site

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
Post Reply
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

site

Post by Starfell »

Bu sitede benim kullandıgım arka plandan başka arkaplanlarda varmış galiba bende kırmızı kahve regi bi fon var. Profilden girdim ayarlamadım. Bilmiyorum Illyra söledi bana be baska ullanıyom diye. Var mı yok mu ??
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Re: site

Post by Illyra »

şimdi bakınca gözükmüyor ama eskiden vardı. ben eskiden seçmiştim mavi beyaz bendeki adını unuttum. ondan çooook önce çok güzel bir temam vardı :( ama sonra gitti.

neyse cidden neden tema durumu böyle ki acaba? çok zaman starfell kahve ve kırmızı yazıları okumanın zor olduğundan yakınıp duruyor.
Image
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Parlak renklere bakmaktansa bu gibi daha koyu renkler ağırlıklı bir arka plan gözleriniz için daha iyi diyerek belki sizi bir miktar mutlu edebilirim. :D Ekranınızda olabildiğince koyu renklere ağırlık verin ve word ile çok ilgileniyorsanız belkide benim bir arkadaşın yaptığı gibi siyah üstüne "cyan" cırtlak rengine geçmeniz gözleriniz için daha hayırlı olabilir.

BU tema benim hoşuma gidiyor aslında. Neden değiştirmek istiyorsunuz ki?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

farklı temalar var arkadaşlar. Ama onlar hazır temalar ve siteye uyarlandıkları söylenemez yani hiçbiri bu tema kadar şık durmayacaktır. Yİne de isteyenler için:

Sol taraftan Hesabınız-> site temasını seçin

Kolay gelsin
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply