Böcükozmos .......... OYUN

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
"Ha ha ha!.. Sevdim sizi, pek bir kendinize güveniyorsunuz. Hadi bakalım haber bekliyorum sizden. şimdi gidebilirsiniz. İsterseniz Yeraltı Krallığımızda dolaşabilirsiniz. Ancak şehir meydanından başka yerlerde dolaşmayın. Belki hana markete filan uğrarsınız, bilemem," der General ve çıkabilirsiniz anlamında bir el hareketi yapar.

.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Reveranslarını kusursuzca gerçekletirip dışarıya adım attıklarında Lugi takıma dönüp konuştu: ''Benim satın alacağım herhangi birşey yok şehir meydanından arkadaşlar. Sizin?''
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

*Bence de yahu!* hadi gidelim.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Grup Yaprak karıncük krallığından (kraliçeliğinden aslında; karıncükler kraliçe tarafından yönetilir) çıkıp Karıncük ağacının ana kapısına giderler. Kapıda bekleyen asker termitlere belgelerini gösterince nöbetçiler onları Termit Komutanı Kelt’e götürürler. Yolda ağacın içine termitlerin oymuş olduğu Termit şehrini görürler. Muhteşem binalar vardır ve şehir meydanında dükkanlar, hanlar vs gözükmektedir.

Başkomutan General Kelt belgeleri inceleyip grubu şöyle bir süzer. “Demek siz Kethuda adına çalışıyorsunuz... Peki o zaman sizi dinliyorum,” der.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yediş kendi çapında bir adım daha ileri çıktı.

*Biz bu savaşa son vermek için geldik general!*
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Evet efendim! İşin özünü dostum Yediş açıksözlülükle dile getirdi. Gayet kolay bir şekilde, iki tarafa da yararlı olacak bir antlaşma yapılıp, sizin için de komşularınız için de istenen koşulların sağlanabileceğini, iki topluluğun da zararına olmayacak bir durumun varlığının rahatlıkla elde edilebileceğini bildirmeye geldik size. Bu sözlerimi daha önce burada yankılanmış olan boş sözler olarak nitelendirebilirsiniz yüce general. Fakat lütfen düşününüz, çıkacak bir savaş sonucu korumaya çalıştığınız ağaca gelecek zararı... ailesi savaşta esir düşen yada kaybolan karıncük çocuklarını... her iki tarafa da inanılmaz zararlar verecektir bu savaş. Ve karıncük ağacına ciddi bir darbe vuracaktır. Bu da hem iki topluluğun gelişim ivmesini düşürecek hem de karıncük ağacını karıncük düşmanlarına karşı güçsüz duruma düşürecektir. Elbette bunları siz de düşünmüşsünüzdür ama tarafsız bir grup tarafından bunları işitmeniz olaya bir kere daha dışarıdan bakmanızı sağlar diye düşündük General Kelt. Onların istedikleri sadece tekrar yaprak toplayabilmek...

şu ana kadarki olaylar gösteriyor ki siz, yaprakların onlar tarafından toplandıkça, yok oluşa doğru ilerlediklerini düşünüyorsunuz.

Teklifimiz şudur ki general, biz Karıncük Piramidine gidip size Bilgeler camiasının büyük ve saygın büyücüsü Zoltan'ın mührünü taşıyan bilimsel bir kağıt getirelim. Eğer sonuç yaprakların yok olmayacağını destekler nitelikte ise komşularınızla masa başına oturup bu düşmanlığa bir son verme konusunda konuşup anlaşacaksınız. Sizin için uygun mudur ulu Kelt?
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
"Yaprakların yok olması mı? Hah hah! Ne alakası var? Kan davasının sebebi, kötücül yaprak karıncüklerinin bizi yok etme sinsi planlarıdır. Ağaç, hepimize yeterdi ama onlar -duyduğumuza göre rengimizin beyaz olmasından ötürü bizi aşağı görüp- bizi yok etmek istiyorlar. İlk saldırıyı onlar yaptı; sevgili kraliçemize hediye olarak gönderdikleri mantarlar zehirliydi. Eğer kraliçe mantarları yeseydi ölecekti ve bütün termitler yönetimsiz kalıp dağılacaktı. Fakat kraliçenin yardımcısı işçilerden biri -yeterince lezzetli mi diye- mantarların tadına bakınca anında öldü ve böylece kraliçenin hayatı kurtuldu.

Sizin de tahmin edebileceğiniz gibi, bu suikast girişiminden sonra bir daha o hainleri ülkemize yaklaştırmamız söz konusu olamaz."

.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

"Mantarın zehirli olduğuna emin misiniz, generalim? Belki işçi termitin yediği başka bir şey dokunmuştur. Eminim yaprak karüncükleri saygıdeğer kraliçenize zarar gelmesini istemezler. Hem neden saygıdeğer kraliçeyi zehirlemek istesinler ki.
Yaprak karüncükleriyle konuştuğumuzda, sizi aşağılamadıklarını aksine termit kültürüne ve kraliçelerine büyük saygı ve hayranlık duyduklarını farkettim. Bu kan davası onları çok üzüyor ve bir an önce barış yapmak istiyorlar."

