Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Sun Jun 01, 2008 7:52 pm
Sıkılan olduğunu zannetmiyorum oyundan, gayet güzel ve heyecanlı ilerliyor.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Tersyuz
Kullanıcı
Posts: 1426 Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am
Post
by Tersyuz » Mon Jun 02, 2008 6:53 pm
Savaş çıktı rpler durdu?
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Mon Jun 02, 2008 7:03 pm
Tersyuz wrote: Savaş çıktı rpler durdu?
Illyra'yı bekliyoruz drowları oynatacak.
.
Tersyuz
Kullanıcı
Posts: 1426 Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am
Post
by Tersyuz » Mon Jun 02, 2008 7:06 pm
dwaxer wrote: Tersyuz wrote: Savaş çıktı rpler durdu?
Illyra'yı bekliyoruz drowları oynatacak.
.
Bence seninle Mark'ı bekliyoruz.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Mon Jun 02, 2008 7:48 pm
evet iki rp eksikti o yüzden döndüremedim.
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Mon Jun 02, 2008 8:14 pm
Tersyuz wrote: Bence seninle Mark'ı bekliyoruz.
.
Olur mu yahu Drow1,2,3 benden önce yapacak hamlelerini sıralama belli. Ben oynayayım yine de madem. Zaten balyozumla saldıracağım. Beklememin sebebi; drowlar yer değiştirirse acaba "Charge" yapacak pozisyon yakalayabilir miyim diye idi.
.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Mon Jun 02, 2008 8:25 pm
ne biliym ben herkes atıcak öyle döndürcem diye bekliyordum
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Tue Jun 03, 2008 5:20 pm
nerde bu mark
oyun dondu kaldı..
Tersyuz
Kullanıcı
Posts: 1426 Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am
Post
by Tersyuz » Tue Jun 03, 2008 5:26 pm
Illyra wrote: nerde bu mark
oyun dondu kaldı..
Bir büyü sallasan Micah yerine olmaz mı?
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Tue Jun 03, 2008 5:34 pm
Illyra wrote: nerde bu mark
oyun dondu kaldı..
Sanırım yoğun bir şekilde sınavları var. Arenaya da ara vermişti; bir süre giremeyeceğim demişti. Sen devam ettir -bence- onu bekleme, kimbilir ne zaman gelir.
.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Tue Jun 03, 2008 8:42 pm
evet o zaman mark ın sheetin den bir büyü seçip onun yerine yazıyorum turn dönerken - umarım bana çok kızmaz
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Tue Jun 03, 2008 11:41 pm
yeni turn bu güne yetişir sandıydım ama işim uzadı. artık bana kızcaksınız ama yarın sabah dönecek
aksama için kusura bakmayın
Tersyuz
Kullanıcı
Posts: 1426 Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am
Post
by Tersyuz » Tue Jun 03, 2008 11:44 pm
Illyra wrote: yeni turn bu güne yetişir sandıydım ama işim uzadı. artık bana kızcaksınız ama yarın sabah dönecek
aksama için kusura bakmayın
Belki Mark'ta girer bu arada.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Tue Jun 03, 2008 11:50 pm
bende asıl onu düşündüm, bu akşam yazar belki...
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Wed Jun 04, 2008 8:35 pm
yazmamış neyse onun yerine ben yazdım bir büyü. sanıırm bir süre micah ıda ben oynatacağım. sabah dedim ama öğlen döndü oyunda gerçi