Böcükozmos ..........(muhabbet, yorum)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Image

Arkadaşlar son durum bu.

şimdi Kubbe'ye dönmek istiyorsunuz anladığım kadarıyla. Geri döndürüyorum sizi o zaman.

.
User avatar
mathius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 241
Joined: Mon Jun 05, 2006 10:00 am

Post by mathius »

Ben tırtıl böcüü olabilir miyim
büyürüm belki keleböcük olurum...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

mathius wrote:Ben tırtıl böcüü olabilir miyim? büyürüm belki keleböcük olurum...
Direk kelebek ol diyeceğim ama kelebekler çok kırılgan.
İşte ırkların özellikleri:

Image

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ã?ekirgenin gücü artırılsın yahu, o ne, karıncadan az vuruyor, az zırhı var, daha güçsüzmüş, ben vazgeçtim öyleyse :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond düşün taşın karar ver ben sileyim o zaman son RPni.

Kırkayak nası üstelik zehirli!
.
User avatar
mathius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 241
Joined: Mon Jun 05, 2006 10:00 am

Post by mathius »

220 hpsi olan tırtılımın ismi
Tırto yani kabul ederseniz ama etmezseniz Matti de olur...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Tamam mathius, hoş geldin ekibe.

Tırt, tp=0
Tırtıl
HP:220
Hız: 58
Hasar:4d6+4
Zırh:+5

Eşya:
Nektar likörü: 2
Dirilten aş: 2

***

Zıp’ın da Hızı bundan sonra 60 olacak. Arkadaşlar 2.editionda hızlar ayarlandı, tırtıllar -20 ceza alıyor hızlarına. Tırtıllar yavaş maalesef.
.
Last edited by dwaxer on Mon Jun 02, 2008 5:25 am, edited 1 time in total.
User avatar
mathius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 241
Joined: Mon Jun 05, 2006 10:00 am

Post by mathius »

Beni ekibe eklediğin için teşekkür ederim,
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

dwaxer wrote:.
Zıp’ın da Hızı bundan sonra 60 olacak. Arkadaşlar 2.editionda hızlar ayarlandı, tırtıllar -20 ceza alıyor hızlarına. Tırtıllar yavaş maalesef.

e ozaman ben tırtıllıktan istifa ediyorum. sivrisinek olayım.
.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Peki şimdi baktım da yay felan da var bu sistemde. Yayı olupta uçanlara karşı yerde sürünüpte yakından saldıranların bşr cevabı olacak mı? Mesela uçarken kanatları yukarı aşağı hareket ettirmekten ok atamama yada tam bir hedef alma olmadığından çok büyük ihtimalle ıskalama gibi bir olay var mı? Aksi şekilde uçma haddinden büyük avantaj sağlıyor.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Darkgnome wrote:Peki şimdi baktım da yay felan da var bu sistemde. Yayı olupta uçanlara karşı yerde sürünüpte yakından saldıranların bşr cevabı olacak mı? Mesela uçarken kanatları yukarı aşağı hareket ettirmekten ok atamama yada tam bir hedef alma olmadığından çok büyük ihtimalle ıskalama gibi bir olay var mı? Aksi şekilde uçma haddinden büyük avantaj sağlıyor.
Darkgnome bizim sistemimizde "ranged weapon" yani ok, bumerang, el bombası, vs gibi silahlar attığında (ki bunlar dediğin gibi uçanlarla yerdekiler arasında kullanılır genelde) önce isabet zarı 1d20 atıyoruz: 10 ya da üstü gelirse isabet ediyor. Tabii silahın +bonusu varsa onu da ekliyoruz attığın zara.
.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Lugi Karıncük HP:150 Hız:85 Hasar:4d6+8 Zırh:+5+4 tp:0

Tırt Tırtıl HP:220 Hız:58 Hasar:4d6+4 Zırh:+5 tp:0

Ralf Güve Hp:220 Hız:88+10 Hasar:4d6+2 Zırh:+2 tp:73

Yediş Kırkayak HP:200 Hız:80 Hasar:4d10+8+4 Zırh:+3+8 tp:105

Zıp Sivrisinek HP:100 Hız:90+20 Hasar:4d6+8 tp:115

.
Last edited by dwaxer on Mon Jun 02, 2008 9:04 pm, edited 1 time in total.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Arkadaşlar aşağıdaki tabloda kendi değerlerinize bakın, yanlışlık varsa düzelteyim.
Image
.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

dwaxer wrote:
Darkgnome wrote:Peki şimdi baktım da yay felan da var bu sistemde. Yayı olupta uçanlara karşı yerde sürünüpte yakından saldıranların bşr cevabı olacak mı? Mesela uçarken kanatları yukarı aşağı hareket ettirmekten ok atamama yada tam bir hedef alma olmadığından çok büyük ihtimalle ıskalama gibi bir olay var mı? Aksi şekilde uçma haddinden büyük avantaj sağlıyor.
Darkgnome bizim sistemimizde "ranged weapon" yani ok, bumerang, el bombası, vs gibi silahlar attığında (ki bunlar dediğin gibi uçanlarla yerdekiler arasında kullanılır genelde) önce isabet zarı 1d20 atıyoruz: 10 ya da üstü gelirse isabet ediyor. Tabii silahın +bonusu varsa onu da ekliyoruz attığın zara.
.
Onu ibliyorum da yerden ateş edenler herhalde o. Oysa uçan bir böcü sadece ok atarak kendisine bir şey olma korkusu olmadan yerdekini böcükosmos cehennemine gönderebilir. Ama mesela uçanların yere inmesini sağlayan bir büyü yada uçanların bu avantajlarını kısan bir kural diye düşünmüştüm. Mesela 1d20'de 15 veya üstü atması gerekiyor uçuyorsa felan gibi.

Büyü de kanatları yapıştıran, sıkıştıran yada felç eden bir şey olabilir. Hatta uçanlara daha .ok zarar veren büyüler olabilir. Mesela ıslatma büyüsü kara yaratıklarına bir şey yapmazken hava yaratıklarının uçuşunu engelleyebilir, rüzgarlı bir büyü onların dengelerini kaybedip yere çakılıp hasar almalarına sebep olurken kara yaratıklarının sadece önlerini tıkayabilir gibi düşünmüştüm.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Darkgnome wrote:Onu ibliyorum da yerden ateş edenler herhalde o. Oysa uçan bir böcü sadece ok atarak kendisine bir şey olma korkusu olmadan yerdekini böcükosmos cehennemine gönderebilir. Ama mesela uçanların yere inmesini sağlayan bir büyü yada uçanların bu avantajlarını kısan bir kural diye düşünmüştüm. Mesela 1d20'de 15 veya üstü atması gerekiyor uçuyorsa felan gibi. Büyü de kanatları yapıştıran, sıkıştıran yada felç eden bir şey olabilir. Hatta uçanlara daha .ok zarar veren büyüler olabilir. Mesela ıslatma büyüsü kara yaratıklarına bir şey yapmazken hava yaratıklarının uçuşunu engelleyebilir, rüzgarlı bir büyü onların dengelerini kaybedip yere çakılıp hasar almalarına sebep olurken kara yaratıklarının sadece önlerini tıkayabilir gibi düşünmüştüm.

Darkgnome öyle bir büyü var zaten. Senaryoyu takip ediyorsan sümük hırsızlığı diye bir olay vardı. Eğer maceracılacılarımız o olayı çözebilseydi şimdiye kadar hem o büyüyü hem de büyünün eş değeri olan, atılan yavaşlatıcı bombanın formülünü keşfedeceklerdi. Bu büyünün etkisi hem hızı düşürüyor hem de kanatlar yapış yapış olduğundan uçmayı engelliyor. İleride belki keşfedilir.
.
Post Reply