Böyle bir şey yapma sebeplerim:
"Bir hikayenin başkahramanı hep en güçlü olur, neden?Bu adam anasının garnından tanrı mı doğar?Madem öyle 1. seviye başlayalım."
"Bir karakter neden hep kazanır?Çok mu şanslı bu eleman?"
"Bir karakter neden hep ne üdüğü belirsiz olur?Bunun ne olduğu gayet belli olacak"
"Ve tabiî ki DnD 4th kurallarını daha iyi öğrenmek."
Peki neden Ocakbaşı değil de burası.
"Madem Ocakbaşı'nda Ortak Hikaye oluyor, burada da tek kişilik FRP'de sakınca yok"
"Bu bir öykü değil, oyun, yani karakter ilk yazımda ölebilir."
"Bir öykü ile arasındaki en önemli fark: Karakterin geleceği hakkında hiçbir fikrim yok
Evet, yakında başlayacağım, bilginize

