Gates of Shadow / Out of Game
Oyunda bende yer alıp kendi egomu tatmin etmek istiyorum. Güzel bir karakter aklımda ama adam gibi bir karakter kağıdı ne yazıkki yok. En yakın zamanda atacağım. İllyra ile konuştum ama size de haber versem iyi olur diye yazıyorum. Birde içinizden beni istemeyen varmı ıona bakıyorum. Ona göre, ona ters gideceğim sitede.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Bana ters gidebilirsinDarkgnome wrote:Oyunda bende yer alıp kendi egomu tatmin etmek istiyorum. Güzel bir karakter aklımda ama adam gibi bir karakter kağıdı ne yazıkki yok. En yakın zamanda atacağım. İllyra ile konuştum ama size de haber versem iyi olur diye yazıyorum. Birde içinizden beni istemeyen varmı ıona bakıyorum. Ona göre, ona ters gideceğim sitede.
şaka mı bu
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
yeni oyuncumuzn katılmasını bekliyorum ilerlemek için. eh tabi senaryoya bir kaç ekleme, devam etmeyenler için bir kaç çıkarma ve düzenlemeler ile uğraşıyorum 
devam etmeyenler bu sefer de beni çok üzdünüz. en azından devam emteyeceğinize dair veya ara vereceğinize dair beni bilgilendirseydiniz senaryo ile ilgili değişiklikleri hemen yapabilirdim. ama bu şekilde kimin devam edip etmneyeceğinden emin olamaz oldum. şimdi devamsız oyuncular kesin dönüş yapana kadar sizin karakterlerinizi oyun için npc yapıyorum.
en kısa sürede devam etmek dileği ile
devam etmeyenler bu sefer de beni çok üzdünüz. en azından devam emteyeceğinize dair veya ara vereceğinize dair beni bilgilendirseydiniz senaryo ile ilgili değişiklikleri hemen yapabilirdim. ama bu şekilde kimin devam edip etmneyeceğinden emin olamaz oldum. şimdi devamsız oyuncular kesin dönüş yapana kadar sizin karakterlerinizi oyun için npc yapıyorum.
en kısa sürede devam etmek dileği ile

Mark ben orada ben derken Benjamin'i kast etmiştim. Senin karkater Benjamine sinir olmuş sürekli paradan konuşuyor demek istemiştim.
Ozan bir karakter ile geleceğim. Aklımdaki iki olayıda gerçekleştirmiş olacağım bu sayede. Hiayenin geçmişte kalan kısmını okumadım, okuyabileceğim zamanda şu sıralar yok. Ama sizin galiba bir düzenbaz karaktere ihtiyacınız var. Yanılıyorsam lütfen belirtin ona göre ayarlayayım karakterimi.
Ozan bir karakter ile geleceğim. Aklımdaki iki olayıda gerçekleştirmiş olacağım bu sayede. Hiayenin geçmişte kalan kısmını okumadım, okuyabileceğim zamanda şu sıralar yok. Ama sizin galiba bir düzenbaz karaktere ihtiyacınız var. Yanılıyorsam lütfen belirtin ona göre ayarlayayım karakterimi.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Aradım taradım bulamadım şu karakterler sayfasını. Bilen biri var ise bana yardım edebilir mi? Illyra da ben karateri atmadan mesaj atmayacağını söylemişti onun huzursuzluğunu yaşıyorum.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Yok karakter sayfasını Illyra'ya yolladık biz.Darkgnome wrote:Aradım taradım bulamadım şu karakterler sayfasını. Bilen biri var ise bana yardım edebilir mi? Illyra da ben karateri atmadan mesaj atmayacağını söylemişti onun huzursuzluğunu yaşıyorum.
şu adreste de resimler, vs= http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=7501
.
Evet bu gün itibarı ile sevgili Karagnom arkadaşımınız gölge kapılarına katılmış, uzun zamandır oyuna yazmayan Donaef arkdaşımız ise uzaklaşmıştır. Aynı zamanda kısa süre içinde Sir Liero askere gitmesi ile olşuan yokluktan dolayı aynı şekilde uzaklaşacaktır. Ama her zaman oyuna geri döndüklerine istedikleri zaman girebilirler.
Yaz tatili gibi bir aradan sonra yeniden başlayan oyunda eğlenmeniz dileği ile.
"Macera henüz sona ermedi elbette!"
Yaz tatili gibi bir aradan sonra yeniden başlayan oyunda eğlenmeniz dileği ile.
"Macera henüz sona ermedi elbette!"

Bakalım sizin hikayeyi dahi okumadım süpriz olacak her şey bana. En azından henginiz erkek, hanginiz bayan resimlerden görebileceğim.
Bu legacy olayı aslında bana pekte bir güç kazandırmadı. Becerilerim üstünden oynadığım için beceri puanlarına verdikleri eksiler başıma bela olmaz umarım. Keşke sadece belirttiklerine verseymiş bu eksileri.
Bu legacy olayı aslında bana pekte bir güç kazandırmadı. Becerilerim üstünden oynadığım için beceri puanlarına verdikleri eksiler başıma bela olmaz umarım. Keşke sadece belirttiklerine verseymiş bu eksileri.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Onun gözümüzün önünde, deli gibi kaçtığını gördükten sonra kafayı sıyırdığını anlamak için medyum olmaya gerek yok.Illyra wrote:bende şimdi farkına vardım, edmond yerine ben küçük bir düzeltme yaparımyılın metası oldu bu gibime geliyo
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury

