deathbringer

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

deathbringer

Post by lightflarer »

arkadaşlar bu bir fighter prestige class'ı olan deathbringer'ın mantığını anlamadım ben bi kere %10'mu ne tek vuruşta ortalama boyuttaki (yani bildiğimiz rakipler ama ejderhalara, tanrılara, devlere falan olmuyor) öldürüyor eğer rakip save vs. death yapsa bile stun oluyor. Peki bunu nasıl bir teknikle yapıyorlar? Yani normal savaşçılar bunu niye yapamıyor da deathbringerlar yapabiliyor? Bildiğim kadarıyla bir damla büyü kullanmıyorlar ama bir vuruşta adamı tahtalıköye muhtar yapabiliyorlar?! Yani direkt kalbi bulan bir vuruş falan diyeceğim ama rakibin kabiliyetine göre çarpan artmıyor ya da azalmıyor ve deathbringerlar'ın neredeyse aynısı olan fighterlar neden bu vuruşu yapamıyor? Çok merak ettim ama hiç bi yerde de yazmıyor.
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

walla ilk kez senden duydum böyle bir prestij klası
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

valla açıkçası geçen gün dışarı çıkmadım evde bişiler yapıyım derken baldur's gate 2'yi buldum tob'da sarevok'un deathbringer özelliklerinden bahsediyordu (ama deathbringer diye bir prestije class yoktu oyunda) biraz araştırdım oyunda olduğunu öğrendim ama özelliklerini ve bu deathbringer strike olayının tam manasını bulamadım.
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

Belki hipnoz ediyodur Stun verdigine göre...yada zaman o saldiri yaparken yavaslıyodur... Desem çok mu sallamış olurum :-P
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

valla bayağı bi sallamış oluyorsun, acaba monklar'ın ki gibi bir saldırı sistemi mi var bunların mesela monklar da böyle stun falan edebiliyorlar tek vuruşta ama onlar Ki diye bir güç ağını kullanıyorlar ve büyü yapabiliyorlar acaba neden oluyo bi allahın kuluda yazmamış d&d'nin siteside ana baba günü :D
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Deathbringer Sarevok'un özelliği. :D Başka hiç kimsede yok.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

oyunda sarevok Iron Throne'da bu özelliklere sahip bir tabur özel birlik olduğunu anlatıyordu, hatta öğrendiği şeylerin o adamların bildiklerinin tamamı olmadığını söylüyordu, aynı muhabbet R.A Salvatore'un Ruhban serisinde de geçiyordu zaten bg'nin senaryosunu da yazan o demekki Salvatore'a sormak lazım :D
Post Reply