Zıp bu kadar yalanı bir anda söylediği için sivrisinek yanaklarının kızarmaması için içinden dua ediyordu.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
General cevap verir:
"Sivrisinek kişilik, mantarları daha sonra tahlil ettik ve içinde 'Bört’ denilen fevkalade öldürücü bir zehir olduğunu tespit ettik. Bu bört zehri böğürtlen nektarından elde edilen -aslında tam tarifi: 6 böörtlen nektarı ile 6 nektar ve 6 amünyak karıştırılır- bir zehirdir ve sadece suikastçi katiller kullanır. Ã?ünkü profesyonel katil olmayan bir kişi bu karışımı yapmaya kalkarsa yanlışlıkla kendini zehirliyebilir. (%10 ihtimal)

Ve zehirli mantar ikramlarını getiren de; Yaprak karıncüklerin büyükelçisi Konzol’un adamıydı. Sanırım adı Luk olması lazım. Büyükelçinin yardımcısı olduğu için hiç şüphelenmemiştik doğrusu. Kaçtı gitti tabii. Kraliçenin hayatı tesadüfen kurtuldu.

şimdi o sinsi hainlerin ne dediği pek umurumuzda değil, kötülük yapan cezasını bulmalı!” der General Kelt.

.
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Dronk diline hakim olmaya çalışarak General Kelt'e öneri sunar: "Hey efendim, kanıtınız var mı? Demek istediğim, ya bir böcük Büyükelçi'nin adamı kılığına girdiyse dos-beyefendi? Ya da Büyükelçi'nin çok sinsi planları olabilir ahb-generalim! Bence bu işin ucunu bırakmamalıyız, tamam mı?"
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
“Evlat Büyükelçi Konzol’u da yardımcısı Luk’u da tanıyoruz; kimse o kadar kılık değiştirme ustası olamaz... (general saniyenin yüzde biri kadar kısa bir süre sanki tereddüt etmiş gibidir) Mantarlı pastayı getiren kesinlikle elçi-yardımcısı Luk idi!” der General Kelt. Ve önündeki kağıtlarları filan karıştırır; sanki çok meşgul bir adam olduğunu belirtmek istemektedir. Soran bakışlarını tekrar gruba çevirir.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yediş yüzünü buzuşturarak:

*General'im, ben diyorum ki iki general, önce Muharebe, sonra Muhabere politikasını uygulayın.Elçiler ve askerler ile güvenliğinize emin olduktan sonra bir konuşma yapın!*
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
General belli ki sıkılmıştı artık bu sohbetten. "Bizim de bilgelerimiz, akıl hocalarımız var. Bize tavsiye lazım değil, bize eylem lazım. Bana o zibidi büyükelçi Zoltan gelsin ve durumu izah etsin, suikastçıların kellelerini getirsin, vs madem öyle! Ama geliyor mu? Hayır! Neden? Ã?ünkü belli ki suçlu!..

Sizin gidip onlarla konuşmanız lazım bu konuyu. Hatta belli ki konuşmayla çözülmeyecek siz oraya gidebiliyorsunuz madem gizlice Yaprak karıncük Kraliçesini kaçırıp bize getirin. -Ölü ya da diri farketmez- getirirseniz size anında adambaşı 15bin tp ödül verecem. Hatta o general Kocakıskaç için de kafadan 3bin tp veririm.

şimdi arkadaşlar başka söyleyeceğiniz bir şey yoksa, işim başımdan aşkın; malumunuz savaşa hazırlanıyoruz. İsterseniz şehrimizde dolaşabilirsiniz, kalabilirsiniz de, ancak yasak bölgelere girmeyin sadece yaşam alanlarında kalın," der General Kelt.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Benzer bir an yaşadıklarını anımsayarak, reveranslarını yapıp dışarı çıktıklarında Lugi'nin kafası allak bullak olmuştu. Biraz düşündükten sonra takıma döndü: ''Arkadaşlar artık önümüzde iki yolun olduğu açık sanırım. Belli ki bu inatçıları, sorunu diplomasiyle halletmeye yöneltemeyeceğiz. Bu durumda iki taraftan birisinin dediklerini yaparak, savaşı engellemekten başka seçeneğimiz kalmıyor. Ama koşulları ve riskleri uzun uzadıya düşünüp taşınmalıyız. Bu da ayaküstü yapılacak bir iş değil sanırım. Anladığım kadarıyla savaşın patlak vermesine çok kalmamış. Ben şehri dolaşıp uygun bir hana girelim ve etraftan savaş ile ilgili bilgi edinmeye çalışalım diyorum. Toplayabildiğimiz bütün bilgileri şu anki bildiklerimize ve içinde bulunduğumuz duruma ekleyip, ne yapacağımıza karar verebiliriz . Hatta savaşın patlak vermesine az bir zaman kalmamış ise bu gece burda konaklayabiliriz. Zira biliyorsunuz henüz kalacak bir yerimiz yok... ''
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yediş çenesini sıvazlayarak aklına gelen fikri söyledi.

*Eğer öyleyse, ben Termit'lerin tarafında yer alalım derim.Ã?ünkü bana haklı gibi geldiler.*
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Post Reply