site
site
Bu sitede benim kullandıgım arka plandan başka arkaplanlarda varmış galiba bende kırmızı kahve regi bi fon var. Profilden girdim ayarlamadım. Bilmiyorum Illyra söledi bana be baska ullanıyom diye. Var mı yok mu ??
Re: site
şimdi bakınca gözükmüyor ama eskiden vardı. ben eskiden seçmiştim mavi beyaz bendeki adını unuttum. ondan çooook önce çok güzel bir temam vardı
ama sonra gitti.
neyse cidden neden tema durumu böyle ki acaba? çok zaman starfell kahve ve kırmızı yazıları okumanın zor olduğundan yakınıp duruyor.
neyse cidden neden tema durumu böyle ki acaba? çok zaman starfell kahve ve kırmızı yazıları okumanın zor olduğundan yakınıp duruyor.

Parlak renklere bakmaktansa bu gibi daha koyu renkler ağırlıklı bir arka plan gözleriniz için daha iyi diyerek belki sizi bir miktar mutlu edebilirim.
Ekranınızda olabildiğince koyu renklere ağırlık verin ve word ile çok ilgileniyorsanız belkide benim bir arkadaşın yaptığı gibi siyah üstüne "cyan" cırtlak rengine geçmeniz gözleriniz için daha hayırlı olabilir.
BU tema benim hoşuma gidiyor aslında. Neden değiştirmek istiyorsunuz ki?
BU tema benim hoşuma gidiyor aslında. Neden değiştirmek istiyorsunuz ki?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka

