Hakmarun ...... Öalışmalar, yorumlar, konuşmalar, v

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:Valla ben kararlar hakkında bir yorum yapmayacağım, ne derlerse ona katılıcam :)
Bu kadar da değil! :-P

Edmond, senin bir fikrin yok mu yahu!

Gidin şu fareleri (zaten 5-6 tane kaldı) temizleyin bence; aradan sadece 1 gün geçtiği için bıraktığınız gibi bulacaksınız ama söyleyeyim; çoğunlukla terk ettiğiniz mekanlara geri dönüşlerde ortam değişmiş olur, yani bıraktığınız gibi olmaz çoğunlukla.

.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Clicks total defence iner :D dimi? :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ben Zander'e gidelim demiştim zaten :)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet bodrum kata iniyor musunuz savaşmak için? İnmeyen, itiraz eden var mı? Varsa söylesin. :mrgreen:

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Astil, kapıda çaprazdan melee attack yapabilir isterse; sadece 2.vuruşlarına -2 attack vereceğim. (istersen değiştirebilirsin hamleni)
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Tamam ozaman twin strike olsun.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Quarion wrote:Tamam ozaman twin strike olsun.
tamam yaz melee attack yaptığını da opp yeme :schemes:
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Size başımdan geçen bir olayı anlatayım belki ilginizi çeker:
Sizi dev farelerle savaştırıyorum ya böyle; hastalıklı, iğrenç farelerle; geçen hafta benim dwarf/fighter oynadığım oyunda da aynısı başıma geldi! :mrgreen:
Grubumla kanalizasyonlara filan girince aynen bizdeki gibi “dire” büyük farelere rastladık. Aslında çevrede daha çok goblinlerle savaşıyorduk, burda da bir goblin vardı ve farelerle muhabbet ediyordu. Neyse uzatmayalım, bir şekilde biz savaşa başladık. Ben farelere baltamla müthiş darbeler vurduğum hâlde pek bir şey olmuyordu. Sinir oldum tabii. Meğerse farelerde Dmg/Reduction DR:10/silver varmış! Yani ancak gümüş silahtan etkileniyor, diğer dmglarda 10 puan düşüyor! Yandaki goblin de birden Fareadam-gobline dönüşüvermez mi!! Bunlar kurt-adamın fare versiyonuymuş meğerse. Üstelik bende full-plateli AC:24 olduğu hâlde kaç kere ısırıldım (17-18 atıp durdu DM) ve de üstüne üstlük +8 fort dayanımım (yani:18 ) olduğu hâlde hastalığı da kapmışım! şimdi dolunay çıkmasını bekliyorum bakalım ne olacak. :schemes:

Aklıma geldi; grubu farelerle fazla savaştırdım, ilahi adalet bana ceza verdi herhâlde diye düşündüm. :mrgreen:

.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Benim vuruşuma niye Str modif eklemedin ?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Quarion wrote:Benim vuruşuma niye Str modif eklemedin ?
Twin Strike da sadece silahların hasarı verilir Hit:1[W]

şimdi sana kendi adamının özelliğini bilmiyorsun diye ceza verirdim ama bizim sistemde ceza yok, sadece ödül var. :-P

.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

:D ok bilmiodum.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
6 fareyi de yan yana dizdim, bir kişi bile akıl edip alchemist fire atmadı!
.
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Özür dilerim farkedememişim tur döndüğünü. şimdi ise anlayamadığım bi sebepten resimler tam yüklenemiyor. Sorun bnede diye tahmin ediyorum ama eğer başkasında da varsa resimleri başka biyere taşıyalım.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Efla wrote:Özür dilerim farkedememişim tur döndüğünü. şimdi ise anlayamadığım bi sebepten resimler tam yüklenemiyor. Sorun bnede diye tahmin ediyorum ama eğer başkasında da varsa resimleri başka biyere taşıyalım.
Efla resimlerde bir sorun yok. Ama bazen seyrek de olsa resimleri link eden ImageShack sitesinde arıza olduğunda açılmayabiliyorlar (geçici bir olay)

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Aaa, ben de fark etmemişim tur döndüğünü. Dalgınım bu aralar zaten :| , sayfa değişince görememişim. Neyse artık.
Image
Post Reply