Evet, soldan sağa doğru gittikçe zorlaşıyor.Lydronk wrote:Kilit olayına gelince. En zor derken? Hem kafam karıştı, 1., 2. falan dediğin kilitler, tumblerlar mı?
En zor dediğim Very Hard, yani beş kilidinde aktif olduğu düzenek.
şöyle bir şey de olabilir:
şans zarının 1d8 olduğunu düşünelim. Ve fazla bir etkisi olmaması için sayıyı ikiye bölelim.
şansı 18 olan bir kişinin tablosu:
1: -3 / 2 = -1,5 (-1)
2: -2 / 2 = -1 (-1)
3: -1 / 2 = 0,5 (0)
4: 0 / 2 = tanımsız (0)
5: +1 / 2 = -0,5 (0)
6: +2 / 2 = 1 (+1)
7: +3 / 2 = 1,5 (+1)
8: +4 / 2 = 2 (+2)
şansı 16 olan bir kişinin tablosu:
1: -4 / 2 = -2 (-2)
2: -3 / 2 = -1,5 (-1)
3: -2 / 2 = -1 (-1)
4: -1 / 2 = -0,5 (0)
5: 0 / 2 = tanımsız (0)
6: +1 / 2 = 0,5 (0)
7: +2 / 2 = 1 (+1)
8: +3 / 2 = 1,5 (+1)
Böyle gider...
O zaman şansı çok yüksek koysa bile en fazla +2 alır. +3 alabilmesi için şansının 22 olması gerekiyor ki bu kadar şanslı olan birisi savaşta hiç bir işe yaramaz

