Dragon Lance okurken en zevk aldığınız bölü

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
User avatar
haplo25
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 401
Joined: Mon Jun 14, 2004 10:00 am
Location: Nexus

DL

Post by haplo25 »

Bence en güzel kitap Yaz Alevi Ejderhaları en sevdiğim bölüm ise Tanrıların Toplantısı
AresMajere
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 65
Joined: Sat Mar 13, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by AresMajere »

Kaos savaşı çok hoşuma gitmişti..Bunun yanında Dhamon Grimwolf un geçtiği hikaye ve bölümlerede hayranım..Yani Dhamon süper bir adam ve kitapta o adamın karakteri ve rp si mükemmel aktarılmış
Asuthay
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 294
Joined: Thu Jan 15, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Asuthay »

Tanis ve Raistlin'in konuşmaları iki zeki kudretli adamın konuşmalarına dönüşüyor ve bu da benim çok hoşuma gidiyor.Bu raistlin Caramon'a biraz daha vefalı davransa daha çok hoşuma gidecek...
Hiç bir kötü varlık özgür olduğunu iddia edemez.
Ã?ünkü ''özgürlük ağacı'' zorba ve zalimlerin kanıyla sulanır.
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Raistlin Caramon'a daha yakın yada şevkatli davransayıdı pekçok olay olmazdı. Raistlini böyle kabul etmek lazım. Duyguların yarısı raistlinde diğer yarısıda caramonda toplanmış. Bu onların laneti. Tanrılar tarafından ikiye bölünmüş bir insanlar.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Asuthay
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 294
Joined: Thu Jan 15, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Asuthay »

Dragonfire ben ikizler efsanesini okumadım ve sadece ilkbahar ve güz alacakaranlığını okuduğum için bilgi noksanlığım var onun için böyle bir yorum yaptım okuduğum iki kitaba göre.Aydınlattığın için teşekkür ederim...

Saygılar ve Sevgiler arkadaşlar...
Hiç bir kötü varlık özgür olduğunu iddia edemez.
Ã?ünkü ''özgürlük ağacı'' zorba ve zalimlerin kanıyla sulanır.
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

ikizlerin üçlemesi tam anlamıyla bir şaheserdi bence .özellikle son kitapları çok hoşuma gitmişti.
ahhhhhhhhhh bi de adam gibi bir filmini yapabilseler...............
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
zalhonan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 97
Joined: Tue Jan 04, 2005 10:00 am
Location: bursa

Post by zalhonan »

raistlin ile caramon'un cehennemin kapıları önündeki son karşılaşmaları ve orada geçen diyaloglar..enfes!
güç içinde yükselen;
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

genel olarak raistlin'li bölümler ama hiç birinden kara elf serisinde drizzt'in başından geçenler, günlükleri ve kristalin hizmetkarın'daki ve sessiz kılıç'taki artemis entreri'li bölümler kadar hoşlanmadım
Post Reply