Hakmarun ...... Öalışmalar, yorumlar, konuşmalar, v

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Muhahahaha, ne turdu be :D Çok deli geçirdim ha :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Muhahahaha, ne turdu be :D Çok deli geçirdim ha :D
Birisi seni vursun! :schemes:
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

şimdi düşündüm de çok salakça bir şey yapmışım :D Yani fareler öyle bir şey yapmazlar :D Ama olsun, tur işte :D Maksat Muhabbet :D
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Bende dinledim haa :D neyse olsun bunları rahat alırız bence.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Quarion wrote:Bende dinledim haa :D neyse olsun bunları rahat alırız bence.
Yok bea, bence haklıydım :D (Ã?anakkaleye alıştım ha bea falan :D )
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Fareler yukardan duvarı kemiriyor; sen geri çekilince ne oldu ki? Ayrıca hadi geri çekildin, neden ok atmadın?? Kılıcını (tek kılıcın var, biri çukurdaydı) çektin hemen? Sen kılıç tarafına geçmek istiyorsan ayarlarız bir şeyler, uzmanlığını değiştiririz istersen. Ama seni çok pis izliyorum; ayağın bi kayarsaaa... :schemes:
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote:Fareler yukardan duvarı kemiriyor; sen geri çekilince ne oldu ki? Ayrıca hadi geri çekildin, neden ok atmadın?? Kılıcını (tek kılıcın var, biri çukurdaydı) çektin hemen? Sen kılıç tarafına geçmek istiyorsan ayarlarız bir şeyler, uzmanlığını değiştiririz istersen. Ama seni çok pis izliyorum; ayağın bi kayarsaaa... :schemes:
Ok atamazdım fareler duvarın arkasında kalıyorlardı, düşmanı göremediğim için ok atamam.BU 1

Ben fareler duvarıdan aşağıya inerler diye düşündüm, böyle olunca duvar kenarından inerlerse fırsat saldırısı yapmalarını engellemek istemiştim.Ve eğer tavandan düşerlerse ilk tur PRONE olacaklarını, yani yere kapaklanacaklarını düşünüyorum.Tavan o kadar alçak değildir koskoca mekanda! Di mi :D

Kılıç tarafına geçmek istemiyorum, ok ile iyiyim.

Bir deeee, eğer duvar kenarında kalırsa iki fare saldırdığı zaman kaçacak yeri kalmaz ve pusuya düşmüş olur.Ama öteki türlü, yani ortada birlik hâlinde iken bize bir şey yapamazlar.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Dwaxer yanlış anlamadıysam ortada süper bir yerde olduğum için fare bütün turunu yanıma gelmeye harcadı, ortaya gelmem doğru bir haraketmiş yani :D Üstelik tam dibimde durduğu için ilk saldırıyı da ben yapıyorum, benim için avantajlı bir turdu yani :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Alakası yok Edmond :-P

Size bir sır vereyim; Aslında normalde böyle kazanacağınızın garanti olduğu combatları fazla uzatmadan, "kalan fareleri de kesip, biçtiler, bitirdiler!" diyerek kısa kese(bili)rim. Ã?yle ya, artık karşında ezik bir rakip varken (forum frpsi için söylüyorum) daha fazla uzatmaya gerek olmaz. Ama kafamdaki senaryo dolayısıyla, aranızdan mümkün olduğunca çok kişiyi bu farelere ısırttırmak istiyorum. :schemes: Hepinizi birer kere ısırttırsam hemen combatı keserim yani. Kharadan kritik yeyince zaten mikrobu kaptı da bakalım başkaları da aynı akıbete uğrayacak mı? Özellikle daily ve encounter powerlarını kullanmayıp da sadece basic attack yapanlara öncelikle saldıracağız. :schemes:

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Edmond wrote:Seyredi olduğu yerden var gücüyle okunu attı düşmana (Rat8).

Split The Tree(daily power)

Tutmazsa

Elven Accuracy

Demiştim, yani hem DAily pOwer'ı, hem de Encounter'ı harcadım galiba :D Basic Attack da yapamam çünkü okçuyum.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:
Edmond wrote:Seyredi olduğu yerden var gücüyle okunu attı düşmana (Rat8).
Split The Tree(daily power)TutmazsaElven Accuracy
Demiştim, yani hem DAily pOwer'ı, hem de Encounter'ı harcadım galiba :D Basic Attack da yapamam çünkü okçuyum.
Sen niye hemen üzerine alındın ki? Yarası olan gocunsun. :-P

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Astil, Two fanged Strike poweri sadece tek bir hedefe karşı yapılır.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ehehehe, dwax illa bizi uğraştırmak istiyor :-P
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:Ehehehe, dwax illa bizi uğraştırmak istiyor :-P
:D Evet kendi uğraştığının 20 de 1'i kadar.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ben RPciyim bi kere :cry:
Image
Post Reply