“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Jun 19, 2008 6:47 pm
şu işlerimin boş olduğu zamanlarda düşnüyorum ki herkesin uygun olduğu bir saatte msn den minik, zamanla devam eden bir oyun yapsak nasıl olur ? aklımda hoş bir senaryo var. ilgilenenler yazarsa sevinrim
Tersyuz
Kullanıcı
Posts: 1426 Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am
Post
by Tersyuz » Thu Jun 19, 2008 6:54 pm
Saat kaç gibi ben girebilirim belki.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Jun 19, 2008 6:55 pm
onu kararlaştırız herkesin uygun olduğu bir vakte. hatta haftasonu bile olabilir. haftasonları boşum çünkü
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Thu Jun 19, 2008 7:03 pm
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Jun 19, 2008 7:09 pm
seni listenin başına yazdım canım
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726 Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir
Post
by Lugtarias » Thu Jun 19, 2008 8:20 pm
Bende varım ama henüz cahil bir frpciyim. Hatalarımı mazur görürsünüz dimi
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Jun 19, 2008 8:21 pm
ne demek
yazdım seni de listeye.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726 Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir
Post
by Lugtarias » Thu Jun 19, 2008 8:24 pm
Faerun'da mı oynıycaz?
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Jun 19, 2008 8:24 pm
onda daha karar vermedim ama olabilir.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726 Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir
Post
by Lugtarias » Thu Jun 19, 2008 8:25 pm
vay be daha benim oynadığım frp böcükozmosu saymazsak 3'ü geçmedi çok güzel olacak benim için
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Thu Jun 19, 2008 8:49 pm
wod olsun ya
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Jun 19, 2008 8:51 pm
sistemini bi öğrensem olur.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Thu Jun 19, 2008 8:56 pm
FPS tarzı bir şeyler olsun da
Canım aşırı derecede desert eagle kullanmak istiyo
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Jun 19, 2008 9:01 pm
şimdi çok iğrenç bir espri yapardım ama bu başlık geyik başlığı olmadığı için çenemi kapatıyorum. ama muhtemelen D&D olacak. klasik yani.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726 Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir
Post
by Lugtarias » Thu Jun 19, 2008 9:03 pm
Bence dungeons&dragons oynıyalım yav
çok mu eskidi o sizin nazarınızda
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.