp ödemesi yapıyorsun. Anında görüntü oluyor, işlem hızlı oluyor yani.
şimdi örneğin Yediş kendini HP: 100 den 130a şişirttirmek isterse 30 tp ödemesi lazım. Ama tersi durumda tp geri ödenmez. Bence maksimum HPlerinizi kullanıp, gerektiğinde hızlandırıcı iksir alsanız daha kullanışlı olur ama tabii keyfiniz bilir.
.
Lugi boşuna mesajlarını düzeltmeye uğraşma, düzeltemezsin. Burası ocakbaşı değil.Lugtarias wrote:Ya mesajımı düzelticem diye gene alıntı yaptımoyun akışını bozmuş gibi durdu galiba :s of yaa kusura bakmayın arkadaşlar
Ben düzeltirim değiştirmek istediğin yerleri, sen merak etme. Yanlız atmadan önce 1-2 kere oku mesajllarını aceleye getirmemeye çalış.
.