DM'siz 4th ed. oyunu

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Tersyuz wrote:Gel gel. yoksa hem DM'siz hem playersız oyun olacaktı. oyunu ilerlettim yanlız, gönüllülerden biri olarak başla. :evil:
Statlarıda zar at istersen daha güzel geldi bana 22 pointten :D
İnan bana, eğer ki ben atarsam, 10, 10, 10, 10, 10, 10, şeklinde zarlarla karşılaşırım.

Gerek yok yani :D

Geçelim onu, ben şimdi karşıma bir canavar çıkartıp mı başlayacağım, iyide canavarların özelliklerini hangi siteden alabilirim?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Edmond wrote:
Tersyuz wrote:Gel gel. yoksa hem DM'siz hem playersız oyun olacaktı. oyunu ilerlettim yanlız, gönüllülerden biri olarak başla. :evil:
Statlarıda zar at istersen daha güzel geldi bana 22 pointten :D
İnan bana, eğer ki ben atarsam, 10, 10, 10, 10, 10, 10, şeklinde zarlarla karşılaşırım.

Gerek yok yani :D

Geçelim onu, ben şimdi karşıma bir canavar çıkartıp mı başlayacağım, iyide canavarların özelliklerini hangi siteden alabilirim?
Monster Manual lazım, hazır dwaxerda geliyorsa bir görev uydurdum bunun için gönüllü olarak başlayın, suikastçileride insan, orc ya da kara elf yapabiliriz. :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Birde başlangıç zarında isim değiştirmek suretiyle hile yapılabilir. :D
Ben yapmadım ama bunu da söyliyeyim. :evil:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Arkadaşım zar filan değil, ben standart array ile hazırlıyorum karakterimi, mahsuru yoktur herhâlde. :-P
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

dwaxer wrote:Arkadaşım zar filan değil, ben standart array ile hazırlıyorum karakterimi, mahsuru yoktur herhâlde. :-P
Nasıl isterseniz. :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Hazırladım bir karakter; umarım doğru hazırlamışımdır! :mrgreen:



Karakter bilgileri:
İsim: Katran
Irk/Sınıf: Tiefling/Wizard
Alig/Deity: Unalignment/Ioun
Görünüşü ve amacı: Boy:180, kilo: 80 Kötü bakışlı, ürkütücü bir tiefling. Kuyruğunun ucunda bir hançer takılıdır. Elindeki değnek-asası ve giysisiyle büyücü olduğu bellidir. Amacı savaş kabiliyetini arttırmak, ve sihirli eşyalar alacak kadar zenginleşmek.
Bildiği diller: Common, deep speech

Ability Scores
Str: 11 (+0)
Con: 12 (+1)
Dex: 14 (+2)
Int: 18 (+4)
Wis: 13 (+1)
Cha: 12 (+1)

İnitiative: +2
Hız: 6

Base Defense:
AC: 15 [10+4(Int)+1(staff)]
Ref: 14 [10+4(Int)]
Fort: 11 [10+1(Con)]
Will: 13 [10+1(Wis)+2(wizard)]

HP: 27 (feat:+5)
Healing Surge: 7
Fire resistant: 5 (tiefling)

Attack bonusları:
Quartertaff: +2 (prof)
Dagger: +3 (prof)

Silahlar:
Staff: 1d8
Dagger: 1d4

Powers:
Racial:
Infernal Wrath (vuran düşmana karşı att:+1 & dmg:+Cha modif)
Bloodhunt (bloodied rakibe karşı att:+1)
Class feature:
Staff of Defense (implement olarak staff kullanıyor)
Ghost Sound (wizard cantrip)
Light (wizard cantrip)
Mage Hand (wizard cantrip)
Prestidigitation (wizard cantrip)
At-Will:
Magic Missile
Ray of Frost
Encounter:
Chill Strike
Daily:
Acid Arrow veya Sleep

Skills:
Arcana (Int)(trained)
Insight (Wis)(trained)
Nature (Int) (trained)
Religion (Int) (trained)
Bluff: +2 (tiefling)
Stealth: +2 (tiefling)

Feats:
Toughness (+5 HP)

Eşyalar:
Standart Adventurer’s kit
Staff
Spellbook
Flask*2

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

quarion sen de dalsana oyuna, pratik yapmış olursun!

