Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
-
Slach
- Gölge Ustası
- Posts: 759
- Joined: Sat Nov 13, 2004 10:00 am
- Location: Eskişehir
-
Contact:
Post
by Slach »
Görünce baya güldüm sizlerle paylaşmak istedim.

Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
-
Lugtarias
- Forum Yöneticisi
- Posts: 726
- Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
- Location: izmir
Post
by Lugtarias »
Sadece alkışlıyorum
Not: Kalkan resmi cidden mükemmel

Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
-
Efla
- Site Admin

- Posts: 3913
- Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
-
Contact:
Post
by Efla »
chr 18

doğru ama ne diyeyim
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
-
Lydronk
- Kullanıcı

- Posts: 882
- Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
- Location: Ankara
Post
by Lydronk »
Kahkah kehkeh! Karizma 18 demek. şimdi konuşma yeteneği de var (zekası 3ün altında değil

) dediği çok şeye inanırız artık! Çok güldüm ya. Çok hoş
