süper kahraman oyunu

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

her türlü derken tabii ki insan vücüduna boyut olarak sığabilenler. ama arttırmak mümkün
tır bile saklayabilirdim puanını verseydim :D
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

burda önemli olan nasıl bir karakter istediğiniz ben yaratırım karakterleri, verdiğim örneklerle sınırlı değilsiniz.
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Element manyağı, gücünü büyüden alan uzak doğudan bir keşiş.Buraya manastırının gizli emelleri için gelmiş (artık nereyeyse :D )

Elementlerle ilgili güçleri var.İşte hortum çıkarmak, toprak fırlatmak, su dökmek vs.Bedensel olarak aşırı derecede, hmm, keşişsel :D Yani keşiş güçlerini duymuşsunuzdur, haftalarca yemeden içmeden koşmak vs.

Aşırı çevik olmak, yüksekten düşebilmek de bunlardan birkaçı.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

super - örnek nükleer ışına maruz kalınca güçleriniz açığa çıktı, genel olarak dünyadaki super güç sahibi olmaya yarayan kaynak :wink:

İsim: Obsidian

Normal hali:
En güçlü insan kadar, vucut ağırlığı normalden biraz fazla.

Süper Kuvveti: Yoğunlaşma
Yoğunlaştığı zaman ağırlığıyla beraber kuvvetide artar derisi parlak siyah renge dönüşür. Bu yoğunlaşma sayesinde vucuduna mermi işlemez.

Bu yoğunlaşmanın seviyesi olabilir (Hulk'un kızdıkça kuvvetinin artması gibii) Yani yoğunlaşma arttıkça dayanıklılık ve kuvveti artsın. Gurps bilmediğimden birşey diyemiyorum ama süper gücün sınırlanması bu yoğunlaşmayla bağlantılı olabilir. Bu aslında Colossus'a benzedi ama olsun. :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Tersyuz wrote:super - örnek nükleer ışına maruz kalınca güçleriniz açığa çıktı, genel olarak dünyadaki super güç sahibi olmaya yarayan kaynak :wink:

İsim: Obsidian

Normal hali:
En güçlü insan kadar, vucut ağırlığı normalden biraz fazla.

Süper Kuvveti: Yoğunlaşma
Yoğunlaştığı zaman ağırlığıyla beraber kuvvetide artar derisi parlak siyah renge dönüşür. Bu yoğunlaşma sayesinde vucuduna mermi işlemez.

Bu yoğunlaşmanın seviyesi olabilir (Hulk'un kızdıkça kuvvetinin artması gibii) Yani yoğunlaşma arttıkça dayanıklılık ve kuvveti artsın. Gurps bilmediğimden birşey diyemiyorum ama süper gücün sınırlanması bu yoğunlaşmayla bağlantılı olabilir. Bu aslında Colossus'a benzedi ama olsun. :D
yoğunlaşmayı ne kadar sürede ve ne sıklıkla yapabiliyorsun? maksimum yoğunlaşman ne kadar olabiliyor? ne kaldırabiliyorsun?
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Edmond wrote:Element manyağı, gücünü büyüden alan uzak doğudan bir keşiş.Buraya manastırının gizli emelleri için gelmiş (artık nereyeyse :D )

Elementlerle ilgili güçleri var.İşte hortum çıkarmak, toprak fırlatmak, su dökmek vs.Bedensel olarak aşırı derecede, hmm, keşişsel :D Yani keşiş güçlerini duymuşsunuzdur, haftalarca yemeden içmeden koşmak vs.

Aşırı çevik olmak, yüksekten düşebilmek de bunlardan birkaçı.
element derken toprak, su, ateş ve hava mı?
Image
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Resmini de koyayım. :D
Image

Onu oyun kuralları dahilinde sen belirle, sonuçta bu karakterlerin bir leveli filan olmayacak mı? :-o
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Androner wrote:
Edmond wrote:Element manyağı, gücünü büyüden alan uzak doğudan bir keşiş.Buraya manastırının gizli emelleri için gelmiş (artık nereyeyse :D )

Elementlerle ilgili güçleri var.İşte hortum çıkarmak, toprak fırlatmak, su dökmek vs.Bedensel olarak aşırı derecede, hmm, keşişsel :D Yani keşiş güçlerini duymuşsunuzdur, haftalarca yemeden içmeden koşmak vs.

Aşırı çevik olmak, yüksekten düşebilmek de bunlardan birkaçı.
element derken toprak, su, ateş ve hava mı?
Haha, evet, onlar element değil ama element olarak geçiyor :D N'apayım :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Hehehe, bak images.google.com dan bunu bulabildim :D

Image
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

level yok, 5 tonu kaldırabiliyorsun şekil değiştirince
bir de dediğin özellikler var. biraz da diğer şeyler için puan ayırdım

yani 50 st oluyor sende
(50*50)/5=500 kg senin için ha var ha yok. encumbrance almazsın 500 kg'a kadar. 50 de hp olur zor ölürsün.

700 puan veriyorum 50 st 500 puan götürdü, 100 puan damage reduction (20), 40 puan mermilerin işlememesi, geriye 60 puanın kalıyor. gibi
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Edmond wrote:Hehehe, bak images.google.com dan bunu bulabildim :D

Image
:D tamam senin karakteri hazırlıyorum.
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Uf edmond işin ne kolay ya :D ya keşiş ya ozan, en güzeli valla... şimdi ne seçsem, ne seçsem...

inanılmaz derecede hızlı, o kadar hızlı ki o kadar yani!! mesela ses hızı olabilir, ya da ışık hızı. yükseğe zıplayabiliyor, gölge formuna girebiliyor.. geriye puan kalırsa bir de düşmanın gücünü etkisiz hale getirme.
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

buna benzer bişey olurum herhalde:

Image

tabi ateşli silahlar dışında..
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

AlenthasLeasess wrote:Uf edmond işin ne kolay ya :D ya keşiş ya ozan, en güzeli valla... şimdi ne seçsem, ne seçsem...

inanılmaz derecede hızlı, o kadar hızlı ki o kadar yani!! mesela ses hızı olabilir, ya da ışık hızı. yükseğe zıplayabiliyor, gölge formuna girebiliyor.. geriye puan kalırsa bir de düşmanın gücünü etkisiz hale getirme.
yaklaşık 300 puana ses hızını çıkarabiliriz. gölge formu 55 puan, 100 puan super jump'a gider, düşmanın gücünü etkisiz hale getirme 50*n puan ama sadece n kaynağa sahip güç için, örnek elemental, spirit, chi vs.
Image
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

AlenthasLeasess wrote:Uf edmond işin ne kolay ya :D ya keşiş ya ozan, en güzeli valla... şimdi ne seçsem, ne seçsem...

inanılmaz derecede hızlı, o kadar hızlı ki o kadar yani!! mesela ses hızı olabilir, ya da ışık hızı. yükseğe zıplayabiliyor, gölge formuna girebiliyor.. geriye puan kalırsa bir de düşmanın gücünü etkisiz hale getirme.
Hızla koşup bana kafa at bakalım ne olacak? :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Post Reply