.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

ya anlayamıyorum ben nası giriş yapcam falan bilmiyorum baya acemiyim yani :) o yüzden giremiyorum istekliyim ama tecrübesizim naparsın :(
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Bana biraz antabilirmisiniz acaba ? herşeyi anladımda bi tek powerların nası dmg e ekleneceğini anlayamadım bide cift scim var biri 1d8 2 tane olunca dmg 2d8 mi oluyo powerların nası dmg e eklendii hakkında hiç bir fikrim yok
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Karakter bilgileri:
İsim:Trastial
Irk/Sınıf:Elf, Ranger
Alig/Deity:Unaligned
Görünüşü ve amacı:Saçı omzuna kadar uzanır rengi sarıdır, ensesinde hafif bi yara vardır gezmeye ve maceralara atılmayı çok sever.

Ability Scores
Str:16(+3)
Con:10(+0)
Dex:16(+3)
Int:11(+0)
Wis:15(+2)
Cha:12(+1)

İnitiative:+3

Base Defense:
AC:15[10+0(levelin yarısı)+2(leather armor)+3(Dex)
Ref:4[+3(dex)+1(Ranger bonus)
Fort:4[+3(str)+1(Ranger bonus)
Will:2[+2(wis)

Powers

HP:22
Healing Surge:6/day

Attack bonusları:
Scimitar melee bonusu:2[+2(profi)]
1.Silah:Scimitar:1d8
2.Silah:Scimitar:1d8

Skills:
Nature(+7)
Perception(+7)
Heal(+7)
Stealth(+8 )
Acrobatics(+8 )
Athletics(+8 )
Feats:Weapon Focus

Eşyalar:
2x scimitar

aynı karakterle katılcam bitek ismi farklı :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

:D Çok hoş yaa... Bu arada Koboldları kim oynatacak arkadaşlar? Biri ölmüş olması lazı zaten
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote::D Çok hoş yaa... Bu arada Koboldları kim oynatacak arkadaşlar? Biri ölmüş olması lazı zaten
Nasıl savaştım ama :D Kabul edin kimse beklemiyordu Cleave gücünü.

Ve ben Kobold'lardan birisini yönettim :)

Bence Savaşın başında ilk yazan eleman insiyatif zarı atsın, ona göre herkes kendisini VE kendisiyle bir sonraki arkadaşı arasındaki herkesi oynatsın.

Yani.İlk Dwaxer yazdı diyelim.Dwaxer insiyatif atar:

İnsiyatif:

Dwaxer
Kobold
Kobold
Edmond
Npc
Kobold
Tersyuz
Quarion

Böyle geldi.

Dwaxer kendisini ve iki Kobold'u, ben bir NPC bir kobold, Teryuz ve Quarion ise kendilerini.

nasıl?Ayrıca AOO'ları herkes kendisi yazar.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Boşver insiyatifi, insiyatif bizden yana! :schemes:
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

13 hasar da ikinci seviye eleman aldı.
Cleave'de yandaki str bonusun kadar hasar alıyor yani 5 sadece. :D

Aklıma gelmişken şunu sorayım charge yapınca bu yetenekleri kullanabiliyor muyuz?
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

dwaxer wrote::D Çok hoş yaa... Bu arada Koboldları kim oynatacak arkadaşlar? Biri ölmüş olması lazı zaten
insiyatif atmayalım, yazma sırasına göre oynayalım, herkes yazınca koboltları ya da başka düşmanları isteyen oynatsın. :embarrass:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Post Reply