tır bile saklayabilirdim puanını verseydim
süper kahraman oyunu
Element manyağı, gücünü büyüden alan uzak doğudan bir keşiş.Buraya manastırının gizli emelleri için gelmiş (artık nereyeyse
)
Elementlerle ilgili güçleri var.İşte hortum çıkarmak, toprak fırlatmak, su dökmek vs.Bedensel olarak aşırı derecede, hmm, keşişsel
Yani keşiş güçlerini duymuşsunuzdur, haftalarca yemeden içmeden koşmak vs.
Aşırı çevik olmak, yüksekten düşebilmek de bunlardan birkaçı.
Elementlerle ilgili güçleri var.İşte hortum çıkarmak, toprak fırlatmak, su dökmek vs.Bedensel olarak aşırı derecede, hmm, keşişsel
Aşırı çevik olmak, yüksekten düşebilmek de bunlardan birkaçı.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
super - örnek nükleer ışına maruz kalınca güçleriniz açığa çıktı, genel olarak dünyadaki super güç sahibi olmaya yarayan kaynak
İsim: Obsidian
Normal hali:
En güçlü insan kadar, vucut ağırlığı normalden biraz fazla.
Süper Kuvveti: Yoğunlaşma
Yoğunlaştığı zaman ağırlığıyla beraber kuvvetide artar derisi parlak siyah renge dönüşür. Bu yoğunlaşma sayesinde vucuduna mermi işlemez.
Bu yoğunlaşmanın seviyesi olabilir (Hulk'un kızdıkça kuvvetinin artması gibii) Yani yoğunlaşma arttıkça dayanıklılık ve kuvveti artsın. Gurps bilmediğimden birşey diyemiyorum ama süper gücün sınırlanması bu yoğunlaşmayla bağlantılı olabilir. Bu aslında Colossus'a benzedi ama olsun.
İsim: Obsidian
Normal hali:
En güçlü insan kadar, vucut ağırlığı normalden biraz fazla.
Süper Kuvveti: Yoğunlaşma
Yoğunlaştığı zaman ağırlığıyla beraber kuvvetide artar derisi parlak siyah renge dönüşür. Bu yoğunlaşma sayesinde vucuduna mermi işlemez.
Bu yoğunlaşmanın seviyesi olabilir (Hulk'un kızdıkça kuvvetinin artması gibii) Yani yoğunlaşma arttıkça dayanıklılık ve kuvveti artsın. Gurps bilmediğimden birşey diyemiyorum ama süper gücün sınırlanması bu yoğunlaşmayla bağlantılı olabilir. Bu aslında Colossus'a benzedi ama olsun.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
yoğunlaşmayı ne kadar sürede ve ne sıklıkla yapabiliyorsun? maksimum yoğunlaşman ne kadar olabiliyor? ne kaldırabiliyorsun?Tersyuz wrote:super - örnek nükleer ışına maruz kalınca güçleriniz açığa çıktı, genel olarak dünyadaki super güç sahibi olmaya yarayan kaynak![]()
İsim: Obsidian
Normal hali:
En güçlü insan kadar, vucut ağırlığı normalden biraz fazla.
Süper Kuvveti: Yoğunlaşma
Yoğunlaştığı zaman ağırlığıyla beraber kuvvetide artar derisi parlak siyah renge dönüşür. Bu yoğunlaşma sayesinde vucuduna mermi işlemez.
Bu yoğunlaşmanın seviyesi olabilir (Hulk'un kızdıkça kuvvetinin artması gibii) Yani yoğunlaşma arttıkça dayanıklılık ve kuvveti artsın. Gurps bilmediğimden birşey diyemiyorum ama süper gücün sınırlanması bu yoğunlaşmayla bağlantılı olabilir. Bu aslında Colossus'a benzedi ama olsun.

element derken toprak, su, ateş ve hava mı?Edmond wrote:Element manyağı, gücünü büyüden alan uzak doğudan bir keşiş.Buraya manastırının gizli emelleri için gelmiş (artık nereyeyse)
Elementlerle ilgili güçleri var.İşte hortum çıkarmak, toprak fırlatmak, su dökmek vs.Bedensel olarak aşırı derecede, hmm, keşişselYani keşiş güçlerini duymuşsunuzdur, haftalarca yemeden içmeden koşmak vs.
Aşırı çevik olmak, yüksekten düşebilmek de bunlardan birkaçı.

