DM'siz 4th ed. oyunu

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Eğer öncelik hesaplayacaksakda biri atar invisiblecastle dan hepimiz için ona göre yaparız. Yada bende atabilirim benim dice wizard die program var ordanda atabilirim farketmz
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Bu arada benden sonra Edmond ve Quarion da Koboldu birer kere oynatmışsınız! Kobold seriye mi bağladı herkese karşı bir saldırı yapıyor hahaha

Benim wizard da çok kötü zar atıyor vuramadı bir türlü, encounter power boşa gitti tüh! :-P

.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Yetenekli kobold un hali bi başka oluyor yahu :evil:
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Ben two fanged strike kullanirken yanlış yapmışım +5 atack roll yerine +6 olması lazımdı sanırım +2 profi +1 feat +3 str =+6 doğruyum değilmi
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Quarion wrote:Ben two fanged strike kullanirken yanlış yapmışım +5 atack roll yerine +6 olması lazımdı sanırım +2 profi +1 feat +3 str =+6 doğruyum değilmi
Yok doğru yapmışsın; Weapon Focus attack'a eklenmiyor! Dmg'a +1 ekleniyor.

D&D3,5 Editionda attack'a eklenirdi ama 4 Editionda değişti o kural.

Bu arada senin karakter kağıdını editledim; Weapon Focus (heavy blade) yaptım. Scimitar heavy blade grubunda çünkü.

.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Tamam sağol
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

dwaxer wrote:Tersyuz senin attığın zarlar kaç tane öyle?
1d20+7;1d10+4;1d20+7;1d10+4;1d6

1. saldırı ; 1. hasar ; 2. saldırı ; 2. hasar ; hunter quarry ; +2'de wis bonusu var ikisi de vurursa onu yazmıyorum :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Tersyuz wrote:
dwaxer wrote:Tersyuz senin attığın zarlar kaç tane öyle?
1d20+7;1d10+4;1d20+7;1d10+4;1d6

1. saldırı ; 1. hasar ; 2. saldırı ; 2. hasar ; hunter quarry ; +2'de wis bonusu var ikisi de vurursa onu yazmıyorum :D
:D Evet ya, ben de bundan sonra attack ve dmg zarlarını aynı anda atacam daha kısa, başarısız olursa dmg yazmam. Gerçi aslında ben o siteyi kullanmayayım bundan sonra kendi zar programımda hızlı hızlı atmak varken, ne diye uğraşıyorum? :roll:

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Hemen başlayamasam bile önce nasıl oynadığınızı öğrenip başlamayı dşünüyorum.

Sevgili Clicks, öncelikle yorumları bu başlığı yapıyoruz, mesaj attığın bölüm hazırladığın karakter kağıdını koymak için.

Kuralları şöyle söyleyeyim; hani Ocakbaşında topluca hikâye yazıyordunuz ya; işte aynen öyle doğaçlama öykü yazıyorsun ama öyküdeki aksiyonları D&D 4.Ed. kurallarına göre şekillendiriyorsun.


.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

dwaxer wrote:
Tersyuz wrote:
dwaxer wrote:Tersyuz senin attığın zarlar kaç tane öyle?
1d20+7;1d10+4;1d20+7;1d10+4;1d6

1. saldırı ; 1. hasar ; 2. saldırı ; 2. hasar ; hunter quarry ; +2'de wis bonusu var ikisi de vurursa onu yazmıyorum :D
:D Evet ya, ben de bundan sonra attack ve dmg zarlarını aynı anda atacam daha kısa, başarısız olursa dmg yazmam. Gerçi aslında ben o siteyi kullanmayayım bundan sonra kendi zar programımda hızlı hızlı atmak varken, ne diye uğraşıyorum? :roll:

.
Ya o genel kural olsun diye. :evil: şimdi mesela ben üstütste 3 kere kritik vursam sitede gözükse vay be ne şanslı dersiniz. Ben evde attım kritik geldi desem ulan sallıyasun galiba dersiniz. demez misizniz? dersiniz dersiniz. :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Tersyuz, sen kritik atmışsın; kritik 20 atınca max dmg yazman lazım, ayrıca silahın "high crit" silahsa katlanır.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

dwaxer wrote:Tersyuz, sen kritik atmışsın; kritik 20 atınca max dmg yazman lazım, ayrıca silahın "high crit" silahsa katlanır.
Evet ya hehe :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Clicks Warlord olmuş Iska geçmeye paydos artık. :D

Bir şey farkettim bu 4thda atak bonusu veren şeyler çok az. Warlord bunlardan biri. :evil:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

High critic neye göre oluyo sen scimitar a high critic demistin sanırım
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Quarion wrote:High critic neye göre oluyo sen scimitar a high critic demistin sanırım
Saldırı zarında 1d20'de 20 atarsan kritik vuruş oluyor. kılıç 1d8 ise 8 tam vuruyor. Scimitar high critic olduğu için 8 tam'ın yanında 1d8 daha vuruyor. :wink:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Post Reply