AlenthasLeasess wrote:Düşünüyorumda eğer birisi çıkmama yardım ederse benim atacağım escape ve yardım eden kişinin atacağı escape zarı toplansa?
Çok komikti yaa; küçük bacakların debelenirken yaratık "HART!" diye nası ısırıverdi. Ã?ıkarsın herhâlde DC:15 Acrobatics yeter çıkmana ya da biri seni çekerse DC:15 Athletics
AlenthasLeasess wrote:Düşünüyorumda eğer birisi çıkmama yardım ederse benim atacağım escape ve yardım eden kişinin atacağı escape zarı toplansa?
Çok komikti yaa; küçük bacakların debelenirken yaratık "HART!" diye nası ısırıverdi. Ã?ıkarsın herhâlde DC:15 Acrobatics yeter çıkmana ya da biri seni çekerse DC:15 Athletics
AlenthasLeasess wrote:Ya dwaxer, spoiler vereceğine özel mesaj at. Ben dayanamıyorum. Açıp bi saniyeliğine bakınca utanıp kapatıyorum
Aferin utanıyosun yani. :schemes: şöyle düşün; birisi senin e-maillerini okusa, özel eşyalarını filan karıştırsa hoşuna gider miydi? Eminim yakında kendine hakim olmayı da öğrenecek ve sırf ortaya bırakılmış diye başkalarına ait mesajları karıştırmamayı becereceksin! Sende dürüstlük potansiyeli var; kullan onu; "merak" denilen virüse kendini teslim etme! :schemes:
CLiCKs wrote:RP'yi spoilere göre yaptığın belli edmond. Spoilerden yazılınca merak yüzünden bakılır. Bence özel mesajla yazılınca heyecanı kalmış olur en azından.
Clicks, bir taraftan da sen kendi iç sesini, düşünce ve duygularını yazmışsın ama!
Ben de masaüstü oyun oynuyorum kendi grubumla. Gruptan biri kaç kere eşyaları cebe indirdi, çaldı "biz görmeden" Ama tutup da hiçbirimiz görmüş gibi yapmıyoruz. Edmond'a bir ihtar verelim; hani spor karşılaşmalarındaki gibi "1.ihtar!"
Peki, bundan sonra spoiler değil de özel mesaj atayım bari ama karakterlerinizin düşünce seslerini (aklından geçenleri) de yazmasanız daha iyi. Onun yerine uzun, abartılı diyaloglar, mimik, görünüm ve davranış tasvirleri bekliyorum bol bol.
CLiCKs wrote:RP'yi spoilere göre yaptığın belli edmond. Spoilerden yazılınca merak yüzünden bakılır. Bence özel mesajla yazılınca heyecanı kalmış olur en azından.
Sırf sen böyle dedin diye az önce Spoiler'a baktım, ve güzel bir şey yapmış olduğumu gördüm.
Sizce neden bu eleman bize haritaları yanında getirmedi? Bizi tekrar o harabeye götürdü?Üstelik ormanların içinden çıkması.
Ha bir de, Spoiler'a değil, senin yazına göre yazmıştım.Ve sen "Üst kattan!" bahsedince bir gariplik olduğunu sezmiştim.(Wis: 13 (+1) ) .
(
CLiCKs wrote:Farklılıktan rahatsızlanmıştı. Ona kendi değilmiş gibi gelmişti. Bundan emin olmak zorundaydı."Lanet olası fareler üst katı doldurmuşlar. Neredeyse ölüyorduk. Yukarı çıkan merdivenlerde bayağı kırık döküktü. Orada nasıl birşeyler yapmayı düşünüyorsun?" onu kendine düşürmeyi denedi. Eğer bu bluff checke giriyorsa öyle değiştirebilirsin. Kendine düşütmeyi denedim o yüzden olmayabilir diye dü
şünüyorum.
)
(Sizce bu yazı benim yazımı ne derece destekliyor)
(bir de 1. ihtarı kendimi almış kabul ediyorum çünkü Clicks bunu söyledikten sonra okudum )