Haha, evet, onlar element değil ama element olarak geçiyorAndroner wrote:element derken toprak, su, ateş ve hava mı?Edmond wrote:Element manyağı, gücünü büyüden alan uzak doğudan bir keşiş.Buraya manastırının gizli emelleri için gelmiş (artık nereyeyse)
Elementlerle ilgili güçleri var.İşte hortum çıkarmak, toprak fırlatmak, su dökmek vs.Bedensel olarak aşırı derecede, hmm, keşişselYani keşiş güçlerini duymuşsunuzdur, haftalarca yemeden içmeden koşmak vs.
Aşırı çevik olmak, yüksekten düşebilmek de bunlardan birkaçı.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
level yok, 5 tonu kaldırabiliyorsun şekil değiştirince
bir de dediğin özellikler var. biraz da diğer şeyler için puan ayırdım
yani 50 st oluyor sende
(50*50)/5=500 kg senin için ha var ha yok. encumbrance almazsın 500 kg'a kadar. 50 de hp olur zor ölürsün.
700 puan veriyorum 50 st 500 puan götürdü, 100 puan damage reduction (20), 40 puan mermilerin işlememesi, geriye 60 puanın kalıyor. gibi
bir de dediğin özellikler var. biraz da diğer şeyler için puan ayırdım
yani 50 st oluyor sende
(50*50)/5=500 kg senin için ha var ha yok. encumbrance almazsın 500 kg'a kadar. 50 de hp olur zor ölürsün.
700 puan veriyorum 50 st 500 puan götürdü, 100 puan damage reduction (20), 40 puan mermilerin işlememesi, geriye 60 puanın kalıyor. gibi

Uf edmond işin ne kolay ya
ya keşiş ya ozan, en güzeli valla... şimdi ne seçsem, ne seçsem...
inanılmaz derecede hızlı, o kadar hızlı ki o kadar yani!! mesela ses hızı olabilir, ya da ışık hızı. yükseğe zıplayabiliyor, gölge formuna girebiliyor.. geriye puan kalırsa bir de düşmanın gücünü etkisiz hale getirme.
inanılmaz derecede hızlı, o kadar hızlı ki o kadar yani!! mesela ses hızı olabilir, ya da ışık hızı. yükseğe zıplayabiliyor, gölge formuna girebiliyor.. geriye puan kalırsa bir de düşmanın gücünü etkisiz hale getirme.
yaklaşık 300 puana ses hızını çıkarabiliriz. gölge formu 55 puan, 100 puan super jump'a gider, düşmanın gücünü etkisiz hale getirme 50*n puan ama sadece n kaynağa sahip güç için, örnek elemental, spirit, chi vs.AlenthasLeasess wrote:Uf edmond işin ne kolay yaya keşiş ya ozan, en güzeli valla... şimdi ne seçsem, ne seçsem...
inanılmaz derecede hızlı, o kadar hızlı ki o kadar yani!! mesela ses hızı olabilir, ya da ışık hızı. yükseğe zıplayabiliyor, gölge formuna girebiliyor.. geriye puan kalırsa bir de düşmanın gücünü etkisiz hale getirme.

Hızla koşup bana kafa at bakalım ne olacak?AlenthasLeasess wrote:Uf edmond işin ne kolay yaya keşiş ya ozan, en güzeli valla... şimdi ne seçsem, ne seçsem...
inanılmaz derecede hızlı, o kadar hızlı ki o kadar yani!! mesela ses hızı olabilir, ya da ışık hızı. yükseğe zıplayabiliyor, gölge formuna girebiliyor.. geriye puan kalırsa bir de düşmanın gücünü etkisiz hale getirme.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12



