Abarttın sanırım Edmond; o dediğin özellik duvar ya da yamaç kenarından düşerken değil miydi? Düz duvara bile kısmen tutunup hızını azaltıyordu sanırım.Edmond wrote:.Mesela son seviye bir Monk, ne kadar yüksekten düşerse düşsün hasar almaz
.
Evet kaynakta bi duvardan vs atlarsa diye yazıyor ama ben doğrudan boşluktan atlamasına mümkün gözüyle bakmıyorum.O devirde uçaktan düşcekk değil ya.dwaxer wrote:Abarttın sanırım Edmond; o dediğin özellik duvar ya da yamaç kenarından düşerken değil miydi? Düz duvara bile kısmen tutunup hızını azaltıyordu sanırım.Edmond wrote:.Mesela son seviye bir Monk, ne kadar yüksekten düşerse düşsün hasar almaz
.
Köprüden düşebilir, vs. Gandalf nasıl düşmüştü "you cannot pass!!" derken!Edmond wrote:Evet kaynakta bi duvardan vs atlarsa diye yazıyor ama ben doğrudan boşluktan atlamasına mümkün gözüyle bakmıyorum.O devirde uçaktan düşcekk değil ya.dwaxer wrote:Abarttın sanırım Edmond; o dediğin özellik duvar ya da yamaç kenarından düşerken değil miydi? Düz duvara bile kısmen tutunup hızını azaltıyordu sanırım.Edmond wrote:.Mesela son seviye bir Monk, ne kadar yüksekten düşerse düşsün hasar almaz
.
Mantukludwaxer wrote:Köprüden düşebilir, vs. Gandalf nasıl düşmüştü "you cannot pass!!" derken!Edmond wrote:Evet kaynakta bi duvardan vs atlarsa diye yazıyor ama ben doğrudan boşluktan atlamasına mümkün gözüyle bakmıyorum.O devirde uçaktan düşcekk değil ya.dwaxer wrote:Abarttın sanırım Edmond; o dediğin özellik duvar ya da yamaç kenarından düşerken değil miydi? Düz duvara bile kısmen tutunup hızını azaltıyordu sanırım.
.



yok ya monkları yenmek için ac'i yüksek bir zırha ve iyi silahlara sahip yetenekli bir savaşçı yetiyor, her ne kadar güçlü vursada sonuçta ac'ye takılıyo, yani ejder derisi zırhlarda falan...Efla wrote:
Lvl20 monk arkadaşlar olsun o kadar. Ã?oğu kişi zaten 3rd editionun bugı olduğunu söyler. Gerçekten de yüksek seviye bi monk herkesi sağlam pataklar. Büyücünün mü monkun mu daha güçlü olacağı konusunda kararsız kaldım ben. Neyse bu başka bi tartışma konusu zaten...