Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Tersyuz
Kullanıcı
Posts: 1426 Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am
Post
by Tersyuz » Wed Jun 04, 2008 10:07 pm
Meydandaki çarpışma tam devam edecekken üç dişi drow paldır küldür gözlerini ovuşturarak yandaki binanın merdivenlerinden ortaya çıktılar.
Üçü de henüz iyi göremiyordu…
Illyra bunlar ne tarafta ben anlayamadım.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Wed Jun 04, 2008 10:23 pm
dur hemen haritadan hesaplayıp söylüyorum, orjinali malesef ki evde
ama combat a kalmayacak üçü de. ondan yazmamıştım.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Wed Jun 04, 2008 10:25 pm
tam drow 1 in sol aşağı çaprazındaki karedeler üçü de iki kareye saçılmış durumda şu anda.
Tersyuz
Kullanıcı
Posts: 1426 Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am
Post
by Tersyuz » Wed Jun 04, 2008 10:53 pm
Illyra wrote: dur hemen haritadan hesaplayıp söylüyorum, orjinali malesef ki evde
ama combat a kalmayacak üçü de. ondan yazmamıştım.
Niye gidiyorlar? Daha karpuz keseceydik.
Ben Dwax'ın yaralamadığı drowa yaptım büyümü. Dwax kendi öldürsün yaraladığını.
Bir de Micah ne büyüsü attı merak ettim.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Wed Jun 04, 2008 11:30 pm
e onlar kalırsa oyunda düşmanınız kalmaz
hiç değilse şimdi düşmanınızı tanıdnız, jarenek size gerekli bilgiyi verebilir.
micah ın adına buz fırtınası büyüsünü yaptım ( ice storm ) ama tanımı sanırım daha çok cone of cold a benzedi
Tersyuz
Kullanıcı
Posts: 1426 Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am
Post
by Tersyuz » Fri Jun 06, 2008 9:56 pm
Illyra Arena'da Darkgnome sayesinde yaptığım bir hatayı farkettim.
şimdi maximize+empower+fiery scorching ray attım ya.
4d6 maximizeden= 24
4 fiery'den =4
birde ayrıca 2d6 empower için zar atmak lazımmış.
Ben hepsini toplayarak yaptığım için 42 hasar yazmışım.
Halbuki 28+2d6 olması lazımmış. 30-40 arası bir hasar vermem lazım gerçekte.
Kusura bakma bilmiyordum yeni öğrendim.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Fri Jun 06, 2008 10:10 pm
merak etme ben onları hesapladıydım, zaten tek vuruşta öldürmüştü, zarların çok iyi geldi. olabilir ya herkes hata yapabilir sen yeter ki kafanı takma.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Mon Jun 09, 2008 4:58 pm
ya herkes durmuş. rp atın. turn dönsün. oyun devam etsin. aAAaaa. combattasınız zaten iki satır yazsanız yeter. üşenmeyin hadi
Tersyuz
Kullanıcı
Posts: 1426 Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am
Post
by Tersyuz » Mon Jun 09, 2008 6:45 pm
Illyra wrote: ya herkes durmuş. rp atın. turn dönsün. oyun devam etsin. aAAaaa. combattasınız zaten iki satır yazsanız yeter. üşenmeyin hadi
Barışçı bir partiyiz galiba.
Savaşa girince herkesin eli ayağı tutuldu.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Mon Jun 09, 2008 7:10 pm
aynen
en azından wes dex atsın, mark ın rp sini ben idare ederim. yeni bölümü yazmaya başladım bile. sonuçlar belli. bu gidişatla hep eksik oynucaz sanırım
acaba bundan sonra combat olmasa mı ne :S
Tersyuz
Kullanıcı
Posts: 1426 Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am
Post
by Tersyuz » Thu Jun 12, 2008 1:26 am
Illyra wrote: aynen
en azından wes dex atsın, mark ın rp sini ben idare ederim. yeni bölümü yazmaya başladım bile. sonuçlar belli. bu gidişatla hep eksik oynucaz sanırım
acaba bundan sonra combat olmasa mı ne :S
Illyra 1 hafta olmuş sen mesaj atalı, döndür turu bari, oyunu unutacağız yahu!
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Thu Jun 12, 2008 6:29 am
He valla.. Onların dili tutulmuş felan olsun korkudan, hehehe, şaka
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Jun 12, 2008 4:36 pm
geldim geldim kusura bakmayın
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Tue Jun 17, 2008 7:41 pm
iyice bıktı bazıları oyundan
o zaman yazmayanları npc yapalım arkadaşlar olurmuu ? :evillaugh:
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Tue Jun 24, 2008 5:19 pm
kimse kaçmak istememiş aa bilgilendirmek için söylüyorum peşinizde yaklaşık 200 kadar drow savaşçısı var