monk hakkında küçük bi soru

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:.Mesela son seviye bir Monk, ne kadar yüksekten düşerse düşsün hasar almaz :)
Abarttın sanırım Edmond; o dediğin özellik duvar ya da yamaç kenarından düşerken değil miydi? Düz duvara bile kısmen tutunup hızını azaltıyordu sanırım.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote:
Edmond wrote:.Mesela son seviye bir Monk, ne kadar yüksekten düşerse düşsün hasar almaz :)
Abarttın sanırım Edmond; o dediğin özellik duvar ya da yamaç kenarından düşerken değil miydi? Düz duvara bile kısmen tutunup hızını azaltıyordu sanırım.

.
Evet kaynakta bi duvardan vs atlarsa diye yazıyor ama ben doğrudan boşluktan atlamasına mümkün gözüyle bakmıyorum.O devirde uçaktan düşcekk değil ya.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:
dwaxer wrote:
Edmond wrote:.Mesela son seviye bir Monk, ne kadar yüksekten düşerse düşsün hasar almaz :)
Abarttın sanırım Edmond; o dediğin özellik duvar ya da yamaç kenarından düşerken değil miydi? Düz duvara bile kısmen tutunup hızını azaltıyordu sanırım.
.
Evet kaynakta bi duvardan vs atlarsa diye yazıyor ama ben doğrudan boşluktan atlamasına mümkün gözüyle bakmıyorum.O devirde uçaktan düşcekk değil ya.
Köprüden düşebilir, vs. Gandalf nasıl düşmüştü "you cannot pass!!" derken! :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote:
Edmond wrote:
dwaxer wrote:Abarttın sanırım Edmond; o dediğin özellik duvar ya da yamaç kenarından düşerken değil miydi? Düz duvara bile kısmen tutunup hızını azaltıyordu sanırım.
.
Evet kaynakta bi duvardan vs atlarsa diye yazıyor ama ben doğrudan boşluktan atlamasına mümkün gözüyle bakmıyorum.O devirde uçaktan düşcekk değil ya.
Köprüden düşebilir, vs. Gandalf nasıl düşmüştü "you cannot pass!!" derken! :-P
Mantuklu :D Köprü aklıma gelmemişti bak :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

3rd eddition için.

Uçağı boş ver, ejderhanın üstünden de düşebilir.

Keşişler saldırıları sırasında illaki yumruklarını kullanmazlar. Tekme, yumruk, kafa, göğüs, parmak, kalça... ne varsa kullanabilirler. Ancak düşük seviyede bunu o kadar hızlı yapmazlar. Kolları olmayan bir keşiş bacakları ile saldırabilir. Kolları ve bacakları olmayan bir keşiş kafası ile saldırabilir. Saçma ama olabilir. Fantastik bir dünyadayız. :D

İki elle silah kullanma alırsa fazladan saldırılarını, flurry of blows ile dahi birlikte, yapabilir. Ancak bu fazladan saldırılarını off hand yani türkçesi beceriksiz eli ile yapması gerekir ve o elinde silah olması gerekir. Dez avantajı ise bu saldırıların vurma ihtimalinin düşmesi ve giden marifetler.

Keşişlerin büyülü güçleri vardır. Büyü ile ilgili bir sınıf almışlarsa büyü yapabilirler. Ancak büyü ile ilgili bir sınıfı keşişlik üstüne almışlarsa, bir daha keşişte ilerleyemezler. Keşişliğin mantığı mükemmel insana ulaşmak, insanların ulaşabileceği en uç noktaya kadar ilerleyebilmek. Bu sebeple sınıfları dışındakilere yönelmeleri bunu bozabilir.

Büyüden kastın büyüsel yetenekler ise baştan aşağı bunlar ile bezenmişlerdir.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

valla ne desek yalnış çıkabilir çok oynuyolar monk sınıfıyla d&d kitabı falan varsa bi yerde o daha çok yardımcı olur
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

sırf yumruk diil tekme kafa hepsini kullanıyor ikiden fazla olabiliyor galiba o yüzden
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Edmond'un söylediği kısmen doğru aslında. Yani lvl20 bir monkun düşmesi için yükseklik sınırı yok. Tek kısıt uçaktan düşer gibi yere çakılmaması hızını kesmek için destek alabileceğibişeyler olması. Yani köprüden düşünce muhtemelen hasar almayacaktır. Kale suurndan aşşağı inmek zaten kolay olur. Gandalfın düştüğü delikten düşerken de hasar almayacaktır yani.

Lvl20 monk arkadaşlar olsun o kadar. Ã?oğu kişi zaten 3rd editionun bugı olduğunu söyler. Gerçekten de yüksek seviye bi monk herkesi sağlam pataklar. Büyücünün mü monkun mu daha güçlü olacağı konusunda kararsız kaldım ben. Neyse bu başka bi tartışma konusu zaten...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Efla wrote:
Lvl20 monk arkadaşlar olsun o kadar. Ã?oğu kişi zaten 3rd editionun bugı olduğunu söyler. Gerçekten de yüksek seviye bi monk herkesi sağlam pataklar. Büyücünün mü monkun mu daha güçlü olacağı konusunda kararsız kaldım ben. Neyse bu başka bi tartışma konusu zaten...
yok ya monkları yenmek için ac'i yüksek bir zırha ve iyi silahlara sahip yetenekli bir savaşçı yetiyor, her ne kadar güçlü vursada sonuçta ac'ye takılıyo, yani ejder derisi zırhlarda falan...

büyücüde öyle bir savaşa hazırlıklıysa, konsantre olma yeteneği ve hızlı büyü yapma yeteneği yüksekse yener bence, ama monk savaş alanını önceden hazırlarsa durum değişebilir. Battle mage'de hiç şansı yok ama :) acayip seri saldırıyo battle mage'ler büyüleri güçten düşene kadar dayansa iyi yine, ard arda büyüler...
Post Reply