Shikaku-Mon (Oyun Ekranı)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Illyra wrote: "Ama ailemin onuru ne olacak? Babam mı girecek hapise? Kim yaptı bunları, nasıl çıkacağız bu işin içinden. Babamı kendisinin olmayan bir ceza çekmesi için nasıl yollayabilrim. Ah her şey o kadar kabus benzedi ki. Ne yapacağız?"
- Zor günler bizi bekliyormuş demek ki, ama senin hapse girmen babanı kurtarmaz.

- Bence burdan bir an önce çıkalım. yolda düşünürüz ne yapacağımızı.

Koruması gereken kişinin, bu halde oluşu Kaemon'a dokunmuştu. şimdiye kadar sürekli onun yanındaydı, artık onu gerçekten korumasının vakti gelmişti. Bu görevi başarıyla tamamlayacaktı, fakat gene de kalbinin derinliklerinde bir korku duyuyordu.

Ya başaramazsam?
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Reika ayaklarını sürükleyerek elindeki henüz açmadığı bavulu ve laptop çantası ile cipine geri döndü. Sürücü koltuğunun yanına oturarak anahtarı kontağa taktı ve Kaemon'un gelmesini bekledi. Başını üzgünce cama dayamıştı, elinde ise bagajından bulduğu eksiz defteri vardı, deftere sanki bir kurtarıcı gibi sıkıca sarılmıştı...
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Code: Select all

Miyamoto saygı gösterisi yaparak hafifçe eğildi.

"Ben Miyamoto Musaşi, Jean ile görüşecektim?"

Gülümsemeye çalıştı saygı gösterdiğini belirtmek için fakat yorgundu, galiba becerememişti.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Edmond

Code: Select all

Kapı yavadça açıldı, içeriyi Miyamoto'nun çözemediği dalgalananparlak renkli bir ışık aydınlatıyordu. Gördüğü kadarıyla içeride tahta kutu parçaları vardı, bir kaç çivi miyamoto'nun dikkatini çekti. ilginç bir yerdi burası. kapıyı her kim açtıysa kapının arkasına saklanmıştı.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Illyra

Code: Select all

Kaemon, kısa süre sonra bir kaç eşyayla arabaya geldi, bagajı açtı ve eşyaları içine koydu. Reiki, onun bir tabanca ile wakizashisini aldığını gördü. ikisini de kemerine takmıştı.

Sonra Kaemon sağ ön kapıyı açtı ve  arabaya bindi.

- kendini arabayı kullanabilecek kadar iyi hissediyor musun?
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

"Evet arabayı kullanabilirim."

Dedikten sonra arabadan inmeden sol koltuğa geçerek kontağı açtı, marş bastıktan sonra vitesi boşa alarak Kaemon'un binmesini bekledi. Bu sırada eksiz defterini kendi oturduğu koltuğun altına sıkıştırmıştı. Kesinlikle onun görmesini istemezdi.

Donuk bir sesle sordu.

"Peki nereye gidiyoruz?"
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Code: Select all

Miyamoto içinden oflayarak içeri girdi.Aslında korkmuyor değildi hani.Ã?ünkü adamın ters bir şey yapma ihtimâli vardı.Fakat yapacağını zannetmiyordu.

Ama tabiî sarı bir jöleliyle dövüştükten sonra her şey normaldi.

İçeri girdi.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Edmond

Code: Select all

Miyamoto içeri girdi, ve kapıyı açanın kim olduğunu görmek için arkasına baktı, sol arka tarafta camın içinde ufak bir ateş yanıyordu. Eski teknoloji ürünü olan bir lamba diye düşündü. Lamba yıkık dökük tahta bir rafın üzerinde duruyordu. Odada ağır bir kül kokusu vardı.
Ateşin aydınlattığı kadarıyla, ona kapıyı açan çok genç birisiydi. Üzerinde vücudunu kaplayan yırtık pırtık dar bir tayt gözüküyordu, ışıktan anlaşıldığı kadarıyla koyu renkliydi, lacivert ya da siyah olmalıydı. Kısa ve dik saçları vardı.

Genç, hiç bir şey konuşmadan Miyamoto'nun girdiği kapıyı kapattı. Yüzünde aşağılayıcı bir gülümseme vardı. Sonra gene hiçbir şey demeden lambayı aldı ve karşı tarafta bulunun tahta kapıya doğru yöneldi, kapıyı açtığnda içeriye sanki farklı bir karanlık doluşmuştu.

Kapıdan geçtiler, bir süre karanlık ve dar bir koridorda ilerlediler. Daha sonra koridor gene karanlık bir odaya açıldı. Miyamoto, lambalarının izin verdiği kadarıyla ve kül kokusuna dayanabildiği kadarıyla etrafına bakındı.

Etrafa kumaş parçaları dağılmıştı, bir zamanlar kıyafetlermiş gibi duruyorlardı. Genç, sonra lambayı söndürdü.

- Biraz bekle.

Genç bir sesti çıkan 20'li yaşlarında gibi duruyordu.
Sonra Miyamoto'nun anladığı kadarıyla sağ ileri köşeye yakın bir taraftan sesler geldi. Ardından sol ön tarafta bir geçit açıldı, içeri mor renkli bir ışık geliyordu.

- İçeri girebilirsin.

Genç, Miyamoto'nun ardından içeri girdi. Girdikleri odanın üst tarafında bir kapıydı geldikleri, aşağıya demir bir merdiven iniyordu. İçerisi Miyamoto'nun garaj olarak adlandırabileceği bir yerdi. Ã?eşitli araçlar görebiliyordu Miyamoto, hepsi modern araçlardı, bir kısmı tamir halindeydi, lastikleri, motorları ve tamponları çıkarılmıştı. Sağ tarafta bir bilgisayarlar ve bir data transferer vardı. Bilgisayarların bulunduğu yerlerin arka tarafında bir kapı vardı.

