Takma İsim
Takma İsim
Arkadaşlar bence artık herkese takma isimler takılmasının zamanı geldi. Herkese uygun takma isimler ortaya atalım ve onu oylamaya sunalım
Bu işe özen gösterin rica ediyorum
Bu arada bundan sonra bize takılan isimlerle hitab edelim bence 
Ha, şimdi 'Tık-tıklar' hoşunuza gittiyse, daha fazla çeviri yapabilirim! Mesela Kedioğlan, duymuşsunuzdur, Karagnom, Sahte gibi pekçok çeviriyi hitap amacıyla kullanıyorum.
Sonra bir ara Dwaxer'ın Böcükozmos'u vardı, oradan kaldı ben Lugtarias'a Lugi diyorum, o bana Dronk diyor.
Başka mesela... Ha ne bileyim, birbirimize favori karakter tipimizle hitap edebiliriz. Gerçi bu Yeşeren Umutlar'dan kalma, ben büyücü, Safiel, Safir derim Kedioğlan'a, o da bana gnom mnom der!
Hem, zaten bu siteye de takma isimlerle üye oldu ki! Mesela beni adım aslında Lydronk değil(Hepiniziin şok olduğunu biliyorum; ama itiraf etmeliydim!)!
Sonra bir ara Dwaxer'ın Böcükozmos'u vardı, oradan kaldı ben Lugtarias'a Lugi diyorum, o bana Dronk diyor.
Başka mesela... Ha ne bileyim, birbirimize favori karakter tipimizle hitap edebiliriz. Gerçi bu Yeşeren Umutlar'dan kalma, ben büyücü, Safiel, Safir derim Kedioğlan'a, o da bana gnom mnom der!
Hem, zaten bu siteye de takma isimlerle üye oldu ki! Mesela beni adım aslında Lydronk değil(Hepiniziin şok olduğunu biliyorum; ama itiraf etmeliydim!)!
Benim lakabımı sitenin eskileri bilir:
FİREBALL EDMOND
FİREBALL EDMOND
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury

