Eğer öncelik hesaplayacaksakda biri atar invisiblecastle dan hepimiz için ona göre yaparız. Yada bende atabilirim benim dice wizard die program var ordanda atabilirim farketmz
Quarion wrote:Ben two fanged strike kullanirken yanlış yapmışım +5 atack roll yerine +6 olması lazımdı sanırım +2 profi +1 feat +3 str =+6 doğruyum değilmi
Yok doğru yapmışsın; Weapon Focus attack'a eklenmiyor! Dmg'a +1 ekleniyor.
D&D3,5 Editionda attack'a eklenirdi ama 4 Editionda değişti o kural.
Bu arada senin karakter kağıdını editledim; Weapon Focus (heavy blade) yaptım. Scimitar heavy blade grubunda çünkü.
dwaxer wrote:Tersyuz senin attığın zarlar kaç tane öyle?
1d20+7;1d10+4;1d20+7;1d10+4;1d6
1. saldırı ; 1. hasar ; 2. saldırı ; 2. hasar ; hunter quarry ; +2'de wis bonusu var ikisi de vurursa onu yazmıyorum
Evet ya, ben de bundan sonra attack ve dmg zarlarını aynı anda atacam daha kısa, başarısız olursa dmg yazmam. Gerçi aslında ben o siteyi kullanmayayım bundan sonra kendi zar programımda hızlı hızlı atmak varken, ne diye uğraşıyorum?
dwaxer wrote:Tersyuz senin attığın zarlar kaç tane öyle?
1d20+7;1d10+4;1d20+7;1d10+4;1d6
1. saldırı ; 1. hasar ; 2. saldırı ; 2. hasar ; hunter quarry ; +2'de wis bonusu var ikisi de vurursa onu yazmıyorum
Evet ya, ben de bundan sonra attack ve dmg zarlarını aynı anda atacam daha kısa, başarısız olursa dmg yazmam. Gerçi aslında ben o siteyi kullanmayayım bundan sonra kendi zar programımda hızlı hızlı atmak varken, ne diye uğraşıyorum?
.
Ya o genel kural olsun diye. şimdi mesela ben üstütste 3 kere kritik vursam sitede gözükse vay be ne şanslı dersiniz. Ben evde attım kritik geldi desem ulan sallıyasun galiba dersiniz. demez misizniz? dersiniz dersiniz.
Quarion wrote:High critic neye göre oluyo sen scimitar a high critic demistin sanırım
Saldırı zarında 1d20'de 20 atarsan kritik vuruş oluyor. kılıç 1d8 ise 8 tam vuruyor. Scimitar high critic olduğu için 8 tam'ın yanında 1d8 daha vuruyor.