En ilginç olan ise, Miyamoto'nun girdiği yerin tam karşısında duran büyük bir hangar kapağıydı.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Illyra

Code: Select all

Yağmur yağmaya başlamıştı, düşen su damlaları baraj gölünde çok güzel bir manzara oluşturuyordu. Arabanın ön camına damlalar düşmeye başlamıştı. Kaemon'un endişesi yağmur yüzünden daha da artmıştı. sakalınını hafif sıvazladı, Reikinin ayaklarının olduğu tarafa yani koltuğunun altına göz attı.

_ Kaemon Per - 4 = 5 success _

- Ordaki defter nedir? orda bırakmasan iyi olur arabayı kullanırken gazın altına sıkışabilir.

Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Code: Select all


"Ben Miyamoto Musaşi.Fakat zaten siz benim kim olduğumu biliyorsunuzdur."

Gülümsedi.

"Sanırım fazla konuşmaya gerek yok, görevimin ayrıntılarını biliyorsunuz, madem öyle neler gerektiğini de en iyi siz bilirsiniz, elbette fazladan birkaç şey istemeye hakkım olduğuna inanıyorum."

Durakladı, yeni bir tanışma için çok konuşmuş gibi geldi ona.

"Evet efendim, ne diyorsunuz?"
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Code: Select all

Yavaşça cipi durdurup defteri aşağıdan alarak arka koltuktaki laptop çantasının içine sıkıştırdı. Ardından arabayı yeniden çalıştırarak yola devam etti.

"Önemli bir şey değil, karalama defterim. Telaştan elimde kalmış olmalı."

Kasvetli havayı yumuşatmak için kendisini zorlayarak hafifçe gülümsedi, yine de gözünü yoldan ayırmıyordu.

"Sen hem zannediyormusun ki gaza sıkıştırabilecek kadar basacağıma. Az hızlı sürsem kontrolüm kaybolacak diye çok korkuyorum."

Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Illyra

Code: Select all

- tamam sinirlenmene gerek yok.

Derken Kaemon daha da gerilmişti.

- Frenin altına kaçabilir anlamında söylemek istemiştim, Edo'ya gidelim orda eskiden beri tanıdığım bir arkadaşım var. bize bir süre yardım edebilir.

yağmur şiddetini iyice arttırmıştı, 5 metre ötesi zor görünüyordu. Fakat yolun kenarında bulunan ağaçlar, uzun süre şehirlerde yaşayan Reiki'ye çok güzel, nadide ve el değmemiş bir güzellik gibi geliyordu.

Kaemon'da kafasını ağaçlardan yana çevirdi, ağaçların arasında ne olduğunu merak ediyordu, çocukça bir meraktı bu.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Code: Select all

Hala yola bakıyordu. Defterini ortaya çıkarttığı için pişman olmuştu. Yolunu Edo'ya çevirmişti ve farkına varmadan yağmurun altında sürdüğü cipini daha da hızlandırıyordu. Yeniden bir melankoliye düşmüştü.

Kaemon'un hayatı... Onun hayatının ne kadarını biliyordu ki? Bir arkadaşı? Peki nasıl tanımıştı bu arkadaşını, nereden, yardım edeceğini nasıl biliyordu, ayrıca neden kendisi hakkında endişe edip duruyordu? Hala gözüne bir çocukmuydu yoksa Reika?

Cipi hızlandırdığını fark ettiğinde, duraksamadı. Gözlerinde hüzünlü, melanloklik bir bakış birikmişti. Yavaşlamamıştı çünkü kendisine güveniyordu. .. Gaza basmak hayatın diğer gerçekleri, boş yere suçlanma ve kendi umutsuzluğu karşısında, hızın beraberinde getirdiği adrenalinle bir ilaç gibi gelmişti kendisine...
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Edmond

Code: Select all

Miyamoto, bilgisayarın üzerindeki masada bir pizza kutusu görmüştü, yarısından bir dilim kadar fazlası masada duruyordu pizzanın.

Karşısındaki gencin eli hafif titremeye başlamıştı.

- acıkmadın mı, biraz pizza ye istersen. göreve çıkman için çok acelen yok. sana bir pick-up araba bir de aile ayarlayacağız. adın Histosi Mikaya, peepersın. evraklarını biraz sonra vereceğim. karı ve çocuklarınla az sonra tanışacaksın. kayak takımları ve malzemeler arabanın bagajıda. İsveçe hem tatil, hem hobi amaçlı gidiyorsunuz.
İsveç sınırını geçtikten sonra kendi başınasın.

Stockholm'de kara kaplan çetesinin bir elemanını tanıyoruz, adı Gustav Hackert. 35. sokak'ta takılıyormuş, dikkat et orası makyajlıların (sibernetik eşyalara makyaj deniyor) çok takıldığı bir yerdir, beklemediğin şeyler olabilir. soruşturmaya ordan başla, dikkatli ol

Sonra genç cebinden sigara kağıdı ve biraz toz çıkardı sardı  ve yaktı. uyuşturucu olmalıydı bu, bir nefes aldıktan sonra rahatladı. sonra ciddiyetle, arka tarafa doğru ilerledi.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Code: Select all

Miyamoto sırıttı, acaba eşi ne derece eşiydi.

Sonra bu düşünceyi aklından sildi.

"Pekâlâ."

Diyerek bir dilim aldı pizzadan, Paris'te pizza yiyordu ilk defa.Gerçekten harikaydı.

"Silahlarım ne olacak?Ve ne zaman yola çıkıyorum?"
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Post Reply